mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 192  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 3 cze 2010, 16:30 
Cytuj  
ketrish napisał(a):
gaot
jezeli placisz agre i za dluga jest dla ciebie rob normale ?
o to mi chodzilo, wiec jezeli pykasz w gre w ktora wali sie bossow 24h to ocb ? narzekasz ze tu sie bije po 10-20 min ?


Ty mi lepiej powiedz jakim językiem mam do ciebie pisać żebyś zrozumiał, bo ewidentnie masz z tym bardzo duże problemy.

Albo prościej, zacytuj mi fragment gdzie piszę że obecne dungeony są za długie :roll:

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 3 cze 2010, 20:38 
Cytuj  
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

tutaj macie więcej screenów
http://s944.photobucket.com/home/alfabetatest/index


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1753
Dołączył(a): 13.04.2006
Offline
PostNapisane: 3 cze 2010, 22:18 
Cytuj  
cypis napisał(a):
koci napisał(a):
Innominate cipasie :)
A z tego co pamietam to ty sie gdzies lansowales w tym topicu nie dawno ze byles w gildi ktora wyczyscila naxx za czasow vanilla, wiec sie juz nie osmieszaj plebsie :lol:

http://pl.wiktionary.org/wiki/sarkazm

Zalosne

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 07:13 
Cytuj  
Varenthin, kawal dobrej roboty!

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 09:08 
Cytuj  
Patch 4.0.0 (12164)

Zones
  • Eastern Kingdoms
    • Hinterlands, Redridge Mountains and Stranglethorn Vale (horde) are available for testing.

Dungeons
  • Throne of the Tides, a new level 79-81 dungeon is partially available for testing.

Graphics
  • Experimental support for DX11 (can be enabled by passing -d3d11 on the command line or SET gxApi "d3d11" to the Config.WTF file).
  • OpenGL Hardware Cursor support (can be enabled on the Video Resolution Panel).
  • Improved Water and lava rendering system (enabled by the Liquid Detail Slider on the Video Effects Panel)
    • 0 = Classic Water
    • 1 = New Water (fake reflections)
    • 2 = New Water (ocean has real reflection for terrain



Class Changes

Druid Changes

Balance

  • Starsurge - Damage reduced.
  • Euphoria - Now also procs off of Starsurge.

Restoration

  • Lifebloom - Healing increased.
  • Nourish - Mana cost reduced to 15% base mana from 16%.
  • Wild Growth - Mana cost slightly increased to 69% base mana from 66%.
  • Swiftmend - Mana cost reduced to 20% base mana from 29%.
  • Tranquility - Mana cost reduced to 32% base mana from 65%.
  • Healing Touch - Mana cost slightly increased to 38% base mana from 37%.

Feral

  • Protector of the Pack - Now only increases AP while in bear form, not any time.

Death Knight Changes

Frost

  • Rune Strike - Damage reduced. Strike the target for 200% weapon damage plus [200.0 * AP * 10.0 / 10000.0]. Only usable after the Death Knight dodges or parries. Can't be dodged, blocked, or parried. This attack causes a high amount of threat.
  • Brittle Bones - Now grants 2/4% increased strength as well.
  • Endless Winter - Your Mind Freeze no longer costs runic power. No longer grants increased strength.

Shaman Changes

Enhancement

  • Rockbiter Weapon - Imbue the Shaman's weapon with the fury of the earth, increasing all threat generation by 30% and reducing damage taken by 5%. Lasts 30 minutes. Unleashing this enchantment forces the target enemy to attack you for 5 sec.
  • Unleash Elements - Mana cost reduced to 7% base mana from 14%.

Restoration

  • Chain Heal - Mana cost increased to 28% base mana from 21%.
  • Healing Wave - Mana cost reduced to 12% base mana from 16%.
  • Lesser Healing Wave - Mana cost reduced to 18% base mana from 23%.
  • Greater Healing Wave - Mana cost reduced to 30% base mana from 39%.
  • Riptide - Mana cost reduced to 20% base mana from 29%.

