mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 149  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2010, 00:15 
Cytuj  
Była ale open beta trochę trwała zanim ruszyła "premiera".

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 25 lip 2010, 01:34 
Cytuj  
Cytuj:
Nie gralem juz od kilku miechow. Nie przedluzylem abonamentu.


Jak gra wystartowala miesiac temu a abonament z premiery sie chyba jeszcze nie skonczyl? Nawet jesli to kiedy? tydzien? dwa temu? WTF?:D

Serio tak to jest napisane jakby ktos wracal po kilku miesiacach nie grania...a nie kilku dniach; )


_________________
Obrazek

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 25 lip 2010, 14:27 
Cytuj  
http://www.mortalonline.com/forums/50437-patch-notes-v-1-19-35-49-patch-goes-live-friday-july-23rd.html

Najnowszy patchnotes.

Pozdro.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 25 lip 2010, 20:16 
Cytuj  
Sou napisał(a):
Cytuj:
Nie gralem juz od kilku miechow. Nie przedluzylem abonamentu.


Jak gra wystartowala miesiac temu a abonament z premiery sie chyba jeszcze nie skonczyl? Nawet jesli to kiedy? tydzien? dwa temu? WTF?:D

Serio tak to jest napisane jakby ktos wracal po kilku miesiacach nie grania...a nie kilku dniach; )


Skonczylem grac ponad dwa miesiace przed premiera. Dlatego tak napisalem.

Dodalem informacje o nie przedluzonym abonamencie, po to aby od razu uprzedzic, ze sam zagrac i sprawdzic nie moge.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 lip 2010, 21:57 
Cytuj  
Erm może newb pytanie ale czy w MO jest statloss za PK? :[

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 06:50 
Cytuj  
Tak.
Spod statlossa mają być wyjęci gracze, których gildie są w stanie wojny. Na czas wojny i z ograniczeniem tylko do graczy przeciwnej gildii oczywiście.

Pozdro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 09:33 
Cytuj  
rofl pls

Gra stricte hard pvp która karze za PK, gg w ch.

**

Posty: 479
Dołączył(a): 31.10.2008
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 10:46 
Cytuj  
Czyli najlepiej biegac i zwiedzac ? Bo rozumiem ze pvp jesli kogos ubije tak dla sportu konczy sie jakims debuffem ?


_________________
"I always tell the truth. Even when I lie." Tony Montana, 'Scarface'

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 11:01 
Cytuj  
Ta, jest to old pomysł z UO żeby nie było za fajnie bawić się w PVP w grze PVP.

Jest to rzecz której nigdy do końca nie zrozumie. Zarzekają się, że jest open pvp, full loot i gra to ogólnie mordowanie i szatan.

Następnie za zabicie BIEDNEGO NIEWINNEGO GRACZA w takiej otwartej i morderczej grze dostajesz debuffa na staty za to, że go zajebałeś.

Makes sense? Yep.

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 13:24 
Cytuj  
Nie wiem czy jestem dobrym źródłem na temat statlossów w MO.
Jednak obśmiewanie nie wyszło Wam, ni trochę.

Co to jest debuff? Macie na myśli śmieszne ikonki nad postaciami, jak w wowie,np?
Statloss polega na stracie skill pointów, gdy postać zginie ze statusem red. Co w tym śmiesznego?
O jakim statlossie myśleliście?

Pozdro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 13:34 
Cytuj  
Jednak to co piszesz też nie do końca Ci wyszło.

W tym, że ideologia gry opartej na wiecznej walce pvp gdzie istnieją takie osoby (jak ja np.) które nie wiążą się w gildie i wolą rozwiercać otwory solo lub ewentualnie w połączeniu z kilkoma innymi osobami gankować i gwałcić wszystko co napatoczy się po drodze.

Nie za bardzo zatem pojmuję ideologię KARANIA takiej osoby w grze TEGO typu. Gdzie tu logika?

Albo gra jest sandbox w szeroko pojętym tego słowa znaczeniu (i bynajmniej nie mam tutaj na myśli samego otwartego świata) i pozwala mi robić co chcę jak również daje możliwość obrony innym osobom przed takim delikwentem albo niech sobie trzymają statloss, który jest cegłą do happy carebear world.

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 13:53 
Cytuj  
grey_cinnamon napisał(a):
Co to jest debuff? Macie na myśli śmieszne ikonki nad postaciami, jak w wowie,np?
.


rotfl


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

*

Posty: 131
Dołączył(a): 25.09.2002
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 15:42 
Cytuj  
Chciałbym tylko zaznaczyć, że strata 10% statystyk dotyczy tylko tych "red'ów" , którzy zginą. Inaczej można sobie zabijać ile wlezie.

