mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 25.03.2007
Offline
PostNapisane: 12 cze 2007, 21:39 
Cytuj  
tajor napisał(a):
No pytanie do tej gry mam . Czy ona nie jest z wirusami ??!! usunelo mi wszystkie obrazy z kompa i na dodatek caly czas przy wlonczeniu setupu BLAD ;/ co robic?

Ma wirusy, trojany i keyloggery!!! Najlepiej od razu przeinstaluj system!!111!!!1oneone!!1


Posty: 6
Dołączył(a): 3.03.2007
Offline
PostNapisane: 13 cze 2007, 06:11 
Cytuj  
Ty se pewnie ze mnie zartujez a ja mowie powaznie .... nie dosc ze dostal mi sie w procesy wirus ktory zabiera mi wydajnosc to jeszcze nie moge go zamknac :-?


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 4 paź 2010, 20:02 
Cytuj  
Chciałem założyć wątek na temat tej gry, ale skoro takowy już powstał (dawno temu, wiem), to pomyślałem, że się tutaj dopiszę.

Minęły 3 lata odkąd dyskusja w tym wątku została zakończona, w tym czasie Regnum Online zmieniło się radykalnie, w porównaniu do tego jak gra prezentowała się w roku 2007. Poza warstwą graficzną, mechanika gry również uległa lekkiej zmianie, a wszystko dzięki temu, że gra jest ciągle rozwijana, zaś NGD (autorzy gry) nie są głusi na głos społeczności.

Obrazek

Dlaczego w ogóle warto wspomnieć o tej grze? Moim zdaniem przede wszystkim ze względu na dwie (acz nie jedyne) wielkie zalety:
- jest to jedna z niewielu darmowych gier Realm vs Realm,
- gra jest w pełni darmowa, bez ukrytych kosztów (owszem istnieje możliwość zakupienia sobie surowca premium - Ximmerin, przy pomocy którego możemy sobie m.in. zakupić mounta, customizować wygląd naszego bohatera, kupić xp boostery itd. jednak Ximmerin nie jest potrzebny by w pełni cieszyć się grą i co najważniejsze - móc konkurować z innymi graczami w strefie konfliktu).

Na temat RO można by napisać wiele, jednak aby mieć pełny obraz tego o czym mowa, warto poświęcić tę chwilę czasu na download gry i spróbowanie własnych sił. Osobiście gorąco do tego zachęcam, osobom zainteresowanym polecam 3 pomocne linki na temat gry:

Oficjalna strona gry

Blog gry (tutaj można poczytać o nadchodzących zmianach i nowościach)

Regnum Wiki - mnóstwo informacji na temat gry, poradniki, pomoce etc. (w języku angielskim)

Zachęcam również do dyskusji, a jeśli już ktoś się skusi na Regnum Online, zapraszam do królestwa Alsius - brakuje nam tutaj rodaków :-)


Posty: 11
Dołączył(a): 18.10.2008
Offline
PostNapisane: 17 paź 2010, 20:56 
Cytuj  
Ściągnąłem grę, ale mam taki problem - włącza się i w lewym, górnym rogu jest pasek downloadu, ale procenty nie lecą, gdy wyłączę i włączę grę to poleci do przodu, ale gdy było 99% to cofnęło się potem do 84%. Co zrobić?

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 18 paź 2010, 08:04 
Cytuj  
A sobie chyba zassam.
Ktos wie czy grafika bardzo kuje w oczy? Szczegolnie o animacje mi chodzi?


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 11:23 
Cytuj  
@Ajj.: Możesz spróbować ustawić automatyczne ściąganie przy połączeniu z serwerem: po włączeniu klienta gry i zalogowaniu się przejdź do Options i tam zaznacz "Update all new resources at once". Teoretycznie powinno pomóc, gdyż bez tego klient co jakiś czas dociąga sobie nowe lokacje itd.

@tiomor: Grafa jest całkiem przyzwoita, nie tak cukierkowa jak np. w WoWie, ale nie jest niedopracowana czy kiczowata. Wszystko też zależy od ustawień graficznych - możesz np. włączyć dynamiczne cienie, terrain objects (trawki etc.), water quality i wiele więcej (w Options masz zakładkę Advanced options i tam możesz sobie podrasować grafę). Sam ostatnio grywam na minimalnych ustawieniach graficznych (potrzeba większej ilości klatek na War Zone przy fort warsach) i powiem szczerze, że gra nadal wygląda atrakcyjnie.