Warrior Changes

Arms

  • Relentless Bloodrage - Increases the duration of your Bloodrage ability by $/1000s1 sec.
  • Fury in the Blood - Increases all damage caused by 2/4/6/8/10% while Bloodrage is active.

Misc Changes

    * Lifeblood - 3 min cooldown. Uses your skill in Herbalism to absorb energy and nutrients from the earth, healing you for 75 (increased by maximum health) over 5 sec. Can be used while stealthed or invisible.
    * Personal World Destroyer - Right Click to summon and dismiss your Personal World Destroyer.


  • Ringworm

Obrazek

  • Troll misiek (bez tekstur)

Obrazek

  • Faceless Ones

Obrazek Obrazek
Obrazek

  • Nowy Vezax =o

Obrazek

  • Tentacle

Obrazek


  • Southshore zostało zniszczone! FOR THE HORDE


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

  • Mur Gilneas na południu Silverpine


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek

  • Nowe drzewa w Westfall


Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

  • Loading Screen rajdu Skywall


Obrazek


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 09:12 
Cytuj  
Szkoda SS. Co prawda duzych bitew to tam dawny nie było no ale.. mimo wszystko ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 09:50 
Cytuj  
Varenthin napisał(a):
Experimental support for DX11

Trzeba przyznać ze humor od czasu do czasu blizz ma dobry :)

Pytanie do tych co analizują temat, kiedy planują premierę dodatku ?


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 10:01 
Cytuj  
embe napisał(a):
Varenthin napisał(a):
Experimental support for DX11

Trzeba przyznać ze humor od czasu do czasu blizz ma dobry :)

Pytanie do tych co analizują temat, kiedy planują premierę dodatku ?

When It's Done :P

a tak na serio to pewnie okolice października


_________________
Obrazek

**

Posty: 326
Dołączył(a): 1.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 11:22 
Cytuj  
Obstawiam na Listopad/Grudzień ...


_________________
A-Test!

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 11:36 
Cytuj  
Most w Lakeshire

Obrazek Obrazek

http://launcher.worldofwarcraft.com/2.0 ... cale=en-US :D


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 4 cze 2010, 15:13 przez Varenthin, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 11:58 
Cytuj  
budowali ten most dluzej niz u nas autostrady /bow


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 18:05 
Cytuj  
Twink Peaks na oficjalnej stronie

http://www.wow-europe.com/cataclysm/fea ... peaks.html

10 vs 10 capture the flag

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 18:20 
Cytuj  
wyglada bardzo fajnie, ale imo najwyzsza pora rozdzielic bg na ctf, domination etc. i dac po przynajmniej 2-3 mapy na tryb.
skoro juz chca postawic na rated bg to niech zrobia to troche bardziej competitive


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 18:24 
Cytuj  
IMo troche duzo roboty by bylo eby zrobic okolo 12 dodatkowych map. Chyba ze wpatchach beda dodawac.
ja bym sie nie obraził na tryb w stylu Fever z BC2. Bo obecne AV jest nudne jak cholera. A tak jakby był przesuwanie linii frontu (np. zdobywanie wierz), to ludzie skupiali by sie tylko w jednym miejscu atakujac i broniac. Oczywiscie bez limitu zyc i czasu. co by jedno BG moglo trwac 12h non-stop ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 18:39 
Cytuj  
A ja bym chciał BG 10vs10 Team Deathmatch w zamkniętym terenie, jakieś tunele, labirynty ,balkony, zapadnie lawa etc.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 21:22 
Cytuj  
kilka ładnych screenów panoramicznych
http://jimbomcb.co.uk/panorama/img/

Warrior Talent changes

Arms
- Impale & Deep Wounds moved to tier 2
- Improved Hamstring and Tactical Mastery moved to tier 3
- Imp Overpower & Second Wind mvoed to tier 4
- Wrecking Crew moved to tier 5
- Improved Slam moved to tier 10

Fury
- Unbridled Wrath moved to tier 1
- Enrage & Blood craze moved to tier 2
- Precision and DW Spec moved to tier 3
- Booming voice moved to tier 4
- Imp berz stance & Imp Cleave moved to tier 5
- Furious Attacks moved to tier 6
- Imp Execute & Unending Fury moved to tier 8
- Imp Intercept moved to tier 9
- Bloodsurge & Imp berz rage moved to tier 10