Wyłączenie statlosa, ma być w stosunku do walk gildiowych ( ale nie interesowałem sie tym jeszcze ), czyli jak zabije Cie gracz z gildii z którą Twoja jest akurat w stanie wojny, to nie tracisz tych 10%.

Nie gram za dużo, ale na razie bawię się dobrze, właściwie gram od tygodnia, w ostatnim paczu uruchomili złodziejstwo. Teraz to trzeba się w mieście cały czas trzymać za portfel ;) Parę razy mnie ubili, kilka razy ja kogoś, ważne, że w ogólnym rozrachunku jestem in plus :P

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 16:56 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Jednak to co piszesz też nie do końca Ci wyszło.

W tym, że ideologia gry opartej na wiecznej walce pvp gdzie istnieją takie osoby (jak ja np.) które nie wiążą się w gildie i wolą rozwiercać otwory solo lub ewentualnie w połączeniu z kilkoma innymi osobami gankować i gwałcić wszystko co napatoczy się po drodze.

Nie za bardzo zatem pojmuję ideologię KARANIA takiej osoby w grze TEGO typu. Gdzie tu logika?

Albo gra jest sandbox w szeroko pojętym tego słowa znaczeniu (i bynajmniej nie mam tutaj na myśli samego otwartego świata) i pozwala mi robić co chcę jak również daje możliwość obrony innym osobom przed takim delikwentem albo niech sobie trzymają statloss, który jest cegłą do happy carebear world.


Akurat w tym temacie dość dobrze się orientuję.
I co więcej, jest dość często dyskutowany, również na tym forum.

Aby skontrować Twoje argumenty, odwróciłbym kota ogonem i powiedział że redzi nie są karani. System pozwala bezkarnie zabijać, o ile robisz to sprytnie i sam nie dasz się zabić. Prawda, że brzmi lepiej niż "karanie za zabijanie bezbronnych golasów"?
Nie ma żadnego systemu ochronnego, "nietykalności", buffów czy debuffów, fory i innych bzdetów.
Red jest tak samo mocny jak każdy inny, o ile nie da się zabić.
Obierasz drogę sam, świadomy konsekwencji. Czy to nadal zawiera się w ideii sandboxa?
To odnośnie ogólnych zasad gier.

Konkretniej.
Wg założen MO nie ma być fragfestem. Za takiego, na forum MO uważa się DFO.
Argumenty twórców, które mnie przekonały do obecnego rozwiązania statlossów w MO wyczytałem jeszcze za czasów wczesnej bety.
W praktyce, zachowana jest dowolność działania gracza. Czyż nie?
A teoretycznie bez końca możemy rozważać wady takiego rozwiązania.

Pozdro.

P.S. Dodałbym jeszcze, że z gruntu mylne jest stwierdzenie "gra oparta na wiecznej walce pvp" Tak można opisać np CS-a:) A sandbox jest oparty o kilka równoległych i jak sądzę - równoważnych wątków grą.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 17:41 
Cytuj  
Ale co ma piernik do wiatraka?

Doskonale wiem co to statloss i dlaczego go wprowadzają tylko naprawdę nie rozumiem po co? Wymuszając grę gildiową? Pls.

Statloss, zwiększenie guild size z 50 do 100, co dalej? Trammel żeby spokojnie kopać sobie rudę i jak ktoś woli to może wpaść do Fel i trochę się pobić w grupie? A może blessed stuff żeby ktoś nie krzyczał, że utracił ekwipunek - bo przecież nieumiejętnie grał i mu się zginęło i wszystko mu zlootowali.

Nie robisz nic innego jak bronisz pomysłu devsów na sztuczne poradzenie sobie z chmarą gankerów czy innych natrętów.

Dlaczego to debilny pomysł? Bo tak jak każdego innego gracza red'a można po prostu ganknąć i tutaj skill nie ma wiele do gadania - 10vs1 i buhbye. Tylko, że w przeciwieństwie do innych graczy mnie kopnie w dupę statloss - po co?

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 18:39 
Cytuj  
Mnie nie trzeba przekonywać, że najlepsze rozwiązanie to świat gry w pełni kontrolowany i regulowany przez graczy.

I po to wrzucam me rozważania na dwie płaszczyzny, ogólną (gry) i konkretną (MO).

