Huckster napisał(a):
Balrog napisał(a):
czyli rozumiem ze nasz oryginalny static przestaje istniec ?
Tak. Teraz Ato / Ragni prowadzą runy. Ludzie z Provoke chodzą z nimi.
Wczoraj było fajnie - natomiast tak sobie jestem zadowolony z efektywności BLU/THF z Cannonballem. Na Minhocao max dmg jaki zrobiłem (SATACA + Cannonball, bez TP) to 790, zwykły cannonball 150-200, SA+Cannonball - 350-400. Na Chukwa było podobnie.
Nie miałem zżartego Taco (jedynie Yellow Curry Bun) - to pewnie obniżyło efektywność (protecta też nie miałem) - ale gdzie te cannonballe jak np na Behemocie z KSNM (1.2-1.6k) czy Dark Ixion (też podobnie 1.2-1.5k).
Co do equipu - to miałem STR+72 i VIT+42 (def ok 550) - wziąłem Abysseowe buffy do STR i VIT też.
Był jakiś nerf cannonballa czy coś robię nie tak...
Mój equip to (wiem, że można w niektórych miejscach ulepszyć - da to pewnie z +5 STR dodatkowo):
main: Firmament+1
sub: Acheron Shield
Ammo: Bibiki Seashell
Head: Dusk Mask
Neck: Chiv. Chain
Ear1: Suppanomimi
Ear2: Brutal
Body: Magus Jubbah
Hands: Pallas Bracelets
Ring 1: Flame Ring
Ring 2: Raja Ring
Back: Smilodon+1
Waist: Warwolf Belt
Legs: Galiard Trousers
Feet: Rutter Sabatons
Oj Huck Huck XD
Na kazdym mobie dmg cannonball jest inny bo sa takie dwie magiczne rzeczy, a nazywają się pDIF i PDT.
PDT - Physical damage taken - to chyba wiesz
Bezpośrednia proccentowa redukcja dmg, czyli jak walniesz za 2k a mobek ma 30% pdt to zrobisz 1,4k
pDIF - Różnica między Twoim atak a defense moba - jest to takie coś, co działa na każdym melee ataku w tej grze(blu physical, ws, zwykly hit). Jeśli np mobek ma 200 defense, a Ty 400 atak to Twoj pdif wynosi 2.0
400/200=2. Jeśli np Twoj miecz ma 45dmg i inna magiczna wartość fSTR wynosi 5 to Twoj base dmg z miecza wynosi 50. Finalny dmg to właśnie ten base dmg x pDIF. Jeśli mobek ma 800 defa Ty 400 atak to zrobisztego miecza 25 dmg. Blue magic jest o tyle trudne do zrozumienia, że nie widać tak jak na melee jaki masz atak. Atak na blue magic jest ukryty, ale nadal działa tak samo. Powszechnie uważa się, że unikalnie na atak cannonball wpływa Twój defense.
Jakbys sie przyjrzał mój WS na Sandwormie robił kolo 500-600, a na takim even match standardowym mobku zrobilby 1400.
Critical hit dodaje +1 do pDIF i zwieksza cap pDIF z 2,4-2,7 do 3.
Dlatego Cannonball jest bardzo efektyny na mobach z duzym defense bo nawet jesli Twoj pdif normalnie jest mały np, 0.5 to to, że robisz SA zwiększy go do 1.5 (bez Sa byś np zrobil 500, a z SA 1500). Sanworm i Turtle nawet z logiki to mobki, którym napewno dali wysoki def, a dodatkowo napewno PDT właśnie. 790 cannonball to calkiem sporo, jesli moj ws robil 650. Ja nie pamietam ile miałem atak, ale koło 610 pewnie
moj base dmg Ws to (37+18+35+(126*0,32*0,85)+(111*0,32*0,85)+10)= ~164. Mój fTP to 4,35 czyli 715, czyli mój WS w zależności od pDIF powinien zrobić od 0 do 1717 dmg. Jako, że robiłem koło 700 to by znaczyło pDIF 1.0 czyli, że def zółwia to kolo 600. Jest to dosyć dużo jak na standardy ffxi, ale to wkońcu zółw, ale ja obstawiam raczej, ze def jest trochę mniejszy w granicach 450, a dodatkowo jest posiada jakąś formę PDT i stąd Twoj dmg Huck
EDIT: generalnie możesz sobie potestować dmg na tym żółwiu bo możesz spokojnie zajebac mu Cannonball i on się schowa do muszli, mozesz później pobiec sobie do conflux warpnąć się i zdeagrować go.