mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 351
Dołączył(a): 29.12.2006
Offline
PostNapisane: 16 mar 2010, 09:45 
Cytuj  
Magisteri napisał(a):
na wg tenacity rozwiazalo jako tako sprawe, wiec mysle ze zastosowanie czegos podobnego by bylo dobre


Wejdź sobie na Boulderfista i zagraj wg tylko jednego dnia... Tenacity 20 niewiele ci da jak będziesz miał w rajdzie 20 osób max. Jeśli ally przejmie wg raz dziennie to jest już bosko (poza godzinami szczytu)....


_________________
Warrior Boulderfist
Druid Boulderfist

**

Posty: 300
Dołączył(a): 26.05.2009
Offline
PostNapisane: 16 mar 2010, 15:05 
Cytuj  
Gram na stormscale gdzie jest podobnie i ci powiem, ze zoganizowane doslownie party aliantow z 20x tena potrafi rozwalic caly raid.
Ostatnio taka byla sytuacja, gdzie feral tank z okolo 300k hp i dwoma healerami tak poswipowal raid ze z 30 osob sie polozylo.

Ogolem nie rozumiem dlaczego blizz poprostu nie wprowadzi blokady na tworzenie postaci - sam jestem zwolennikiem w miare 50/50 ratio, bo atm naprzyklad nie wyobrazam sobie funu podczas lvlowania w najblizszym dodatku na sc, gdzie na 1 alianta przypada 10 hordziakow jak nie wiecej.

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 17 mar 2010, 00:15 
Cytuj  
Na Jaedenar jest mniej wiecej taka proporcja 80% Horda 20% alli z czego multum alli nieaktywni jak tak dalej pójdzie to na serwerze zostanie sama horda ;-), ale przynajmniej jest nad kim się pastwić hordzie natomiast współczuję bo alianta widzą jedynie na bg


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2010, 08:26 
Cytuj  
Po długiej przerwie wróciłem do WoW-a i póki co casualowo gram bez problemu, wprowadzili sporo zmian ułatwiających lvlowanie i sprawa mi to przyjemność loguje się jak mam czas. Po tygodniu gry wbiłem raptem 18 lvl ale fun jest spory. Oby tak zostało...


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 26 kwi 2010, 08:33 
Cytuj  
Dae napisał(a):
Po długiej przerwie wróciłem do WoW-a i póki co casualowo gram bez problemu, wprowadzili sporo zmian ułatwiających lvlowanie i sprawa mi to przyjemność loguje się jak mam czas. Po tygodniu gry wbiłem raptem 18 lvl ale fun jest spory. Oby tak zostało...


:)


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**

Posty: 369
Dołączył(a): 9.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 13:01 
Cytuj  
No lvlowanie jest bardzo cacy, randomy super sprawa. Z gearem nie mam prob. Prob pojawia się na 80. Teraz rzędzi gear score. Niestety jest moment przepaści. Za trimphy z hc mozna wygearować jakoś koło 4.7 gs może ciut więcej.
Większość guild przyjmuje od 5.1. Żeby tyle mięc trzeba albo żeby ktoś cię zabrał i pomógł, albo wkręcił do guild albo siedzisz i 2 miechy farmisz frosty. To niestety jest ostry dół.
Poza tym gra się milusio. fakt przepaści jest spowodowany imo końcem dodatku. Nikt nie farmi innych raidów poza icc tak jak kiedyś z sunwellem itd. Jeszcze pare miechów i znów to się zmieni.


_________________
Wish I Could RAPE the Day

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 17:16 
Cytuj  
mapka nadchodzącego ruby sanctum

Obrazek


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 17:26 
Cytuj  
Wrecz powala rozbudowaniem i oryginalnoscia designu. Jestem naprawde pod wrazeniem.
Blizzard i WoW w pelni formy jak widze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 17:33 
Cytuj  
Nie gram już od ponad roku, w sumie od czasu TBC, ale scenę dalej oglądam żeby zobaczyć co robi Blizzard. Z żalem muszę stwierdzić, że Wam współczuje grania w ta grę, żenada pełną parą idzie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 18:26 
Cytuj  
Sob, teraz wow ma takie szeregi fanow, ze im sie wszystko podoba. Wszystkie zmiany sa w cipke, nikt na nic nie narzeka, oprocz tego ze blizz za malo info daje.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 18:33 
Cytuj  
A co konkretnie ma się nie podobać...?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 18:49 
Cytuj  
Co chcesz. Moze na przyklad to, ze wow kosztuje tak malo. Mysle, ze blizz spokojnie powinien kasowac wiecej za taka swietna gre. Swoja droga jak na insta teleport item farm to blizz doprowadzil ten rodzaj gry do perfekcji. Szkoda, ze nie zrobil jakiegos mmorpg, pewnie bylby hit. hf