Tak czy inaczej Regnum na pewno nie jest grą dla każdego - jeśli ktoś lubi klimaty PvE i mocno rozbudowany tenże tryb, może poczuć się zawiedzionym. Choć Regnum w tym trybie rozgrywki nie prezentuje się tragicznie, to jednak skrzydła swoje rozwija w trybie PvP, a najlepiej w RvR, gdy ścieramy się z wrogim realmem na tzw. War Zone - czy to polując na przeciwników, broniąc lub zdobywając wrogie forty itd. Dlatego ciężko jest obiektywnie ocenić tę grę po pierwszych kilku godzinach grania (które notabene dają wiele frajdy), warto poświęcić jej trochę czasu, aby wbić ten co najmniej 37 lvl i zmierzyć się z przeciwnikami na war zone (wspomniany 37 lvl da nam niewielkie szanse przetrwania w starciu z przeciwnikiem 50-cio levelowym, ale w grupie zawsze jakoś możemy sobie poradzić lub polować na graczy na naszym levelu).

Samo levelowanie zostało też dość dobrze pomyślane - w grze mamy limit 50 lvl, natomiast połową drogi w naszym levelowaniu nie jest wcale level 25, lecz 45, który osiągamy przekraczając granicę 3.000.000 exp (50 lvl osiągamy mając ~ 6.000.000 expa). Dzięki temu osiągnięcie jakiegoś konkretnego levelu nie jest wcale takie karkołomne.

Mała wskazówka dla osób zaczynających swą przygodę z Regnum: warto większą uwagę poświęcać grindowi niż lecieć quest za questem - szczególnie na niższych levelach mamy dość wysoki drop rate, stąd mamy szansę dość szybko i przyjemnie uzbroić naszą postać oraz zarobić trochę złota na sprzedaży niepotrzebnego sprzętu. Sam kiedyś zrobiłem mały eksperyment - stworzyłem postać maga, którego po osiągnięciu 10 lvl przekształciłem w Conjuera. Zrobiłem jedynie podstawowe questy, natomiast resztę czasu poświęciłem na grind, który w przypadku conja jest bardzo łatwy i przyjemny (summon, leczenie itd.). Dzięki temu wydropiłem dość sporo fajnych itemów, które mogłem następnie przekazać mojemu barbowi czy hunterowi.

Do zobaczenia w Alsius (mam nadzieję, że ten realm wybierzecie) :-)


Posty: 11
Dołączył(a): 18.10.2008
Offline
PostNapisane: 19 paź 2010, 17:56 
Cytuj  
Więc tak - zrobiłem tak jak mówiłeś, ale to nic nie daje. Może opiszę dokładniej:
Pojawia mi się okno gry i w górnym lewym rogu widzę coś takiego:
Obrazek
I tak tylko szybkość sobie skacze od 4 do 70 kb/s co chwila, a wczoraj oglądając film zostawiłem włączone to okno, i co? Nic.
Poza tym jak raz się włączy jest albo 99%, a jak nie 99% to ponad osiemdziesiąt i nic nie idzie do przodu...


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 09:33 
Cytuj  
Popytałem o to kilka osób na IRCu - osoby, które coś podobnego miały stwierdziły, że jeśli nie przeszkadza to w grze (blokowanie, zawieszanie etc.) to żeby się tym zwyczajnie nie przejmować. Problem ten spotykał osoby, które albo reinstalowały grę, albo wracały po długiej nieobecności i musiały dociągać szereg hotfixów oraz aktualizacji - problem sam się rozwiązywał po czasie.


Posty: 11
Dołączył(a): 18.10.2008
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 14:41 
Cytuj  
No, ale w tym problem, że nie mogę nawet grać, bo to coś się "ściąga".


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 20 paź 2010, 21:04 
Cytuj  
Szczerze mówiąc nie wiem jak Ci pomóc. Problem może jeszcze wynikać z nieobsługiwanej przez grę karty graficznej / sterowników. Sam swego czasu próbowałem uruchomić Regnum na lapku ze zintegrowaną grafiką Intel GMcośtam na linuxie - na standardowych sterach bez specjalnego wsparcia dla OpenGL gra w ogóle nie chciała się uruchomić, zaktualizowanie sterów pomogło jedynie tyle, że gra się uruchamiała, jednak jedyne co otrzymywałem do black screen. Dopiero wgranie najnowszych sterowników Mesa z 3rd party repository pozwoliło uruchomić grę.

