Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Quetzacotl napisał(a):
iniside napisał(a):
Bloodleaf napisał(a):
Z tego co wyczytałem w wywiadzie to odejdą od systemu skilli z GW1 , szkoda.
@up właśnie szału nie ma robić bo potem będziemy grać w "żabki" , to co widzę wystarczy , ważne żeby grywalność była , eye-candy już przestało mnie obchodzić.
System walki jest taki sam. Z tym e polowa skili dobiera sie automatycznie, a druga półowa ma jakieś śmieszne ograniczenia. Czyli z póli 10 skili, moge w praktyce wybrać tylko 3 takie jaki mi sie podobają. Bo w tej drugiej "ręcznie" dobieranaje półowie jeden skili musi być leczący, a drugi musi być elite. Czyli pole manerwu zostało bardzo poważnie zwęrzone. Wogóle mi się to nie podoba.
wbrew pozorom małe zmiany wgzlędem jedynki
Bo chyba za mało grałeś. Z 8 skili jakie moge wrzucić na pasek według własnego widzimisię zrobiły się 3..
uwierz mi, że grałem aż za długo.
Obowiązkowy elite? i tak 99% postaci go miało.
Skill leczący? monki, flagowy, healing signet, przynajmniej polowa postaci miała cos do selfheala w jedynce, ze wzgledu na splity.
Skille zalezne od profesji? oczywistosc, było
Skille zalezne od broni? było, nie mogles uzyc Hammer basha nie mając młota, tak samo nie mogłeś użyć Crippling Shota nie mając łuku. Dochodzi jeszcze ograniczenie rasowe skilli o ktorym niewiele wiadomo. A dodatkowe 2 sloty to bardzo dużo, 16 na cały team.
1. Ale mialem mozliwosc go nie wzisc. Chodzi o wybor.
2. Tak samo.
3. Jak w kazdej grze. Chodzi o to ze te 5 skili gra BEDZIE DOBIERAC SAMA.
4. Tak samo. Gra ci wrzuci skile zalezne od broni z automatu i nie masz nic do powiedzenia w tej sprawie.
Calość zamyka sie w tym ze realny wybor skili tak jak ci sie to podoba masz zawezony do 3. Bo gra automatycznie ci wybiera 5, następna dwa musisz poświęcić na elite i selfheal i zostaja ci 3 ktore mozesz dobrac tak jak ci sie podoa. Wiec tak roznice jest dimaterlna pomiedzy GW gdzie mogls sobie brac co chcesz i jak chcesz, do tego gdzie teraz 70% wyboru jest podejmowane za ciebie.
Moze tobie to nie przeszkadza. Ale mnie skreca na mysl, ze jakis durny program podejmuje decyzje za mnie i nie mam opcji "jeb się i tak wiem lepiej".
gdzie jest napisane, ze gra sama wybiera skille?
masz pule skilli dla profesji, dla konkretnej broni, leczace, elity i z tej puli wybierasz. Jakby gra miala za mnie wybierac to to był bezsens totalny.
Cytuj:
The first five skills on the skill bar are not slotted directly by the player; instead they are determined by the player's choice of weapon and profession.
Dla mnie to znaczy, ze niedosc ze gra z automatu ci wybierze skile zalezne od broni to jeszcze pewnie ilosc tych skili zostanie ograniczona do minimum.
Ciekawe jak to bedzie wygladac w przypadku magow ? Skile zalezne od laski jaka sie nosze, czy jak np. weme tarcze i miecz, to bede mial pol skili mele a pol mage ? (bo tutaj kazda klasa moze nosic dowolna bron).
edit:
Ok przeczytałem drugą częśc o combacie i jednak nie kazda klasa moze nosic kazda bron. Ale to dalej, absolutnie mi się nie podoba, ze będą skile zależne od broni. JEszcze o ile w przypadku klasa mele czy polegającychn broniach w roznym sensie moge to zrozumiec, to w przypadku magow, to jest delikatnie mowiac zjebane. Grajac magiem, mam zamiar wypruwac przecownika flaki na odleglosc, a nie tluc ich laska po lbie (tak sobie mowie, pewnie staff będzie dodawał jakieś random czary). A zeby to robić efektywnie wolałbym sobie sam zapełnić pasek skilami (nawet niech będa miały wymaganą bron, ale chce to zrobic SAM).
Cytuj:
who'll talk to you about our dynamic event system and why it will make playing Guild Wars 2
To mi się za to podoba. Jeśli będą te PQ implementować na masową skale to będzie bardzo fajnie. Mythic miał zajebisty pomysł z tym, ale kompletnie nie wykorzystał potencjału jaki to dawało + jeszcze jakby dorzucić phasing yawr.