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 19:03 
Cytuj  
Przeciez zrobil, tylko wycofali sie z tego po pewnym czasie. Widocznie nie bylo to oplacalne.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 19:07 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Co chcesz. Moze na przyklad to, ze wow kosztuje tak malo. Mysle, ze blizz spokojnie powinien kasowac wiecej za taka swietna gre. Swoja droga jak na insta teleport item farm to blizz doprowadzil ten rodzaj gry do perfekcji. Szkoda, ze nie zrobil jakiegos mmorpg, pewnie bylby hit. hf


Aha, a ja myślałem że masz jakieś argumenty.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 20:01 
Cytuj  
Dana napisał(a):
A co konkretnie ma się nie podobać...?


Grafika, te same modele, wszystkie nowe instancje mają te same textury. Cały IC został zrobiony w 80% z textur z Naxxramas ;( przynajmniej tak to widzę. Nie wspominam o tym, że wyczerpują się pomysły taktyk na bossach, są po prostu albo inaczej nazywane albo działają trochę inaczej. Ogólnie najbardziej mnie odrzuca grafika, kreślę niestety tą grę właśnie z tego powodu. Jakby dali boosta konkretnego to kto wie czy bym dalej nie zaczął grać.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 20:20 
Cytuj  
Obsidian Sanctum - Insta raidowa wprowadzona wraz z WOTLK polegajaca na zabiciu 3 minibossow i duzego czerownego smoka na srodku. Mapka na planie kola - lava/volcano style.

Ruby Sanctum - insta raidowa do wprowadznienia tylko dlatego bo cos dac musza, polegajaca na zabiciu 3 minibossow i duzego fioletowego smoka na srodku. Mapka na planie kola - forest style.

Copy-Paste i zmieniamy kolory i nazwy. Tak mozna opisac calego WoW'a od jakis 2 lat. Od konca TBC (Sunwell) ta gra jest poprostu strasznie wtorna i wyprana z nowych pomyslow.

JEsli to nie jest wada to ja juz nie wiem co moze byc wada w MMO. Choc w sumie WoW AD2010 ma z MMO tyle wspolnego co ja z baletem.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 20:46 
Cytuj  
Ulduar byl czego kopia? a ICC?


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 20:48 
Cytuj  
rozumiem że zrobiliście wszystko co było można w wotlk, w tym LK25HC


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 20:49 
Cytuj  
oni juz Sargerasa przerobili


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 kwi 2010, 20:55 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
Ulduar byl czego kopia? a ICC?


Ulduar/Uldaman/Uldum plus Hall Of Stone i Halls Of Lightning- wybierz sobie co jest czego kopia. Wszystko na jedno kopyto z podobna architektura, mobami, teksturami i bossami tylko raz sa wieksze a raz mniejsze. Plus ofc Uldum ma byc "egyptian Theme" jakby juz z grze nie bylo jednej zony i 2 raidow opartych na kulturze egipskiej.

O ICC ktos pisal wyzej. Juz nie mowiac o tym ze Peter Jackson powinien pozwac Blizza o plagiat jego filmowej wizji wygladu fortec Mordoru.

"rozumiem że zrobiliście wszystko co było można w wotlk, w tym LK25HC" Co to ma do rzeczy? Czy musze sie katowac np. 100h Final Fantasy jak mnie gra nudzi po 10 (przykladowo)? Watpie.
Jeszce tego by mi brakowalo zebym musial raidowac jakies HC po pierdyliard razy jak dostaje odrochu wymiotnego i feelingu "ale to juz byyylooo" jak wchodze do insty pierwszy raz. Tylko ze w sumie w WoWie nie ma nic innego do roboty - kolo sie zamyka.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 203 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.