Tak czy inaczej jeśli miałbyś chwilkę czasu to polecam Ci skontaktować się developerami RO - na tej stronie http://www.regnumonlinegame.com/support/ możesz wysłać ticket, na który na pewno otrzymasz odpowiedź, która być może rozwiąże Twój problem.


Posty: 2
Dołączył(a): 22.10.2010
Offline
PostNapisane: 22 paź 2010, 18:22 
Cytuj  
Tak jak wcześniej napisał wolowitz, problem ten dotyka wielu graczy.

W moim przypadku podziałało odznaczenie w opcjach (przed wybraniem servera) "Update all new resources at once". Wtedy nie ściągają nam się wszystkie tekstury - co za tym idzie Downloading podczas logowania będzie krótszy. Bardzo możliwe, że dopiero wtedy będziesz mógł normalnie wejść do gry. W przyszłości polecam jednak zaznaczenie opcji "Update all new resources at once" aby podczas gry nie było pobierania, które potrafi znacznie spowolnić grę.

Więcej informacji oraz dokładny opis tego problemu znajdziesz na stronie polskiego klanu z Syrtis - http://www.kingodm.ubf.pl.

Gra rozwija się w niezwykle szybkim tempie. Miło patrzeć na zmiany jakie wprowadzają oraz ambicje jakie mają administratorzy ;)

Pozdrawiam


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 28 paź 2010, 15:37 
Cytuj  
Trwa właśnie wgrywanie patcha 1.6.5 na wszystkich serwerach Regnum Online. Poza kilkoma usprawnieniami oraz wyeliminowaniem znalezionych w wersji 1.6.4 bugów, uruchomiony zostanie kilkudniowy event halloweenowy.

Więcej szczegółów można znaleźć tutaj.


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online


Posty: 2
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 08:57 
Cytuj  
Szukam właśnie jakiegoś MMORPG dostępnego natywnie na linuxa i trafiłem na ten wątek. Gra właśnie się pobiera, ale czy można by dowiedzieć się czegoś więcej na jej temat (jak wygląda świat gry, w jaki sposób rozwiązano rozwój postaci oraz jak pogrupowane zostały itemy)? Za wszelkie informacje na ten temat z góry dziękuję :-)


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 10:24 
Cytuj  
Mówisz i masz.

Świat Regnum Online
Świat Regnum Online podzielony jest na 3 części (2 oddzielne dla każdego królestwa oraz jedna wspólna zwana War Zone).

1) Initiation Zone

Obrazek

Jest to początkowy obszar gry (oznaczony na mapie na niebiesko dla Alsius, czerwono - Ignis, zielono - Syrtis), w którym gracze nie są narażeni na kontakt z przeciwnikiem. Rozpoczynając grę w tym obszarze gracz prowadzony jest przez pierwsze questy, zapoznające z mechaniką gry. Tutaj również znajdują się dwie wioski dla każdego królestwa, w których mamy możliwość m.in. dozbrojenia się u merchantów, pobrania questów etc. W Initiation Zone mamy możliwość osiągnięcia 10-12 levelu, po czym udajemy się do następnego obszaru, zwanego...