Prot
- Imp Defensive stance moved to tier 2
- 1h weapon spec moved to tier 4
- Critical Block moved to tier 5
- Imp Disarm moved to tier 6
- Imp Spell Reflect moved to tier 7
- Imp Disciplines moved to tier 9

New Talents
Fury
- Impending Victory 2/2 (Tier 2): Your HS, BT and Slam have 20% chance to allow the use of Victory rush
- Relentless Bloodrage 2/2 (tier 3): Increase the duration of Bloodrage by 2(?)s
- Fury in the blood 5/5 (tier 4): Increase all damage caused by 10% while Bloodrage is active
- Improved Pummel 2/2 (tier 7): Your Pummel ability will generates 20 rage when succesfully interrupt a spell cast
- Single-minded fury (tier 11): Increase the damage done while wielding 1handers by 20% and your Cleave and Slam will hit with both weapons

Notki blizzarda

Druid
Cytuj:
Designer Notes: LEGEND
NYI = Not Yet Implemented, talent has yet to be fully built
PH = Place Holder
TBR = To Be Re-designed, or To Be Removed
NNF = Name Not Final, will be re-named
DESIGN COMPLETION (1st PASS)
Balance: 95%
Feral: 100%
Restoration: 90%
TO-DO
*Feral PvP?
*Rebuild Thorns
*Restoration health raid-buff
We appreciate your feedback.


Priest
Cytuj:
Designer Notes: LEGEND
NYI = Not Yet Implemented, talent has yet to be fully built
PH = Place Holder
TBR = To Be Re-designed, or To Be Removed
NNF = Name Not Final, will be re-named
DESIGN COMPLETION (1st PASS)
Discipline: 100%
Holy: 95%
Shadow: 100%
NOTES
*Shadowy Apparition is mechanically implemented, but visual is not final
*Archangel currently does not allow you to channel Penance while moving, this is NYI.
We appreciate your feedback.


Warlock
Cytuj:
Designer Notes: LEGEND
NYI = Not Yet Implemented, talent has yet to be fully built
PH = Place Holder
TBR = To Be Re-designed, or To Be Removed
NNF = Name Not Final, will be re-named
DESIGN COMPLETION (1st PASS)
Affliction: 60%
Demonology: 20%
Destruction: 20%
TO-DO
*Everything
We appreciate your feedback.


Hunter
Cytuj:
Designer Notes: LEGEND
NYI = Not Yet Implemented, talent has yet to be fully built
PH = Place Holder
TBR = To Be Re-designed, or To Be Removed
NNF = Name Not Final, will be re-named
DESIGN COMPLETION (1st PASS)
Beast Mastery: 0%
Marksmanship: 0%
Survival: 0%
TO-DO
*Everything
We appreciate your feedback.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 23:29 
Cytuj  
Varenthin napisał(a):
- Single-minded fury (tier 11): Increase the damage done while wielding 1handers by 20% and your Cleave and Slam will hit with both weapons



To mi sie podoba!


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2625
Dołączył(a): 11.05.2008
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 23:33 
Cytuj  
A ja przyznam, że mam cholerny dylemat na co rerollnąć po wyjściu Cata ;] O ile niedawno byłem jeszcze przekonany co do locka, to teraz bardziej myśle o grze druidem.

Co do tych wszystkich screenów i info, to świetna robota Varenthin. Screenów staram się nie oglądać, żeby nie psuć sobie zabawy po wyjściu gry, ale i tak już widziałem o wiele za dużo :<

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 4 cze 2010, 23:51 
Cytuj  
Robo napisał(a):
Screenów staram się nie oglądać, żeby nie psuć sobie zabawy po wyjściu gry, ale i tak już widziałem o wiele za dużo :<

przydałaby się na forum opcja spoiler :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 cze 2010, 00:03 
Cytuj  
Zawsze możesz dawać same linki z opisem.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3825 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 192  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.