mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 110  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:17 
 
iniside napisał(a):
mrynar napisał(a):
iniside napisał(a):
mrynar napisał(a):
Gokulo napisał(a):
mrynar napisał(a):

hmmm :roll:



No tak, cos jak subjob system z XI :p Tutaj tez bez skilli zdobytych na innych klasa gracze beda szybko nazywani gimpami i bedzie im trudniej na swiecie :D


to musze sobie znalezc inne hobby :wink: , a na powaznie licze na dobry craft w XIV.

No craft jest genilany
Otwierasz okienko 10s.
Szukasz matow z bagach
od 20s do 2min (w miedzy czasie klniesz na wszystko dlaczego UI tak wolno dziala)
Ok udalo sie znalesc maty i jest zaladowac
5s a pojawi sie kolejne okienko wybierasz co chcesz craftowac
5s pojawia sie kolejne okienko
5s znowu okienko
5s OMFGT?HAWTF moge zaczac craftowac!11o1o1!!!!o1
Fai, fail, fail, fail
Item sie nie udal.
OMFGGG.
Tak w skrocie wyglda crafting w FFXIV.


Mi pasuje. Im trudniej tym mniejsza konkurencja. Nie ma nic gorszego niz crafty w stylu wow czy lotro.

Tu niechodzi o to ze jest trudno bo jest jakies przemyslnie sprytne. Tu jest trudno dlatego ze to dziala jakby chcialo a nie moglo ;p.


To nie jest wazne. Wazne ze nie craftuje sie gladko, kazdy kto nie kocha craftu oleje to.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:24 
 
ini, prosimy o częstsze whinowanie na bete bo jeszcze wszystkim malo!

nastawiamy budziki na 4am ? :lol:


Posty: 24
Dołączył(a): 1.09.2010
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:29 
 
Ja nastawiam, nawet chwile wczesniej.
Dzis wzialem dzien urlopu, a o urlopie jutro moge zapomniec.
Pozostaje mi czas od 4 do 6 rano - ktory pewnie uplynie na probach otrzymania klucza i zalogowania sie do gry...


_________________
FFXI: Shadee, Sephy
FFXIV 1.0: Lina Inverse
FFXIV ARR: Lina Reverse

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:30 
 
Beta jest od tego żeby whineować, a po prostu nie wszystkim fanboizm przesłonił jeszcze oczy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:31 
 
powered_jj napisał(a):
Ja nastawiam, nawet chwile wczesniej.
Dzis wzialem dzien urlopu, a o urlopie jutro moge zapomniec.
Pozostaje mi czas od 4 do 6 rano - ktory pewnie uplynie na probach otrzymania klucza i zalogowania sie do gry...


Bardzo prawdopodobne, nie wiem czy nie lepiej Ci to olac i po pracy probowac jak sie sytuacja uspokoi :)


Posty: 24
Dołączył(a): 1.09.2010
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:32 
 
W FFXI gralem dlugo po starcie, a teraz chcialbym byc przy samym poczatku.
Nie udalo sie z closed beta - to chociaz chce zobaczyc start open bety.

Chcialem isc na popoludnie jutro do pracy, ale nie mam z kim sie zamienic na zmiane.


_________________
FFXI: Shadee, Sephy
FFXIV 1.0: Lina Inverse
FFXIV ARR: Lina Reverse

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:34 
 
Nie no rozumiem, ale wlasnie realistycznie to o tej 4tej wszyscy uderza ma strony i zalogowanie sie, dostanie klucza, rejestracja klucz, itp. moze spokojnie zjesc te 2 godziny.


Posty: 24
Dołączył(a): 1.09.2010
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:35 
 
Cytuj:

PostWysłany: 01 Wrz 2010 14:34 Temat postu:
Nie no rozumiem, ale wlasnie realistycznie to o tej 4tej wszyscy uderza ma strony i zalogowanie sie, dostanie klucza, rejestracja klucz, itp. moze spokojnie zjesc te 2 godziny.


