Cytuj:
No dosyc szybko ... ale mnie to zadziwila gildia EU Nolby Pride jak BEZ powerlevelowania, czyli od zera (tak zaznaczam) mieli lvl50 po 5 dniach.
Do levelu 40 /play = 19godzin, potem jakos zwolnili.
... Moze pewnym wytlumaczeniem jest fakt ze grali na PvP, ale generalnie wykorzystywali pbae grupe.
Grupy PBAE to połowa sukcesu - druga połowa to dobra współpraca w ramach grupy i ludzie, którzy wiedzą co robić. Szczególnie na wyższych levelach, gdy PB AoE'rzy zbierają dużo aggro i jeden błąd tanków może się skończyć na /release
Powerleveling do lvl 50 w 5 dni nie jest właściwie żadnym cudem. Sam się ostatnio osobiście przekonałem, że można od całkowitego zera dojść do bardzo wysokiego levelu w krókim czasie. Otóż zacząłem grać na serwerze Co-op gdy wyszedł z fazy beta (wyczyścili wszystkie skopiowane postacie i wyłączyli /charcopy - wszyscy musieli zacząć od zera). Właściwie nie planowałem grać na nim zbyt długo - ot zrobiłem charsa, żeby sprawdzić nowy serwer. Widziałem kilka zalet, np. dostęp do wszystkich SI-landów (co oznacza 9 nowych, dużych dungeonów), ale nie sądziłem, że kiedykolwiek będzie mi się chciało znowu levelować do 50
Miałem na tyle szczęścia, że spotkałem koło lvl 6-8 grupę świetnych ludzi (w tym trzech PB AoE'rów), poexpowaliśmy, dodaliśmy się wszyscy nawzajem na friends list i graliśmy razem za każdym zalogowaniem
Levels leciały szybko, generalnie wszystko robiliśmy wcześniej (np. Keltoi zaczęliśmy na lvls 12-13 i skończyliśmy przed 20).
Gdy dobiliśmy do 30+ i okazało się, że na podobnych levelach jest tylko druga "nieformalna" grupa, założyliśmy gildię (po burzliwej debacie na temat nazwy
), i dalej poszło jeszcze szybciej. Efekt jest taki, że w tydzień po "wyczyszczeniu" co-opa mamy wszyscy koło level 45 (ja mam w chwili gdy to piszę lvl 46 Wardena), czas /played 2-4 dni (czyli teoretycznie można do tego dojść szybciej - a przy tym my zaczynaliśmy od zera a na zwykłych serwerach gra kupa ludzi na lvl 50 i może dokonać tego samego w o połowę krótszym czasie).
Kolejny efekt powyższego jest taki, że skontaktował się z nami Albion Encounters TL, który chciał żebyśmy przetestowali parę rzeczy i przekazali ewentualne sugestie przez niego bezpośrednio do DEV'ów
Dał nam też sporo tipsów na temat nowych epic mobów, i musze przyznać, że ciekaw jestem jak pójdą raidy. Z tego co mówił, rozwalenie dużych bossów będzie wymagało naprawdę sporego kombinatorstwa.
A tak na marginesie, co-op jest lepszy niż sądziłem (nie będe się tu rozwodził nad szczegółami, bo i tak długi się ten post zrobił). Szczególnie gdy wziąć pod uwagę, że w SI jest dużo nowego contentu. 3 nowe dungeony per realm, czyli 9 nowych dostępnych z jednej postaci z tymi samymi ludźmi