Havok napisał(a):
JFacet obeznany z maszyną, wiedzący kogo wiezie, znający warunki pogodowe próbuje lądować do skutku??
Za dużo niewiadomych, pilot mógł musiec podjąc taką decyzję ze względu na 10 różnych przypadków. Chociażby jakaś awaria mechanizacji płata, problem z silnikiem, etc.
Wszędzie są służby (cywilne i wojskowe), które zajmują się przesłuchiwaniem korespondencji w sytuacjach awaryjnych. Między innymi ostatnich rozmów pilotów z wieżami. I oni pierwsi się dowiedzą co się stało naprawdę i dlaczego lądował.
A jeśli chodzi o ILS (Instrument Landing System) to wprawdzie anteny ILSa są bardzo charakterystyczne i stoja w określonych miejscach na lotnisku, ale to że ktoś ich nie wypatrzył na google maps to nie znaczy że ich nie ma. Inna sprawa, że jest jeszcze MLS, nowa wersja, można rzec, i tam antena wygląda zupełnie inaczej i może stac gdziekolwiek. No ale MLSa to raczej nie mieli.
Inna sprawa, że spojrzałem na te mapy i na pierwszy rzut oka nie ma tam faktycznie ani ILSa, ani nie widzę żadnego urządzenia które mogłoby posłużyc do wykonania podejścia precyzyjnego (z prowadzeniem wysokości). Podejście nieprecyzyjne przy słabej widoczności to jest weak sprawa generalnie ale da się.