Szykuje się z EQ Next nowa Project Entropia.
http://massively.joystiq.com/2013/03/25 ... future-of/Cytuj:
He also has a pet theory that the players who select themselves to be crafters are the glue of MMOs. They're the ones who tend to organize guilds, run in-game events, placate tempers in a guild, and be social. "So you can pretty much assume that there will be a strong backbone in EQ Next for those players.
Cytuj:
That allows the devs to focus on making better and better professional content and let players create items for the Marketplace.
Cytuj:
And players can expect to see features like Player Studio and SOEmote in EQ Next as well.
Czyli gra, która ma zmonetyzować inwencję crafter-ów, oczywiście odpalając im procent. (teraz w SoE Player Studio jest 40% real kasy dla gracza). +SOE sprzedające dodatkowo swoje własne "wytwory".
Rozwinięcie tego samego pomysłu co w Project Entropia i Second Life. Sam w UO byłem crafter-em i ogólnie lubie tego typu rzeczy (craft, handel, housing, itp) w mmorpg-ach, ale pomysł SOE dla mnie jest nieatrakcyjny. Tzn. jakbym potrzebował dorobić parę groszy na sandbox nerdach to pewnie fajna sprawa, ale jako produkt do grania? Nie dzięki.
Aha jeszcze linki do ostatnich pomysłów SOE w m.in. EQ2 - wygląda jak testy pomysłów przed EQ Next.
http://massively.joystiq.com/2013/03/21 ... ed-houses/https://www.soe.com/player-studio/PS.Zmienił bym nazwę tematu bo jest myląca. Przecież już jest EQ II na rynku.
PS2. Oprócz tego oczywiście masa obietnic jak to ma nie być zajebiście i unikalnie, ale do tego już się chyba przy okazji każdego mmo wszyscy przyzwyczaili.