2) Inner Realm

Obrazek

Centralny obszar każdego królestwa, w którym mieszczą się 4 miasta w każdym królestwie, w tym jedno największe - stolica. Tam również dokonujemy wyboru między dwoma specjalizacjami, przypadającymi na każdą klasę: warrior wybiera między barbarianem a knightem, archer między hunterem a marksmanem, mage między warlockiem a conjuerem. Decyzja ta jest jedną z najważniejszych, jakie podejmiemy w grze, ponieważ po wybraniu subklasy nie jesteśmy w stanie zmienić później tej decyzji.
Inner Realm dostarcza największej ilości questów, tutaj również napotykamy najczęściej ubijanych bossów (5 na każde królestwo, w tym każdy realm posiada jednego smoka, o którego drop bardzo często biją się całe grupy). Strefa ta oddzielona jest od War Zone tzw. wielkim murem, który gwarantuje bezpieczeństwo spędzającym czas w Inner Realm graczom. Z jednym wyjątkiem - jeśli przeciwny realm przeprowadzi skutecznie inwazję (warunkiem do tego jest przejęcie i utrzymanie zamku oraz co najmniej jednego fortu, następnie zaś zniszczenie bramy, która w tych warunkach podatna jest na atak), przez pół godziny gracze przeciwnych realmów mają możliwość wkroczenia do Inner Realm w celu przejęcia dwóch gemów (zebranie przez jeden realm wszystkich 6 gemów umożliwia otworzenie portalu do smoka, spełniającego jedno z 5 życzeń dla realmu - bonusy dla realmu, negatywne bonusy dla jednego z przeciwnych realmów lub walka każdy na każdego w obrębie realmu, który otworzył portal, w celu odebrania przez jednego zwycięzcę mega bonusu, trwającego jeden tydzień).
Skoro już o inwazji wspomniałem w kilku słowach, warto opowiedzieć o 3 strefie którą jest...

3) War Zone

Obrazek

Strefa konfliktu zajmuje znaczną część całego świata, została ona podzielona na 3 pomniejsze części, przynależne do każdego królestwa - tutaj znajdują się bazowe dwa forty oraz zamek danego realmu. W strefie tej ponadto znajduje się po jednym super bossie dla każdego królestwa (Thorkul dla Alsius, Evendim dla Syrtis, Daen Rha dla Ignis - przy czym każdy realm może starać się o ubicie każdego z 3 super bossów). Zabawa w tej strefie jest esencją Regnum Online - otwarta walka między przeciwnymi realmami może mieć charakter zdobywania/bronienia fortów bądź zamków, polowania solo lub w grupie na przeciwników itd. Tutaj również znajdują się najmocniejsze moby, zatem sam grind od wyższych leveli ma tutaj sens oraz niejednokrotnie staje się koniecznością, jeśli chcemy liczyć na dobry drop czy szybkie zdobywanie kolejnych punktów doświadczenia.

Ważna uwaga: śmierć w RO nie niesie za sobą utraty punktów doświadczenia czy itemów - w wielu miejscach na mapie znajdują się tzw. Altar of Ressurection, które wybieramy jako miejsce naszego odrodzenia. W przypadku, jeśli zginiemy z rąk przeciwnika, jedyną tego konsekwencją jest przeniesienie do Altara. Jeśli natomiast zginiemy z ręki moba, otrzymujemy +2% do necrostacy, która procentowo obniża nasze współczynniki bazowe - aby pozbyć się tego, wystarczy ubić moba będącego dla nas co najmniej Easy, wówczas "zbijamy" 1 punkt procentowy necrostacy.

Rozwój postaci

Punkty doświadczenia otrzymujemy za wykonane questy oraz zabijanie mobków. Osiągając kolejny level, nasze współczynniki bazowe zwiększają się automatycznie (które i o ile uzależnione jest od klasy postaci - wojownicy rozwijają głównie siłę i wytrzymałość, magowie inteligencję oraz koncentrację etc.), zaś oprócz tego otrzymujemy kolejne discipline points oraz power points. Punkty dyscypliny wykorzystujemy do rozwoju określonego drzewka umiejętności, zaś punkty mocy wykorzystujemy do rozwoju określonej umiejętności, do której dostęp otrzymujemy poprzez rozwój drzewka. Każda klasa bazowa posiada 4 grupy umiejętności, wybierając określoną specjalizację otrzymujemy jeszcze 2 dodatkowe grupy (magowie otrzymują 3).
Warto również wspomnieć, że możemy bez obaw eksperymentować w poszukiwaniu idealnego dla nas setupu - w każdej chwili możemy użyć komendy /reset_powers (wystarczy wpisać ją w okienku dowolnego chatu), aby nasze drzewko umiejętności zostało zresetowane i wszystkie punkty dyscypliny i mocy przywrócone - wówczas od nowa budujemy nasz setup u trainera naszej klasy/subklasy.

