mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 10:01 
Cytuj  
sam sie zapisuje.

C:\Users\XXX\Documents\StarCraft II Beta\Replays\Recent


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 10:29 
Cytuj  
Cytuj:
Chodzi mi o tego replaya co był wklejony wyżej. Dziwne, ze zerg tak slabo cisnal... Z taka iloscia jednostek mogl mu zrobic wlot na maina i bylo by po grze:)


Przy 12 templarach??? Przecież protek tylko na to czekał, zeżarłby go w przedbiegach zanim zerg by się zorientował.

Zerg na takich etapach gry powinien (jak zauważył komentator) iść w ultraliski i brood lordy + drop na tyły maina.

Protek też teoretycznie mógł to wygrać gdyby przed finalnym atakiem wrzucił dropa dark templarami na zerogwy pool.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 11:52 
Cytuj  
r_ADM napisał(a):
Wlot na maina to mu probowal robic przez pol godziny, ale szachowany byl psi stormem.



Jakby broodlordami go zalal to mialby problem, tak smao mogl mu expy pojechac (wystarczyly np mutale do nekania probe albo lordy to jechania expow/probe). Poza tym z taka ilosc mineralow to on mogl budowac armie za armia.
Mogl tez wykorzystac lepieju motyw z atakiem z 2 stron. Np atak na maina/exp broolordami a nastepni atak na odslonietych templarow. Po prostu nie wykorzystywal mocy przerobowej:)


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 11:59 
Cytuj  
I przy okazji mógł jeszcze zamówić sobie pizze i sprawdzić notowania na giełdzie. Łatwo jest mówić co ktoś by mógł/powinien zrobić rozmyślając o tym na sucho poza grą.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 12:20 
Cytuj  
Nawet z tego co pamietam to komentatorzy caly czas wgadali, że on tego nie wykorzystywał. Toss mial zdecydowanie lepszy pomysl na gre i micro potem. Mogl rownie dobrze poswiecic cala armie zeby uwalic templarow - szybko by sie odbudował.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

**

Posty: 299
Dołączył(a): 30.01.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 13:20 
Cytuj  
To byla fajna gra, ale warunki dyktowal Zerg a nie Protoss. A z 4 warpgatow tak szybko by sie nie dbudowal.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 13:46 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
I przy okazji mógł jeszcze zamówić sobie pizze i sprawdzić notowania na giełdzie. Łatwo jest mówić co ktoś by mógł/powinien zrobić rozmyślając o tym na sucho poza grą.


No łatwo, dlatego to komentujemy i oceniamy.

Mając wiedzę o tylu expach zerga to protek nie robiąc nic prędzej czy później by się po prostu skończył.

Więc albo opóźnia rebirth zerga albo nie - nie zrobił tego (inaczej, zrobił źle) i padł, a mógł wygrać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 13:47 
Cytuj  
Ja ostatnio zauwazylem, ze kazdy terran idzie w thory, w mase thorow... nic wiecej. Zenada to smierdzi.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 13:51 
Cytuj  
Ja z kolei zauważyłem, że 95% gier jakie grałem to z terrkiem.... pfff.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 14:02 
Cytuj  
No ja wczoraj się spóźniłem trochę i dałem terranowi thorować ;/, miałem mase hydr i troche rouchy, poskanowalem dziada i wydawaloby sie ze dam rade, ale niestety za pozno mi broodlordy wyszly. Tak bym go zniszczyl.

**

Posty: 324
Dołączył(a): 12.01.2002
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 14:49 
Cytuj  
rzadko mi sie zdarza gra zeby terran mogl wyexpowac az do thora (albo ja albo on mnie wczesniej zabija poprostu) ale jak juz doszli to kilka(nascie) zealotow z upgradowanym chargem + collosus do wsparcia i thor robi puff :)


_________________
http://www.talanar.wordpress.com

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 14:55 
Cytuj  
Moim największym problemem w SC czy to 1 czy 2 jest mid-game.

Wszystko pięknie mi się gra do powiedzmy 15-20 minuty lub kilku pierwszych potyczek.

Potem niestety ale mój pr0 playing robi *boink* i albo zostaje poruchany mając ~2,5k resources albo klepię jednostki aby klepać.

Jakoś wolę krótsze gry do max 15min. :(

Dlatego ten filmik z 53min gametime jest dla mnie niezły hehe.

