iniside napisał(a):
Davich napisał(a):
1.Ustawiasz sobie skilldeck tak aby odpowiadal Twoim wymogom i nie jest on losowy. Dla mnie obracajacy sie skillbar stanowi jedynie wygode gry, poniewaz nie musze napierdzielac zadnych hotkeyow a i dodatkowo moge skupic sie na kontroli postaci.
2.9 klas to malo ?
1. No i jest na nim iejsce tadadamama na 5skili lawl. Dla mnie ten element skresla te gre. Gralem, i nie. Nic mnie nie przekona ze to byl dobry pomysl,
2. 9 klas ? no ktore ledwie sie od siebie roznia..
Bullshit ktory panuje zazwyczaj wsrod graczy ktorzy grali do ~5 lvla i sobie odpuscili.
1. Skilldeck moze sie nie podobac, ale bynajmniej nie jest losowy, na wyzszych levelkach jak juz sa combo openery i finishery mialem wszystko poustawiane tak, ze w kazdej walce moglem sobie spokojnie caly combos wykonac i nigdy nie mialem problemu z "losowoscia", ew. podleczyc sie, nie tracac dmg na combosa (nie pamietam kim gralem, ale takim semi-healerkiem).
2. Klasy roznia sie od siebie naturalnie, ale ponownie na wyzszych levelach. Kolo 10-tego juz dostaje sie skille tylko dla danej klasy
Nie mowie ze zeby bawic sie gra macie przebolec pierwsze poziomki gry, ale przynajmniej mowcie rzeczy zgodne z prawda.
Cytuj:
Świat -bajkowy/kolorowy(WoW like) + domieszka kosmosu.
Community - przez 2 godziny gry na localu odezwała się tylko jedna osoba po francusku.
Interakcja między graczami - zbędna.
Questy - bardzo dużo i bardzo prymitywne ,nie są w niczym lepsze od klasycznego grindu.
Combat - nic nadzwyczajnego nadal ciskamy hotkeye tylko ,że jesteśmy twarzą zwróceni do moba
Rozwój postaci - ubogi 2 rasy (różnią się tylko skin'em) i docelowo 9 profesji, 3 atrybuty do rozwoju.
PvP - nie dotrwałem
Plusy:
Ładnie zaprojektowane mapki, przyzwoite audio/video jak na płatną grę przystało.
Reasumując jak ktoś zagrywa się w WoW'a /RoM'a/liczne klony to będzie w niebo wzięty. Wszyscy normalni powinni omijać.
Troche odkopie, ale odniose sie tez do tego.
Swiata do niczego bym nie porownywal. Jest bardzo charakterystyczny, ciemny, bardzo ciekawy artwork imo.
Interakcja miedzy graczami, niestety po Hawksmouth juz jest potrzebna, ciezko solowac ta gre, a instancyjek tez samemu nie da rady przejsc.
Jak combat to nic nadzwyczajnego to nie wiem :<
Brak target locka i koniecznosc celowania w miejsce/wiekszosc ilosc mobow to dalej jest nowosc w MMO i imo bardzo fajna sprawa.
Tu macie troche combatu pve w grupie zeby zobaczyc jak bardzo zwyczajna jest ta walka.
http://www.youtube.com/watch?v=4H6HqceTauU