Itemy

O itemach można by pisać dość długo, dlatego postaram się wspomnieć o wartych zapamiętania szczegółach. Przedmioty jakie możemy otrzymać poprzez ubijanie mobków czy questy (uwaga: przedmioty od razu lądują w inventory, nie musimy penetrować zwłok w celu ich podniesienia) dzielą się na kilka kategorii:
- loot (skóry zwierząt, mięcho itd. czyli wszystko to co można jedynie sprzedać u merchanta),
- gemy (zwykłe, mające jedynie wartość pieniężną u merchanta),
- magiczne gemy (kamienie, które możemy wbudować w naszą broń - jeśli posiada empty socket, dodając jej specjalne właściwości),
- broń (miecze, topory, łuki, laski dla magów itd.),
- elementy pancerza (zbroje, naramienniki, nagolenice, hełmy, rękawice, szaty itd.),
- pierścienie oraz amulety.

Każda broń oraz pancerz posiada również współczynnik określający jakość wykonania:
1. Defective (duży ujemny bonus)
2. Worn (mniejszy ujemny bonus)
3. Common (zwykły, bez bonusów)
4. Enhanced (mniejszy bonus)
5. Superior (itd..)
6. Great
7. Master (aż po super bonus)

Bonus ten w przypadku broni zwiększa/zmniejsza obrażenia bazowe, w przypadku pancerza zaś zwiększa/zmniejsza punkty ochrony.

Oprócz tego, bronie oraz pancerze mogą być jednego z typów:
- zwykłe (taka broń poza współczynnikiem obrażeń może posiadać jeszcze bonus do hit chance),
- special (oprócz możliwości broni zwykłej dodaje 1 bonus),
- magical (dodaje 2 bonusy)
- epic (dodaje 3 bonus).
Wspomnianymi wyżej bonusami mogą być m.in: +health, +mana, +stats (siła, koncentracja, inteligencja, wytrzymałość, zręczność), +attack speed, +cast speed, +attack range, +protection, +damage bonus, +hit chance, +resistance itd.
Każdy typ broni może być ponadto wyposażony w empty socket, w miejsce którego możemy wbudować magical gem, zwiększający możliwości danej broni. Możemy zatem przy olbrzymim szczęściu wydropić np. epicki dwuręczny topór dla naszego barba jakości master (wysoki dmg bonus), posiadający +hit chance, 3 bonusy (dmg, attack speed i siła) oraz empty socket, w którego wbudowujemy great gema - z takim toporem siejemy spustoszenie w szeregach przeciwników.

Na koniec jeszcze kilka słów o rodzajach obrażeń - każda broń może zadawać obrażenia z pośród 6 typów: slashing (miecze, topory etc.), blunt (młoty, maczugi etc.), piercing (włócznie, strzały etc.), ice, fire oraz lightning. Niektóre bronie mogą bazowo zadawać kilka rodzai obrażeń (np. slashing i fire, slashing i blunt itd.). Dodatkowo bonusy i gemy mogą dostarczać dodatkowy rodzaj obrażeń. Każdy rodzaj pancerza posiada określoną odporność na dany rodzaj obrażeń, a może to być:
- Very bad (-30%),
- Bad (-15%),
- Normal,
- Good (+15%),
- Very good (+30%).
Warto zatem przy wyborze odpowiedniego pancerza kierować się również tymi kryteriami (np. w przypadku ochrony przed łucznikami należy stosować pancerz dający +30% do armor w przypadku obrażeń typu piercing itd.).

Kończąc ten długi wpis wspomnę jeszcze o jednej rzeczy. RO choć jest grą Realm vs Realm oferuje również tryb PvP w postaci duali - posiadając dual banner możemy wyzwać na pojedynek dowolnego gracza z naszego królestwa. Chcąc ponadto sprawdzić się w pojedynku ze znajomymi z naszego realmu, możemy udać się na Arenę (znajduje się w Inner Realm każdego królestwa) i tam pojedynkować się naszymi przyjaciółmi.

PS: pisząc ten poradnik bazowałem na Regnum Online Wiki która jest kopalnią wiedzy na temat tej gry. Zainteresowanych odsyłam do jej lektury, warto się z nią zapoznać gdyż posiadając tą wiedzę będziemy mieć znacznie łatwiejszy start w grze.

PS2: Regnum Online to gra dostępna zarówno na windowsa jak i linuxa (małe sprostowanie, gdyby ktoś zasugerował się postem solid_snake'a i pomyślał, że jest to gra jedynie dla pingwiniarzy).