***

Posty: 677
Dołączył(a): 1.03.2008
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 15:05 
Cytuj  
na cztery gry (co prawda te 'eliminacyjne', ktore sprawdzaja do ktorej ligi sie nadajesz) wygralem wszystkie cztery w ten sam sposob.

szybkie warp gate'y, pylon przy klifie bazy wroga (gdzies na tylach) i w miedzyczasie harass probem. jak najszybciej upgrade blinka. mass stalkerow przy pylonie, kiedy jestem gotowy blinkuje wszystko przez klif do bazy.
przewaznie wojsko przeciwnika zostaje zdmuchniete, a jesli nie to nastepna fala (ktora nadchodzi blyskawicznie po pierwszej dzieki wg'om i pylonowi) dokancza robote i wygrywa gre. jak narazie dziala
takze albo spotkalem sie ze slabymi oponentami albo faktycznie daje rade :P

****

Posty: 1187
Dołączył(a): 30.03.2006
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 15:52 
Cytuj  
siled napisał(a):
na cztery gry (co prawda te 'eliminacyjne', ktore sprawdzaja do ktorej ligi sie nadajesz) wygralem wszystkie cztery w ten sam sposob.

szybkie warp gate'y, pylon przy klifie bazy wroga (gdzies na tylach) i w miedzyczasie harass probem. jak najszybciej upgrade blinka. mass stalkerow przy pylonie, kiedy jestem gotowy blinkuje wszystko przez klif do bazy.
przewaznie wojsko przeciwnika zostaje zdmuchniete, a jesli nie to nastepna fala (ktora nadchodzi blyskawicznie po pierwszej dzieki wg'om i pylonowi) dokancza robote i wygrywa gre. jak narazie dziala
takze albo spotkalem sie ze slabymi oponentami albo faktycznie daje rade :P


Możesz wrzucić gdzieś replay?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 15:57 
Cytuj  
siled napisał(a):
na cztery gry (co prawda te 'eliminacyjne', ktore sprawdzaja do ktorej ligi sie nadajesz) wygralem wszystkie cztery w ten sam sposob.

szybkie warp gate'y, pylon przy klifie bazy wroga (gdzies na tylach) i w miedzyczasie harass probem. jak najszybciej upgrade blinka. mass stalkerow przy pylonie, kiedy jestem gotowy blinkuje wszystko przez klif do bazy.
przewaznie wojsko przeciwnika zostaje zdmuchniete, a jesli nie to nastepna fala (ktora nadchodzi blyskawicznie po pierwszej dzieki wg'om i pylonowi) dokancza robote i wygrywa gre. jak narazie dziala
takze albo spotkalem sie ze slabymi oponentami albo faktycznie daje rade :P

wczoraj przegralem z takim chujkiem :(


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 17:02 
Cytuj  
A wziales pod uwage ze przeciwnik tez wojo robi :P?? Jak dla mnie to taktyka ma sens tylko i wylacznie wtedy, gdy twoj opp nie robi scouta i nie wie ze gt budujesz i szybko warpa robisz - jak zaczynasz stalkerow robic to zazwyczaj jest konieczny szybki assimilator a to prowadzi do tego, ze jestes wolniejszy(o ile on nie lami, to odpowiednio uzywajac chrono boosta da rade).


Bardziej wkurzające jest budowanie canonow przy wallu oppa:D


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 17:09 
Cytuj  
ja bardzo nie lubie grac dlugo :/

lubie szybkie gry z pomyslem, np. ZvsZ i koles robil hydry, wiec chcial mi nydusa zaaplikowac. No i rozwalalem kilka razy az w koncu mu sie udalo i mnie pojechal ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 18:08 
Cytuj  
Ja np teraz mialem 2 gry vs Ter i vs Tos. Ter poszedl w reapery ale obronilem sie przed rushem wiec go potem pojechalem zetami na charge a toss mimo, ze praktycznie rzecz biorac mial expa szybciej niz ja, to przegrał bo nie micrował :D. W ogole focus fire, w przypadku niektorych jednostek daje ogromnego kopa, ale to glownie sie tossa tyczy, ktory ma mniej jednostek.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 6 maja 2010, 23:48 
Cytuj  
from http://us.starcraft2.com/launcher/patch-notes.htm

StarCraft II Beta – Patch 11 (version 0.13.0.15250)

The latest patch notes can always be found on the StarCraft II Beta General Discussion forum.

Balance Changes

TERRAN
Battlecruiser
-The build time has been decreased from 110 to 90.

Fusion Core
-The build time has been decreased from 80 to 65.

Hellion
-The range has been increased from 5 to 6.

Planetary Fortress
-The splash damage now originates from the center of the target, rather than the impact location near the unit in order to maintain more reliable splash damage.

Raven
-Seeker Missile range has been decreased from 9 to 6.
-Seeker Missile splash radius has been decreased from 2.4 to 2.
-Seeker Missile upgrade no longer requires Fusion Core.