Zaryzykuje :)


_________________
FFXI: Shadee, Sephy
FFXIV 1.0: Lina Inverse
FFXIV ARR: Lina Reverse

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:41 
 
mrynar napisał(a):

To nie jest wazne. Wazne ze nie craftuje sie gladko, kazdy kto nie kocha craftu oleje to.





przy tygodniowym limicie expa ludzie bedą crafcić z nudów :D

******
Avatar użytkownika

Posty: 4439
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 13:53 
 
Oyci3C napisał(a):
Beta jest od tego żeby whineować, a po prostu nie wszystkim fanboizm przesłonił jeszcze oczy.


sorry ale czy ja zachwalam ta gre w prawie kazdym poscie i narzucam wam cokolwiek? w przeciwienstwie do jego whinowania ktorego sluchamy juz miesiac w kolko to samo.
Wiem ze fajnie rzucic w twarz fanboizm ale jest totalnie nie na miejscu.

ciekaw tez jestem czy ta cala krytyke mozna bylo przeczytac gdzies gdzie mogla by miec jakies znaczenie, poza uzalaniem sie i zniechecaniem innych.

***

Posty: 672
Dołączył(a): 30.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 14:30 
 
Dla ludzi sciagajacych patche przez SE downloadera:
http://awk.cenobyte.org/ffxiv/SquareEnix.rar

Podobno sa to pliki do podmiany instalki juz z zainstalowanym 4 GB patchem

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 14:40 
 
mrynar napisał(a):
Mi pasuje. Im trudniej tym mniejsza konkurencja. Nie ma nic gorszego niz crafty w stylu wow czy lotro.

Zgadzam sie i dlatego craft w vanguard czy fallen earth jest świetny jak na sam poziom tych gier, jednak w tym przypadku śmierdzi to partactwem, a nie zajebistym rozwiązaniem.

Co do limitowania expa można zadać pytanie "czy ta gra jest płatna" ?

Whinować powinno się teraz, a nie po premierze dowiadywać się w grze że z wywaliłem ileś tam kasy w gówno, w które graja tylko fanboje z klapkami na oczach.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 15:17 
 
craft , w którym nie ma się żadnego wpływu na wynik to po prostu brak chęci devsów-Vanguard pokazał już dawno jak można to jednak zrobić- gracz ma świadomość, że w znacznym stopniu ma na wynik wpływ ( choć muszę przyznać, że często mimo faila uśmiechałem się pod nosem jak widziałem jak postać macha rękami i tupie nogami rozzłoszczona :D )

dobry craft w grze to perełka

jedna z przyczyn dla których odpuściłem Aiona to durny quest na expert crafta , gdzie mimo ponad 20 prób i wywalonej na składniki coś koło 30 milionów kinah ( coś z 4-5 miesięcy gry - od jej początku) nie udało mi się mi się scrafcić blue itemka i wtedy stwierdziłem , że szkoda nerwów

co do limitu expa to za cholerę tego nie rozumiem i sam ciekawy jestem jak to wyjdzie w praniu, aczkolwiek pozostaje pytanie jakie zadał embe " ta gra jest płatna" ? :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 15:30 
 
lordyp napisał(a):
craft , w którym nie ma się żadnego wpływu na wynik to po prostu brak chęci devsów-Vanguard pokazał już dawno jak można to jednak zrobić- gracz ma świadomość, że w znacznym stopniu ma na wynik wpływ ( choć muszę przyznać, że często mimo faila uśmiechałem się pod nosem jak widziałem jak postać macha rękami i tupie nogami rozzłoszczona :D )



W XIV gracz bedzie mial wplyw na wynik o ile sie orientuje. Mozna robic bezpiecznie zwykle itemy i ryzykowac lostem ale z wieksza szansa na HQ.