Eyecandy screens:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online


Posty: 2
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 31 paź 2010, 09:09 
Cytuj  
Wielkie dzięki za szczegółową odpowiedź. Gra się bardzo przyjemnie, na początek wybrałem realm Ignis, moja pierwsza postać do warrior (w tej chwili już barbarian, osiągnąłem 15 level). Polecam wszystkim spróbować, ja nie żałuję :-)

***

Posty: 873
Dołączył(a): 19.08.2006
Offline
PostNapisane: 1 lis 2010, 10:06 
Cytuj  
Powiem szczerze, ze wyglada to calkiem fajnie i te drogi rozwoju postaci. znajde troche czasu to zassam


_________________
"Czasy sie zmieniaja, ale pan zawsze jest w komisjach" :)


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 4 lis 2010, 07:34 
Cytuj  
Garść informacji ze świata RO.

Redesign fortów na War Zone

NGD przedstawiło kilka tygodni temu informacje dotyczące update'u, zaplanowanego na koniec tego roku. Jednym z głównych elementów, które ulegną zmianie/poprawie będą forty dostępne w strefie konfliktu. Obecnie wszystkie forty wyglądają niemal identycznie (jak średniowieczne małe fortyfikacje) - wraz z nadchodzącą aktualizacją każdy fort zyska swój indywidualny charakter. Zmianie ulegnie nie tylko wygląd fortu, ale również jego geometria, co wymusi przygotowanie odpowiedniej taktyki dla określonego fortu. Zmiana ta zapowiada się bardzo dobrze, po jej wprowadzeniu wpływ na decyzję "który fort atakujemy" będą mieć również względy taktyczne oraz estetyczne (dziś o tym decyduje fakt który fort jest bliżej i który mniej kampiony). A oto concept art nowych fortów:

Forty należące do Alsius

Obrazek
Obrazek

Forty należące do Ignis

Obrazek
Obrazek

Forty należące do Syrtis

Obrazek
Obrazek

Regnum Online Polska na Xfire.com

Kilka dni temu założona została oficjalna grupa dla polskiej społeczności Regnum Online w serwisie Xfire.com. Czym jest Xfire chyba nie trzeba zbytnio tłumaczyć - jeśli natomiast są wśród nas osoby, które jeszcze się z tym nie zetknęły, w dwóch bardzo ogólnych zdaniach powiem z czym to się je. Xfire jest serwisem społecznościowym dla graczy, który poza aktywnością www, udostępnia dodatkowo aplikację, służącą jako komunikator oraz centrum obsługi gier. Dzięki niemu możemy gromadzić listę znajomych, sprawdzać w co teraz grają (i na jakim serwerze), dołączać się poprzez jedno kliknięcie, rozmawiać z nimi, pobierać zrzuty ekranu bądź przechwytywać video (obrazek bądź video jest automatycznie zamieszczany na naszym profilu) itd. Możliwości jest całkiem wiele, nie sposób wszystko tutaj opisać.

Niemniej powołaliśmy do życia taką grupę (dopiero trwa jej formowanie, okazało się, że niewiele osób z tych do których dotarła ta informacja używa Xfire), grupa jest w pełni otwarta i można do niej dołączyć bez żadnego zaproszenia czy konieczności akceptacji zgłoszenia. Profil grupy znajdziecie tutaj - http://www.xfire.com/communities/regnumonlinepl/

Istotą powołania tej grupy jest dążenie do zintegrowania całej polskiej społeczności RO, bez względu na realm w którym gramy. Uczestnictwo w grupie i korzystanie z Xfire ułatwia ponadto komunikację, pozwala również zasięgnąć pomocy u innych graczy itd. Zapraszam i zachęcam wszystkich zainteresowanych do wstąpienia do grupy, może to okazać się szczególnie pomocne dla nowych graczy, stawiających pierwsze kroki w świecie RO.

PS: program Xfire dostępny jest jedynie na platformę windowsową. Użytkownicy systemu spod znaku pingwina mogą jednak skorzystać z pluginu Gfire do komunikatora Pidgin (sam z tego korzystam i jestem bardzo zadowolony).