Siege Tank
-Life increased from 150 to 160.
-Siege Mode splash damage now originates from the center of the target, rather than the impact location near the unit in order to maintain more reliable splash damage.

Thor
-Ground damage decreased from 45 to 30.
-Ground rate of fire improved from 1.93 to 1.28.
-Air damage changed from 8 (+4 Light) to 6 (+6 Light).
-250mm Strike Cannons are now an upgrade at the Factory Tech Lab.
-250mm Strike Cannons research now costs 150/150 and 110 seconds.
-250mm Strike Cannons energy cost increased from 100 to 150.
-Anti-Air splash damage now originates from the center of the target, rather than the impact location near the unit in order to maintain more reliable splash damage.


PROTOSS
Archon
-The splash radius has been increased from 0.8 to 1.
-Splash damage now originates from the center of the target, rather than the impact location near the unit in order to maintain more reliable splash damage.

Colossus
-The damage has been decreased from 20 to 15.
-The rate of fire has been improved from 2.2 to 1.65.

Phoenix
-Can now attack while moving.

Sentry
-The damage has been decreased from 8 to 6.

ZERG
Brood Lord
-Life has been decreased from 275 to 225.
-Armor has been decreased from 2 to 1.

Corruptor
-Corruptor damage changed from 12 (+10 Massive) to 14 (+6 Massive).
-Corruptor speed increased from 2.75 to 2.9531
-Corruption ability redesigned:
-Single target.
-Increases damage taken by 20%.
-Lasts 30 seconds.
-Costs 100 energy.
-Range 6.
-Cannot target structures.

Infestor
-Neural Parasite is now an upgrade at the Infestation Pit.
-Neural Parasite research costs 150/150 and 110 seconds.
-Neural Parasite can now target Air units.
-Neural Parasite energy cost increased from 50 to 100.

Spine Crawler
-The root time has been increased from 6 to 12.

Spore Crawler
-The root time has been increased from 6 to 12.

Ultralisk
-Damage has been increased from 18 to 25.


Hotkey Changes

General
-In order to resolve a conflict with building multiple Forges with the Shift Key we have made the following changes:
-Changed Center Camera from Shift+F to Ctrl+F.

Standard
-To prevent the accidental research of Ventral Sacs when trying to train an Overlord with no Larva available, the hotkey has been changed from V to E.
-View Own Health Bars functionality added to the Backslash key

Standard for Lefties
-Due to a conflict with research Banshee Cloak, research Seeker Missile has been changed from L to K.
-To correct a conflict with the Attack command on Planetary Fortress, train SCV has been changed from K to J.
-In order to prevent the accidental training of Zerglings when using the Select Larva hotkey,train Zergling has been changed from L to J.
-To prevent the accidental training of a Queen, train Ultralisk has been changed from U to T.
-To prevent the accidental research of Pneumatized Carapace when trying to train a corruptor with -no Larva available, research Pneumatized Carapace has been changed from P to C.
-View All Status Bars has been changed from Q to the Alt key.
-View own Status Bars functionality has been added to the Q key.

Grid for Lefties
-Attack Move and all other buttons in the 0,4 position should now function correctly.
-View Own Status Bars functionality added to Q.
-View Enemy Status Bars moved to W.
-View Ally Status Bars moved to E.

Classic
-Changed build Nydus Canal from P to N.
-Changed Place Nydus Canal ability from P to N.
-Terran Infantry Weapon researches have been changed from E to W.
-Terran Vehicle Weapon researches have been changed from E to W.
-Train Thor hotkey has been changed from O to G.
-Train Viking hotkey has been changed from Y to W.
-View Own Status Bars functionality has been added to the Backslash key.


Icon Position Changes

To put all race gas extractors in the same icon position, the positions of the Supply Depot/Refinery and Pylon/Assimilator have been swapped.

In order to make transforming multiple Gateways easier for players using Grid key sets, Transform to Gateway has been moved to a separate icon position (2,1).

Bug Fixes

Corrected an issue that was causing the Polish language client to crash when receiving the "player is no longer being revealed” message.

Corrected incorrect battle.net links on multiple language clients pages.

Corrected an issue where the Zealot was using an US English voice over in the Korean language client.

Corrected an issue where a player is unable to build any structures that require pylon power when their protoss ally leaves.

Units can no longer be healed or repaired while in transports.

Corrected an issue where the Creep Tumor targeting circle was visible to opponents through Fog of War.

Corrected an issue in which selecting a Starport under construction and a completed Starport would display the select builder command in the Viking slot.

Corrected the Broodling weapon icon.


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 maja 2010, 00:31 
Cytuj  
sporo nerfow dla kazdej rasy, tanki widze boosta dostaly.


_________________
.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86 ... 305  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.