mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 305  Następna strona
Autor Wiadomość
*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 07:42 
Cytuj  
Kurde mieli wywalić boostowanie warpgate'ów :<


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 07:49 
Cytuj  
Wcale nie! Dobrze, że zostało ;d


_________________
Obrazek

****

Posty: 1569
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 08:31 
Cytuj  
http://day9tv.blip.tv/

Polecam dzisiejszy daily 183;]

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 09:11 
Cytuj  
Eshim napisał(a):
@crun


No chyba, ze chcesz podyskutowac czemu banshee z cloackiem piora twojego 4gate'a :<.



replay? i te openery z dropem helionow would like to see.


edit nawt nie mozna offline pogladac replayjow?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 10:35 
Cytuj  
Cytuj:
akuratnie tvp jest dost zbalansowane, jako toss lubilem to grac, rerollnalem glownie ze wzgledu na pvz ktore jest masakrycznie zjebane i pvp ktore jest zwyczajnie nudne.

tez lubie grac tvp jak przetrwam mid 8)
pvz jest zdaniem zergow faworyzuje tossa i w sumie sie troche zgadzam.
pvp jest najnudniejszym mirrorem fakt :<

Cytuj:
ilosc i kuku ktore mozesz zrobic na poczatku.
Looknij np na gry selecta, koles rzadko wychodzi po za 2base w tvp.

no to chyba sie zgadzamy.
piszac mid game mialem na mysli early-mid i mm timing pushe, moment kiedy banshee moze wbic itd

Cytuj:
Gra na templarow jest wbrew pozorom dosc ciezka :F.

gra na ghostow jest tak samo ciezka :>

Cytuj:
ale jakims cudem toss sie znalazl w top1, wiec da sie tym grac vs terr.
Tak samo bodajze w mlg walka o pierwsze miejsce to bylo pvp.

ja nie mowie, ze sie nie da. podkreslam, ze problemem jest ten zasrany mid w pvt.


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 12:57 
Cytuj  
1.1 ultras, me likes:
http://www.youtube.com/watch?v=Px0zB9_ePmI


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

**

Posty: 233
Dołączył(a): 22.12.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:20 
Cytuj  
pooma napisał(a):

ciekawe czy jak jest kilka budynkow obok siebie polaczonych to ten splash bedzie rozwalal unity w calej bazie :lol: ?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:24 
Cytuj  
http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/627980105
:)


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****

Posty: 1106
Dołączył(a): 5.03.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 13:29 
Cytuj  
Aenima napisał(a):
i te openery z dropem helionow would like to see.

chocby ten
Aenima napisał(a):
edit nawt nie mozna offline pogladac replayjow?


drag n drop na ikonke sc2 , za bety dzialalo :F.

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 15:58 
Cytuj  
Obrazek
:[


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 16:05 
Cytuj  
10/10

Wzruszyłem się. Masz tego więcej?


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 16:31 
Cytuj  
biedna queenka :(


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 22 wrz 2010, 19:46 
Cytuj  
nie mam wiecej, jakis random link na reddit.com


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2010, 18:52 
Cytuj  
Witam,
Zaczalem sie w SC2 bawic online i ambitnie, wzialem sie za zergi. Ogolnie wszystko fajnie, ogladam duza ilosc repow, ale z drugiej strony przydalaby sie jakas dobra strona z repkami. Korzystalem z gamereplays.org - malo repow i bardzo zroznicowany poziom gry i sc2replayed.com - jeszcze bardziej zroznicowany poziom gry, a z gier na wyzszym poziomie repkow malo.
Zna ktos jakies dobre serwisy z repami z jakis tournamentow?
Duzo osob poleca ogladanie youtube i streamow, ale mam tak chujowy internet, ze to z gory odpada.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2010, 18:54 
Cytuj  
http://sc2casts.com/ i koniecznie kanał day[9]. Można tam przełączyć ze streama na preloading.


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 25 wrz 2010, 18:55 
Cytuj  
http://www.gosugamers.net/starcraft2/replays/


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2010, 08:05 
Cytuj  
http://www.hardwarecanucks.com/forum/ga ... n-bed.html
na:
Cytuj:
"The merging is complete" with Archon's voice.

wyplułem kanapkę ze śmiechu =P


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire


Posty: 43
Dołączył(a): 6.06.2009
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2010, 17:12 
Cytuj  
Wprost z bloga day9:
http://blip.tv/file/4174827
http://blip.tv/file/4174906
Wygląda na to że Carrier rush nie jest już pierwszą noobiarską strategią, właściwie wygląda lepiej niż rushowanie Collossusa. 2 linik - Carrier rush w wersji pro.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2010, 17:24 
Cytuj  
Niezły był ten daily, fakt.
Z wiadomości nowszych, właśnie wyszedł patch 1.1.1:
Cytuj:
Bug Fixes


* Fixed an issue where Ultralisk cleave range was being unintentionally extended by larger targets.

* Fixed an issue where the Phoenix's Graviton Beam was automatically canceled if you used it just after the Phoenix reached 50 energy.

* Fixed an issue where queuing Return Cargo on a worker would cause it to ignore the built-in delay after it finished gathering.

* Fixed an issue where players watching older replays or saved games would experience stuttering.

* Fixed an issue where some Mac users were unable to join games properly.


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2945
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 wrz 2010, 17:56 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Niezły był ten daily, fakt.
Z wiadomości nowszych, właśnie wyszedł patch 1.1.1:
Cytuj:
* Fixed an issue where queuing Return Cargo on a worker would cause it to ignore the built-in delay after it finished gathering.

Meh, pro tricka znerfowali :P


_________________
¯\_(ツ)_/¯ rmk cat's dog on fire

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6087 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 216, 217, 218, 219, 220, 221, 222 ... 305  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.