mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 15:12 
Cytuj  
Nie tylko IS-3, ale też T-54 ! Połowa czołgów w tej grze to prototypy = chłam do kwadratu.

Obrazek

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 17:19 
Cytuj  
Czy granie prptotypami nie moze byc juz symulatorem?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 17:49 
Cytuj  
Tyle że ta gra to nie symulator, tak jak kolega Havok zauważył.
Co nie oznacza że jest zła.

Cytuj:
Bo ja po zmianie na T-34 to samo myslalem


t-34 jest żałosny prosto z "pudełka". Słaba prędkość, zwrotność, chujowe działo...

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 18:11 
Cytuj  
kapra L napisał(a):
Czy granie prptotypami nie moze byc juz symulatorem?

Coś co pretenduje do miana symulatora powinno w miarę wiernie oddawać realia epoki. W tym to kiedy jakiś pojazd się pojawił. Po cholerę modelować coś co było prototypem i zostało wyprodukowane w ilości sztuk 1 (?) albo rozgrywać spotkanie panzer III z IS skoro te pierwsze były produkowane do 43 roku... Ale ok, w sumie można bawić się w "co by było gdyby". Ważniejsze w simie czołgu jest odwzorowanie balistyki (działa różniły się nie tylko kalibrem), model uszkodzeń, poruszania się itp. A tego tu zdaje się nie ma, raczej radosne gonitwy wokół kamieni i obserwacja hp... Sam widok tpp w simie czołgu :wtf: .

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 18:22 
Cytuj  
Ta gra nie pretenduje do miana symulatora.

**

Posty: 340
Dołączył(a): 8.07.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 18:40 
Cytuj  
Havok napisał(a):
. Ważniejsze w simie czołgu jest odwzorowanie balistyki (działa różniły się nie tylko kalibrem), model uszkodzeń, poruszania się itp. A tego tu zdaje się nie ma, raczej .

No raczej jest bo przeciez kazde dzialo ma rozna celnosc zasieg i szybkosc przeladowanie, i sile uszkodzen. Mowie o czolgach bo narazie tylko tym sie bawie.
Posunol bym sie dalej w drzewjach rozwoju i na koniec dodal mechy.
http://games.softpedia.com/screenshots/ ... atch_4.jpg

Havok napisał(a):
Coś co pretenduje do miana symulatora powinno w miarę wiernie oddawać realia epoki

Seria mechwarrior tez byl symulatorem , a czy oddaswal w miare realia pola walki?

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 18:49 
Cytuj  
Jest drobna różnica między symulatorem czegoś co istniało a fantastyką gdzie można sobie stworzyć dowolne modele.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 19:10 
Cytuj  
Nie wiem dokładnie w czym widzisz problem. Że niby prototypów nie można symulować ?

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 19:21 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Nie wiem dokładnie w czym widzisz problem. Że niby prototypów nie można symulować ?

Pisałem o tym we wcześniejszym poście :). Symulacja ma być odwzorowaniem działania jakiegoś urządzenia. Na upartego można bawić się w symulacje jakichś prototypów, tylko jak chcesz symulować coś o czym praktycznie nic nie wiadomo (nieszczęsny mause) to nie wiem. Czepiam się nie tyle jakichś prototypów, tylko tego, że w grze o ww2 występują pojazdy nie mające z nią wiele wspólnego oraz to obok symulatora (nawet prototypu) ta gra nawet nie stała (hp pojazdu??). Zresztą nie czepiałbym się, gdyby autorzy nie pisali na www że to symulator...

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 19:36 
Cytuj  
Cytuj:
to jak chcesz symulować coś o czym praktycznie nic nie wiadomo (nieszczęsny mause)


Panzerkampfwagen VIII Maus Porsche Typ 205

Waga - 188 ton
Załoga - 6 osób
Silnik - Daimler-Benz MB 517 Diesel / 12-cylinder / 1200hp (V2)
Zbiornik paliwa - 2650-2700 litrów + 1500 rezerwy.
Prędkość - 13-20km/h
Zasięg - Na drodze 160-190km w terenie 62km
Długość - 10.09m
Szerokość - 3.67m
Wysokość - 3.63m
Uzbrojenie - 128mm KwK 44 L/55 oraz 75mm KwK 44 L/36.5 i 1 x 7.92mm MG34
Zapas amunicji - 128mm - 55-68 pocisków, 75mm - 200 pocisków
Pancerz (grubość/kąt nachylenia)
Turret Roof: 60/90
Gun Mantlet: 250/round
Front Turret: 220-240/round
Superstructure Roof: 50-100/9
Front Glacis Plate: 200/55
Hull Front: 200/35
Belly Plate Fore: 100/90
Side Turret: 200/30
Hull Side Upper: 180/0
Hull Side Lower: 100+80/0
Rear Turret: 200/15
Hull Rear Upper: 150/37
Hull Rear Lower: 150/30
Belly Plate Aft: 50/90

Tabela penetracji pod kątem 30 stopni
100m 500m 1000m 1500m 2000m 3000m 4000m
223mm 212mm 200mm 189mm 178mm 156mm 140mm

źródło, achtungpanzer.com

Czego Ci jeszcze potrzeba ?