W XI system byl dosc prosty, levelowanie bylo tylko zmudne, ale na wynik miala wplyw faza ksiezyca, itemy, ustawienie w odpwiednim kierunku, a wg niektorych nawet godzina craftu (ale to pewnie rumour).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 16:00 
 
Są do ściągnięcia 2 nowe patche, łącznie ~10 MB.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 16:21 
 
swordsman napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Beta jest od tego żeby whineować, a po prostu nie wszystkim fanboizm przesłonił jeszcze oczy.


sorry ale czy ja zachwalam ta gre w prawie kazdym poscie i narzucam wam cokolwiek? w przeciwienstwie do jego whinowania ktorego sluchamy juz miesiac w kolko to samo.
Wiem ze fajnie rzucic w twarz fanboizm ale jest totalnie nie na miejscu.

ciekaw tez jestem czy ta cala krytyke mozna bylo przeczytac gdzies gdzie mogla by miec jakies znaczenie, poza uzalaniem sie i zniechecaniem innych.

JAsne 120 postow na forum bety. Nawet sobie nie wyobrazasz ile placzu bylo na forum bety na UI i na mnostowo innych rzeczy ktorych SE nie zmieni, bo albo nie potrafia, albo niechca.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 1 wrz 2010, 16:21 
 
mrynar napisał(a):
lordyp napisał(a):
craft , w którym nie ma się żadnego wpływu na wynik to po prostu brak chęci devsów-Vanguard pokazał już dawno jak można to jednak zrobić- gracz ma świadomość, że w znacznym stopniu ma na wynik wpływ ( choć muszę przyznać, że często mimo faila uśmiechałem się pod nosem jak widziałem jak postać macha rękami i tupie nogami rozzłoszczona :D )



W XIV gracz bedzie mial wplyw na wynik o ile sie orientuje. Mozna robic bezpiecznie zwykle itemy i ryzykowac lostem ale z wieksza szansa na HQ.

W XI system byl dosc prosty, levelowanie bylo tylko zmudne, ale na wynik miala wplyw faza ksiezyca, itemy, ustawienie w odpwiednim kierunku, a wg niektorych nawet godzina craftu (ale to pewnie rumour).


Wplyw jest, ale niestety tylko czesciowy, nadal wystepuje element losowosci i jezeli gra sie na ciebie wkurwi to ile bys sie nie napocil to craft failniesz :D

Dla ludzi z problemia roznej natury:

http://www.ffxivcore.com/topic/12719-op ... tructions/

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 03:51 
 
Worlds that are available in FINAL FANTASY XIV Open Beta Test are as follows.
(As of Sep. 1, 2010)

Cornelia
Kashuan
Gysahl
Mysidia
Istory
Figaro
Wutai
Trabia
Lindblum
Besaid

My wbijamy na Lindblum.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2631
Dołączył(a): 14.08.2007
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 06:12 
 
P A R T A C Z E

biedacy się nie wyrobili

jak patrze na te ostanie starty mega produkcji to ogarnia mnie śmiech
śmiejemy się z darmówek, ale na przestrzeni ostatnich lat brałem udział w kilkudziesięciu już chyba OB i NIGDY nie było problemów przy grach FtP, przy grach płatnych a i owszem
po kilku miesiącach ci zadufani w sobie devsi , którzy żądają od nas abonamentu , a nie potrafią nawet przygotować na czas takich czynności jak pobranie , kody i jego wklepanie na stronce- nagle widzą , że w ich ukochane , jakże wypieszczone :D dziecko gra kilkaset tyś ludzi
tymczasem w darmówki coraz częściej gra po kilka milionów graczy
tak myślę , żeby powtórzyć już klasyka:
" nie idźcie tą drogą"

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 2 wrz 2010, 06:17 
 
Jest pewna roznica w ilosci zainteresowanych gier FtP, a normalnych tytulow. Jak widac kazda gra startuje w OB z takimi problemami, bo ciezko ich uniknac. Widocznie jak do tej pory zadna wieksza firma growa nie posiada takich serverow zeby caly hammering wytrzymac :P

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2197 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104 ... 110  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.