Highlander napisał(a):
takie pytanko, to two worlds 1 to jakie bylo? fajne?
widzialem tez, ze1 ma multi i 2 tez bedzie miec. Na tym polu węszycie jakis fun czy moze fail?
Cytuj:
Multiplayer w Two Worlds II będzie podzielony na cztery tryby.
Village – to swoiste połączenie SimCity i World of Warcraft. Zabawa polega tu na zarządzaniu i obronie własnej osady, w której będziemy mogli tworzyć zbroje i bronie, wymieniane potem z innymi użytkownikami.
Drugi wariant zabawy to przygotowane przez twórców misje, które będziemy mogli wykonywać w kooperacji. W tym przypadku gracze formowani będą w grupy na Xbox Live, PSN, czy PC w systemie podobnym do Battle.netu Blizzarda, zaś kolejne misje udostępniane będą regularnie za darmo.
Trzeci tryb to standardowe PvP, czyli gracz kontra gracz. Tutaj będziemy mogli bezpośrednio udowodnić naszemu rywalowi, kto jest lepszy.
Czwarta opcja rozgrywki na razie pozostaje tajemnicą. Jednak została ona określona przez jednego z twórców jako „g*wno spoza tego świata”. Ma ona sprawić, że Two Worlds II stanie się w większym stopniu grą MMO, choć nieco inną od typowych sieciówek, głównie przez wprowadzenie pewnych unikalnych sposobów interakcji między graczami.
Zalezy jak na to spojrzec. Na poczatku bug buga bugiem bugowal. Ale w prownaniu do G3 to i tak bylo technologiczne arcydzielo. (przynajmniej normalnie dzialalo). Pozniej patche z grubsza naprawili. Jesli naprawde mialbym sie czegos przyczepic to tego ze w przeciwienstwie nawet do Gothica 3, swiat byl dosyc mdly, po prostu jakos szczegolnie wciagal. Nie wiem, poprostu nie mial tego czegos i juz ;p.
A jesli chodzi o Multi to nie wiem, Duzo obiecuja ale wedlug mnie nic z tego nie bedzie, za duzy rozrzut jesli chodzi o co chca upchnac. Semi-mmo skrzyzowane z settlers + deathmatch ? Geezz. Jakby sie skupili na zwyklych trybach CTF, DM, TDM, rankingach etc, to imo cos by z tego bylo.