Cytuj:
Zresztą nie czepiałbym się, gdyby autorzy nie pisali na www że to symulator...


Czepiaj się więc developerów a nie gry :)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 20:02 
Cytuj  
Może jakichkolwiek informacji jak toto zachowywało się podczas walki, jakie miało plusy i minusy praktycznie (to o czym z historii wiadomo o pojazdach biorących udział w walkach). O każdym z walczących czołgów jest masa informacji poza suchymi danymi technicznymi, które weryfikowała rzeczywistość, o mause nie wiadomo nic poza kilkoma cyferkami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 20:05 
Cytuj  
Cytuj:
suchymi danymi technicznymi


Do przeprowadzanie jakiejkolwiek symulacji wystarczą tzw. suche dane techniczne. Ponieważ na tym polega symulacja właśnie.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 20:17 
Cytuj  
Dana napisał(a):
Cytuj:
suchymi danymi technicznymi


Do przeprowadzanie jakiejkolwiek symulacji wystarczą tzw. suche dane techniczne. Ponieważ na tym polega symulacja właśnie.

Nie masz racji, w praktyce w przypadku każdego symulatora przeprowadza się weryfikację modelu porównując wyniki z rzeczywistością. Ofk tu mówimy o grach, więc dobry przykład to Ił 2 i ruskie sklejkowe uber latadła :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 20:24 
Cytuj  
Cytuj:
Ofk tu mówimy o grach, więc dobry przykład to Ił 2 i ruskie sklejkowe uber latadła


Oho, dziękuję tobie za ten przykład. Dziękuję dlatego że w Ile jest mnóstwo prototypowych maszyn, znaczna ich liczba nie zeszła z desek kreślarskich nawet :)

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lip 2010, 20:31 
Cytuj  
Oho miałem na myśli te, które latały i dyskusje z nimi związane a nie prototypy.


Posty: 3
Dołączył(a): 2.08.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2010, 18:04 
Cytuj  
nice game, got beta key :)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2010, 18:21 
Cytuj  
normalnie pomyślał bym że to spambot, ale znając to forum jestem przekonany, że ktoś sobie nabija posty na alcie.


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 14 sie 2010, 01:46 
Cytuj  
Ktoś może doradzić, na jaki pojazd tier2 wsiadać, żeby wogóle dało się pograć?
Pograłem troche Marder II i z defaultowym sprzetem nie szło nic zrobić (ludzie generalnie grali KV, IS w najlepszym przypadku T34 - nie szło niczego nawet delikatnie uszkodzić).
Przymierzam się teraz do Wespe bo z danych mi wychodzi, że to jedyny sprzęt jaki ma spory dmg ale zauważyłem, że poza tym noob zone wogóle mało kto gra altylerią więc nie wiem czy to wogóle ma jakiś sens. Może lepiej sobie to odpuścić i do czasu release grać tylko na poziomie "recruit"?


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 14 sie 2010, 09:28 
Cytuj  
Heh, ja tez przezylem szok gdy skoczylem na tier 2.
Ja zrobilem to tak, ze gralem caly czas na tier 1, zbieralem expa, wymienialem go na global expa za golda, az rozwinalem sobie drzewko do KV.
Wykupilem maszynke i dopiero zaczalem grac zwykle gry na tier 2;]


_________________
PSN_id: Adhoc8810

****
Avatar użytkownika

Posty: 1157
Dołączył(a): 8.03.2005
Offline
PostNapisane: 14 sie 2010, 09:44 
Cytuj  
Karol66 napisał(a):
Ktoś może doradzić, na jaki pojazd tier2 wsiadać, żeby wogóle dało się pograć?
Pograłem troche Marder II i z defaultowym sprzetem nie szło nic zrobić (ludzie generalnie grali KV, IS w najlepszym przypadku T34 - nie szło niczego nawet delikatnie uszkodzić).
Przymierzam się teraz do Wespe bo z danych mi wychodzi, że to jedyny sprzęt jaki ma spory dmg ale zauważyłem, że poza tym noob zone wogóle mało kto gra altylerią więc nie wiem czy to wogóle ma jakiś sens. Może lepiej sobie to odpuścić i do czasu release grać tylko na poziomie "recruit"?




Karolak, nie wchodz na normal battle tylko recruit battle który jest do tieru 3 włącznie


_________________
OrleOko czuwa...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 60  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.