mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 08:29 
Cytuj  
Dema nie, full grę tak jeżeli posiadasz już cdkey (lub kupiłeś bezpośrednio w Steam store).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 11:53 
Cytuj  
Eh kurewa, w US unlock dopiero o 4pm naszego czasu. Release pewnie najwczesniej wieczorem/w nocy :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 12:05 
Cytuj  
unlock = release.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 13:18 
Cytuj  
...

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 13:24 
Cytuj  
@raggnarok - NFOHump much? ;) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 13:59 
Cytuj  
Haha, ta, niestety fake :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 15:14 
Cytuj  
Zasysam demo.

4,4 giga.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 15:32 
Cytuj  
same here


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 16:25 
Cytuj  
Szkoda ssac, no chyba ze ktos ma szybkie lacze i sciagnie sobie do wieczora. Dzis/jutro bedzie release i tak. Anyway, do fulla jest juz tez 1y patch, ponoc calkiem spory.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 16:45 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Szkoda ssac, no chyba ze ktos ma szybkie lacze i sciagnie sobie do wieczora. Dzis/jutro bedzie release i tak. Anyway, do fulla jest juz tez 1y patch, ponoc calkiem spory.

ja tam widze
This game will unlock in approximately 2 days and 8 hours wiec nie wiem jakie dzis/jutro


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:06 
Cytuj  
61 tura.

Bardzo fajnie się gra. Super że Miasta to są Miasta nie jak kiedyś, punkty do zdobycia. Same się bronią potrafią ostrzeliwać przeciwnika.

Walka jest bardziej strategiczna, trzeba myśleć ponieważ nie można już stakować jednostek i po prostu napierdalać.

Są mini eventy np. miasto poprosiło o futerka, wybudowałem myśliwego na lisach futerkowach i w podzięce wyprawili mi "we love our king day".

Neutralne Miasta-Państwa dają różne misje. Np. Seul poprosił by pozbyć się obozu barbarzyńców w okolicy. Rozwaliłem ich, i stali się moimi przyjaciółmi. Po paru turach ofiarowali mi jednostkę.

Fajo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:17 
Cytuj  
demo BARDZO pozytywne


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:29 
Cytuj  
Spadl mi hype po recenzji Eurogamera. Ze przytocze:

But all of these new features have one thing in common. They're all small enough changes to have very little impact on the way Civilization plays, meaning this game has all the same pitfalls as previous Civ titles. For most of the time nothing is happening, and you're clicking your way through turns in an addicted trance. Then every so often a terrible attacking force will come out of nowhere, you'll have no means of reacting to it since units often take at least 10 turns to build, and in the worst cases you're left with no choice but to restart an earlier save.

Far more common than these crippling blitzkriegs are the wars that make no sense and that you knock back with ease, because the AI in Civ V is still curiously terrible. At its absolute smartest (what the game calls its 'normal' difficulty setting, before the AI starts receiving stat bonuses) the AI still makes inexplicable demands from you. It will refuse your demands, even if you've got an apocalyptic horde parked outside its borders. It will go to war with you, dash a dozen armies against your defences, then offer you everything it's got for a peace settlement. These aren't opponents that make for fond memories. Civ V is occasionally capable of clashes between equally-matched nations, but they're unforgivably rare. If you want respectable competition, you need to head online.


Eh...

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:31 
Cytuj  
mozna pozniej to demko w fulla jakos upgradowac? bo jak nie to nie chce mi sie sciagac za bardzo.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:43 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Spadl mi hype po recenzji Eurogamera. Ze przytocze:

But all of these new features have one thing in common. They're all small enough changes to have very little impact on the way Civilization plays, meaning this game has all the same pitfalls as previous Civ titles. For most of the time nothing is happening, and you're clicking your way through turns in an addicted trance. Then every so often a terrible attacking force will come out of nowhere, you'll have no means of reacting to it since units often take at least 10 turns to build, and in the worst cases you're left with no choice but to restart an earlier save.

Far more common than these crippling blitzkriegs are the wars that make no sense and that you knock back with ease, because the AI in Civ V is still curiously terrible. At its absolute smartest (what the game calls its 'normal' difficulty setting, before the AI starts receiving stat bonuses) the AI still makes inexplicable demands from you. It will refuse your demands, even if you've got an apocalyptic horde parked outside its borders. It will go to war with you, dash a dozen armies against your defences, then offer you everything it's got for a peace settlement. These aren't opponents that make for fond memories. Civ V is occasionally capable of clashes between equally-matched nations, but they're unforgivably rare. If you want respectable competition, you need to head online.


