Dana napisał(a):
Cytuj:
no ale przecież na obrazku jest wszystko ok, broń po lewej jest lepsza.
No ja też nie wiem o co ten cały krzyk.
Atherius napisał(a):
Szybszy miecz ma większy dps, ale to co jest pokazane w okienku chara, to chyba ogólnydmg jaki mogę zadać.
DPS to Damage Per Second, czyli ile broń zadaje obrażeń NA SEKDUNĘ. Zakres X do Y ozacza ile broń zada obrażen na jedno uderzenie.
Na prostym przykładzie.
Miecz 1 ma prędkość 2 (uderza co 2 sekundy) i zadaje 4 punkty obrażeń (2 obrażenia na sekundę)
Miecz 2 ma prędkość 4 lecz zadaje 6 punktów obrażeń (1.5 na sekundę).
Matematyka na poziomie pierwszej klasy podstawówki.
Mimo że Miecz 1 zadaje mniejsze obrażenia, to w okresie 12 sekund walki zada 24 punkty obrażeń, a wolniejszy miecz tylko 18.
Cytuj:
Czyli jakby ten miecz (szybszy) miał speeda tak jak ten z prawej (czyli był wolniejszy) to by miał większy dmg ?
Damage jaki zadaje broń jest dostosowana do prędkości (albo na odwrót), te liczby nie biorą się z dupy.
Poza tym te przedmioty różnią się poziomem.
Ok co do dps to nie miałem żadnych pytań. Chodzi mi o obrażenia pokazane w oknie "character" i nadal nie mogę zrozumieć, dlaczego miecz po prawej ma lepsze cyferki. To co tam jest pokazane to chyba pojedyncze pierdolniecie jakie jestem w stanie zadać i nie chodzi mi o to ile zadam dmg w ciągu minuty, tylko chciałem porównać jedno jebnięcie. I nie ważne w ciągu jakiego czasu będę się na nie zamachiwał (szybkość broni) tylko ile jestem w stanie zadać obrażeń na raz.
Mam nadzieję, że jasno to opisałem, chociaż wydaje się zagmatwane.
Z linka podanego przez cypisa "As a result, a slow weapon will do more damage with an instant attack than a fast weapon with the same rated DPS."
Ok to rozumiem, ale w okienku porównałem takie same typu broni.