mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 33  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 10:48 
Cytuj  
Powinno byc w Civipedii, idac za manualem, ale tam tez nie ma. Chyba zapomnieli to wrzucic do gry.
U mnie civka ma mocnego konkurenta do grania, wczoraj wyszlo NBA 2k11 na X360, ktore podobno jest najlepsza gra o koszu ever :evil:

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 10:50 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
gdzie jest kurwa Baba Yetu ?! :)


Pamiętam jak odpaliłem po raz pierwszy Civ IV - zamiast grać przesłuchałem cały motyw main menu. ;)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**

Posty: 393
Dołączył(a): 3.01.2007
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 10:55 
Cytuj  
W grze w modach juz jest nowsza wersja TSL v2 dale kents maps.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 10:56 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gdzie mozna zobaczyc koszt utrzymania jednostki? Na tooltipie podczas budowania nie ma, jak to jest przykladowo dla budynkow. Tam mamy koszt budowy i utrzymania.


Z tego co się orientuje to nie ma jakiś konkretnych kosztów utrzymania jednostek. Tzn. jest to zestandardtyzowane, i.e. płacisz X złota z X jednostek (koszta całkowite możesz sprawdzic na pasku u góry).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 10:57 
Cytuj  
tez chcialem grac Rosja teraz. Ale cholera to znowu wyladuje w tym samym miejscu co poprzednio, jesli uzyje tych stalych lokacji startowych. No chyba, ze ta wieksza Ziemia mocno sie rozni ;]

Chyba sobie pykne Niemcami czy Rzymem ;]

Jakby tylko tak nie klatkowalo to gra 10/10...

GumisPLL napisał(a):
W grze w modach juz jest nowsza wersja TSL v2 dale kents maps.

a dziala to z tym modem?


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 10:58 
Cytuj  
jak sobie radzicie ze spadajacym happines? zajmujecie wogole te miasta-panstwa? mialem happines ok 18, mala wojna ze sztokholem, wzialem ich na puppeta i po paru turach patrze,ze happines -1, wkurzyc sie mozna ;d trzeba stawiac wszedzie tony badziewi do +happiness?


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 11:02 
Cytuj  
Dobra luksusowe dają dużo happines. Ja mam chyba z 5 = 25 happines. Jak masz nadmiar to spróbuj przechandlować za inne.

W każdym mieście mam też budynek do happiness, koloseum i cyrk.
Niektóre Social Policies też poprawiają zadowolenie obywateli.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 11:04 
Cytuj  
RufeN napisał(a):
jak sobie radzicie ze spadajacym happines? zajmujecie wogole te miasta-panstwa? mialem happines ok 18, mala wojna ze sztokholem, wzialem ich na puppeta i po paru turach patrze,ze happines -1, wkurzyc sie mozna ;d trzeba stawiac wszedzie tony badziewi do +happiness?
happiness spada od ilosci miast i od ilosci populacji. czyli zawsze będzie spadać i trzeba to kontrować budynkami i tyle. wcale nie trzeba dużo.
zasada nr1 nie napierdalać settlersów. lepiej mieć duże niż dużo miast

puppety daja sad panda na kilka tur od 3 do 6 tur.
ja je zostawiam na puppet bo kasę dają a co produkują to mnie nie obchodzi.

Jest Social Policy od radości.

Ogólnie jak pisałem nie budować za duzo miast, pilnować poziom happiness i budować ja wole kupować w odpowiednim momencie teatry cyrki itp.

podstawa nie budować szybko dużej ilości miast jak w civ4 się robiło. bo każdy napierdala miasta żeby dużo sie nachapać obszaru.

EDIT:
dokładnie co Dana napisał - zapomniałem o dobrach luxusowych +5 za każde chyba jak jest kasa to łatwo utrzymać wszystkich na Ally. ostatnio miałem takie zwyżki kasy że przestałem ich podbijać.


_________________
psn

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 11:51 
Cytuj  
No i nie zapominajacie o laczeniu miast ze soba drogami bo to tez daje nam fappy ppl.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 11:54 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
No i nie zapominajacie o laczeniu miast ze soba drogami bo to tez daje nam fappy ppl.
z tego co pamietam daje ale tylko jak masz odpowiednią Social Policy


_________________
psn

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 12:00 
Cytuj  
Na bank daje kase a to juz samo w sobie wystarczajacy powod zeby zrobic siec drog. Ja zawsze mam problem z goldem, gdzies wsiaka, w kazdym miescie mam upgrady do gold, a i tak jest slabo.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 12:05 
Cytuj  
Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 12:19 
Cytuj  
Brakuje mi też "improve nearest city".

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 12:22 
Cytuj  
Z tą dyplomacją i oferowaniem wszystkiego przez AI to potwierdzony bug jest =F


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 12:44 
Cytuj  
Jak ktoś szybko potrzebuje złota to warto poświęcić wielkiego pipola by wejść w golden age.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 12:48 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/.


No w sumie po co tutaj budowac mase drog jak one tez wymagaja utrzymania w goldzie? :) Budowanie drogi od -> do jest wystarczajace w takim przypadku bo tak to by nam nawalili tych drog ze wiecej bysmy za nie placili niz korzystali ;)


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2252
Dołączył(a): 10.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 13:08 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Gdzie mozna zobaczyc koszt utrzymania jednostki? Na tooltipie podczas budowania nie ma, jak to jest przykladowo dla budynkow. Tam mamy koszt budowy i utrzymania.


Tez bym chcial to gdzies znalezc. :har:


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 13:10 
Cytuj  
Shador von Dal napisał(a):
iniside napisał(a):
Denerwuje strasznie ze nie mozna workerom rozkazac automatycznie budowac drog. Tylko full automat na wszystk albo jakis route mode. Taka istotna funkcje wycieli ;/.


No w sumie po co tutaj budowac mase drog jak one tez wymagaja utrzymania w goldzie? :) Budowanie drogi od -> do jest wystarczajace w takim przypadku bo tak to by nam nawalili tych drog ze wiecej bysmy za nie placili niz korzystali ;)
Dokładnie tak.
Nawet jest Policy co zmniejsza koszty utrzymania o połowe.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 13:12 
Cytuj  
20% nob.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 13:46 
Cytuj  
W sumie fajne jest to, ze juz nie buduje sie drog jak w civ 2, gdzie caly swiat byl pokryty koleja, tutaj buduje sie juz konkretne szlaki komunikacyjne, i dzieki temu mozna robic choke pointy w razie konfliktow.

Route-to mode za to jest zjebany. Kilkakrotnie zdarzalo mi sie ze jednostka glupiala. Np mialem droge miedzy miastami w ksztalcie "U", i jak chcialem zrobic skrot pomiedzy dwoma koncami "U", to route-to w ogole nie pomagal, bo chlopek sobie szedl na okolo droga i mowil ze jest ok. W niektorych momentach trzeba workerami recznie sterowac.
TO samo dzieje sie w momentach kiedy niektore miasta mimo posiadania drogi, nie pokazuja trade route z capitalem.

Swoja droga, jesli jest trade route do capitala, to wtedy wszystkie luxury resources sa dzielone miedzy miastami, w ten sposob co chwile mozna miec we love the emperor day.


_________________
Nestor#1522

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 657 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 33  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.