Eh...

No o to chodzi. Jak bezmyslnie przeklikujesz kolejne tury to wiadomo ze wkoncu przeciwnik ci wpadnie kilkoma dywizjami i zrobi totalnego blitzkriega.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1500
Dołączył(a): 2.02.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:44 
Cytuj  
nie gralem w zadna poprzednia czesc, tak patrze po necie i rozumiem, ze nie bedzie Polski w tej grze? wykladam lache w takim razie na to.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:49 
Cytuj  
100 tur i po demku. A akurat się szykowałem do szturmu na Londyn. 4x Warrior 3x Immortal 1x Archer 1x Trirema od strony morza. Ciężko się zdobywa miasta bez maszyn oblężniczych, a do katapult jeszcze trzeba mieć żelazo...

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 21 wrz 2010, 17:53 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Spadl mi hype po recenzji Eurogamera. Ze przytocze:

But all of these new features have one thing in common. They're all small enough changes to have very little impact on the way Civilization plays, meaning this game has all the same pitfalls as previous Civ titles. For most of the time nothing is happening, and you're clicking your way through turns in an addicted trance. Then every so often a terrible attacking force will come out of nowhere, you'll have no means of reacting to it since units often take at least 10 turns to build, and in the worst cases you're left with no choice but to restart an earlier save.

Far more common than these crippling blitzkriegs are the wars that make no sense and that you knock back with ease, because the AI in Civ V is still curiously terrible. At its absolute smartest (what the game calls its 'normal' difficulty setting, before the AI starts receiving stat bonuses) the AI still makes inexplicable demands from you. It will refuse your demands, even if you've got an apocalyptic horde parked outside its borders. It will go to war with you, dash a dozen armies against your defences, then offer you everything it's got for a peace settlement. These aren't opponents that make for fond memories. Civ V is occasionally capable of clashes between equally-matched nations, but they're unforgivably rare. If you want respectable competition, you need to head online.


Eh...


Ummmmm, wyjda patche, pobalansuja i bedzie git majonez. Dojda addoniki i w ogole bedzie miodzio :) Ja wiem ze pierwszego dnia bede mlocil bez opamietania (dobrze ze nie mam zjazdu w ten weekend :))


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 00:16 
Cytuj  
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Spadl mi hype po recenzji Eurogamera. Ze przytocze:

But all of these new features have one thing in common. They're all small enough changes to have very little impact on the way Civilization plays, meaning this game has all the same pitfalls as previous Civ titles. For most of the time nothing is happening, and you're clicking your way through turns in an addicted trance. Then every so often a terrible attacking force will come out of nowhere, you'll have no means of reacting to it since units often take at least 10 turns to build, and in the worst cases you're left with no choice but to restart an earlier save.

Far more common than these crippling blitzkriegs are the wars that make no sense and that you knock back with ease, because the AI in Civ V is still curiously terrible. At its absolute smartest (what the game calls its 'normal' difficulty setting, before the AI starts receiving stat bonuses) the AI still makes inexplicable demands from you. It will refuse your demands, even if you've got an apocalyptic horde parked outside its borders. It will go to war with you, dash a dozen armies against your defences, then offer you everything it's got for a peace settlement. These aren't opponents that make for fond memories. Civ V is occasionally capable of clashes between equally-matched nations, but they're unforgivably rare. If you want respectable competition, you need to head online.


Eh...

No o to chodzi. Jak bezmyslnie przeklikujesz kolejne tury to wiadomo ze wkoncu przeciwnik ci wpadnie kilkoma dywizjami i zrobi totalnego blitzkriega.


Zobacz drugi akapit. AI jest totalnie glupie w dyplomacji/zachowaniu. I pisza tez o tym osoby juz grajace w US. Zastanawiam sie mocno czy ladowac sie w kupno, szczegolnie, ze usprawniacze to beda platne DLC.


Ostatnio edytowano 22 wrz 2010, 00:20 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 00:57 
Cytuj  
Ponoc maja chlopaki jakies klopoty ze scrackowaniem :) Ja tam ide spac, demo sie ssa, takze pierwszy glod bedzie jutro zaspokojony. Te cholerne AI, eh... Coraz wiecej osob pisze, ze ta Civka to praktycznie powielanie jednego schematu: rozpierdol przeciwnikow. Wygranie w inny sposob jest mocno problematyczne.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.