Wykuwamy piękne założenie ogólne o braku statlossów w konrektne rozwiązania MO. I co z tego? Gra zderza się z konkretnym problemem zapotrzebowania na graczy. Bo kto ma regulować grę, jeśli okaże się że na serwerze zostaną 2 gildie graczy, miłośników pięknej ogólnie ideii świata bez statloosów.

Ja próbuję jedynie przekonać, że obecne rozwiązania na płaszczyźnie konkretnej MO są bardzo blisko tego, co byśmy chcieli widzieć na płaszczyźnie ogólnej w grze. Teoretycznie, jest to kompromis, na który, jak widzę - starzy hardcorowcy nie mogą przymknąć oka.
Ale tak z grubsza, system flagowania i statlossów redów nie jest szczególnie dyskutowanym problemem. Musiałem poświęcić stosunkowo sporo czasuna znalezienie na forum MO rozpiski i opinii jak to działa, głównie w praktyce. Pewnie wygląda to lepiej w grze niż się o tym czyta takim zatwardziałym ultimowcom(od UO) jak Ty, Oyciec.

Pozdro.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 19:00 
Cytuj  
no ok a ktos pokusi sie o opisanie jak wyglada swiat w tej chwili, moby, populacja, jak fpsy w miastach przy wiekszej ilosci osob?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 19:11 
Cytuj  
No na pewno lepiej wygląda i wcale nie wymusza poruszania się całych grup zergów red w celu zminimalizowania strat za death penalty, kk. To się odbije echem w przyszłości o ile MO przyszłości doczeka.

W każdym razie przyłączam się do pytania Mendola i prośba o konkrety bez: CHYBA FIXNĘLIŚMY -?- BUG ALE MUSICIE SPRAWDZIĆ :-)


Posty: 5
Dołączył(a): 9.08.2009
Offline
PostNapisane: 26 lip 2010, 20:09 
Cytuj  
Świat żyje , dodają nowe moby i podziemia, fps jest w porządku , wyciągam spokojnie 30 fps przy dużych bitwach .Przykład z wczoraj pod Gual Korem . Obecnie z fps jest jeden problem kiedy dużo podróżuje się po mapie . Ale szybki relog rozwiązuje sprawę. W niektórych miastach co bardziej niebezpiecznych lub oddalonych od centrum mapy w okolicach naszego południa bywają pustki. W większych "startowych " jednak zawsze coś się dzieje.

A co do zergów i statlossów . Red zerg mógłby powstać gdyby redzi na serwerze lubili się nawzajem . A obecnie duża część czerwonych gildii nie pała do siebie miłością .Każda gildia chce wyciąć inną . Rządzą prywatne niesnaski , ci którzy formują duże "pseudo zergowe sojusze" zaczynają się wywyższać . Automatycznie lądują wtedy na celowniku tych mniejszych grup.
A kary dla redów , którzy padli . Nikt nie robi z tego wielkiej dramy. Każdy to zaakceptował , takie życie . Przynajmniej konsekwencje odstraszają nowych. Wiesz ,że jak spotkasz reda to na 80% wie on jak grać .
Ostatnio dodali znowu złodziejstwo i ono działa jak należy. To na co masa osób narzekała podczas bety w swojej nowej wersji sprawdza się doskonale. Jest trudne i wymagające. W końcu jest zbalansowane w stosunku do innych aspektów MO.
Podsumowując . Mortal idzie w dobrym kierunku .A to że jeszcze potrwa zanim ponaprawiają błędy - trudno .


Posty: 4
Dołączył(a): 27.07.2010
Offline
PostNapisane: 27 lip 2010, 21:53 
Cytuj  
Witam. Myślę nad zakupem Mortala, aczkolwiek przed podjęciem ostatecznej decyzji chciałbym zadać wam jedno pytanie: Czy warto kupować tę grę na etapie, w którym się obecnie znajduje? Z góry uprzedzam, iż wiem, że występują teraz liczne bugi, ale wcale mnie to nie odstrasza. Chciałbym się dowiedzieć czy problemem jest spotkanie kogoś w grze i wyruszenie razem na jakiegoś stworka bądź w celu przetrzepania skóry jakiemuś mordercy lub złodziejaszkowi. Podsumowując, chcę wiedzieć czy gra w obecnej fazie dostarcza frajdy czy raczej przyprawia o zawrót głowy.

Pozdrawiam, ysha :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2974 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 133, 134, 135, 136, 137, 138, 139 ... 149  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.