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 4 lis 2010, 13:58 
Cytuj  
Wszystko fajnie tylko zanim się doczołgamy do PvP to czeka nas nieziemski grind, a PvE jest niestety żałosne. Moby stoją jak pionki i na ogół nie łapią nawet agro przebiegnięcie przez agresywnego(według mechaniki) moba nie zawsze spowoduje złapanie agro. Przy tym całkowity brak dungeonów, a AI zarówno bosów jak i regularnych mobów jest takie same(a raczej w ogóle go nie ma) - moby stoją i czekają, aż ktoś je zabije.

Być może RvR ratuje sytuację, ale do 40 lvl'a gra nadaje się tylko i wyłącznie do bocenia.


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 4 lis 2010, 15:31 
Cytuj  
Niezupełnie, aczkolwiek nie sposób nie zgodzić się po części z Twoją opinią.

PvE - RO nigdy nie było nastawione głównie na ten tryb, stąd np. brak jest craftingu, instancji itd. W związku z tym tryb ten opiera się głównie na wykonywaniu questów (których notabene jest bardzo dużo i dość zróżnicowanych - osoby wczuwające się w fabułę powinny być usatysfakcjonowane) oraz grindu (solo lub w party). Doświadczenie otrzymywane za wykonywanie questów pozwala skutecznie rozwijać naszą postać, znam wiele osób, które na tym oparły budowanie swojej postaci i nie wyszły na tym źle. Grind natomiast został poprawiony w jednym z ostatnich update'tów - system regeneracji punktów many został lekko przyspieszony, dzięki czemu w trakcie grindu nie musimy co rusz odpoczywać, aby nasza mana zregenerowała się do przyzwoitego poziomu. Zmiana ta wpłynęła również pozytywnie na nasz system walki z mobami - jeszcze kilka miesięcy temu trzeba było decydować czy manę poświęcamy na buffy (np. pancerza) czy też na specjalne ataki - w tej chwili z powodzeniem możemy zarówno przybuffować naszą postać, a i jeszcze zostanie nam wystarczająco punktów mana na specjalne ataki.

AI oraz aggro mobów - o ile dobrze kojarzę, aggro mobów w stosunku do nas rośnie z naszym levelem - jest to też swoisty ukłon w kierunku początkujących graczy, którzy na początku swej przygody w świecie RO mogą jeszcze nie mieć opanowanego kontrolowania punktów mana (np. wykorzystując zbędne w przypadku grindu skille etc.) i muszą dość często restować - nikt w takiej sytuacji nie chciałby być non toper atakowany przez moby, znajdujące się w okolicy. AI mobów faktycznie może nie zachwycać - nie potrafią np. grupować się do walki, wykorzystywać ukształtowania terenu na swoją korzyść itd. - atakując skupiają się na podążaniu za celem oraz zadawaniu obrażeń (normalnymi hitami lub atakami specjalnymi, o ile mob takowe posiada).

PvP - wbrew pozorom pierwszy kontakt z tym trybem możemy osiągnąć stosunkowo szybko - już nawet 35 lvl pozwala nam zasmakować frajdy jaką jest niewątpliwie aktywność w strefie konfliktu (sam przed kilkoma dniami polowałem moim 50 levelowym warlockiem w towarzystwie dwóch 33 levelowych marksmanów - zabawa była przednia, obaj marksmeni z powodzeniem uzupełniali się w walce oraz z głową wykorzystywali skille swojej klasy). Wiadomo, że postać na 35 levelu ma nikłe szanse w starciu z przeciwnikiem 50 levelowym (słabszy dmg, mniej hp i mana itd.), ale już nawet w niezbyt licznej grupie, każda postać ma swoje znaczenie i rolę do odegrania (postacie z niższymi levelami świetnie sprawdzają się np. w roli "powstrzymaczy" - barbarian w swoim drzewku dyscypliny posiada m.in. okrzyki bojowe, pozwalające zatrzymać na chwilę przeciwników itd.).
Na uwagę zasługuje również fakt, iż do osiągnięcia np. wspomnianego 35 levelu nie potrzebujemy niezliczonej liczby expa - level ten osiągamy mając na swoim koncie 966,000 pkt doświadczenia, co nie stanowi nawet 1/6 drogi rozwoju naszej postaci do 50 lvl). Wykonując questy oraz poświęcając trochę czasu na grind (na którym warto swoją drogą się skupić, ze względu na dość wysoki drop rate dla postaci z niższym levelem), można tenże level osiągnąć nawet w niespełna tydzień czasu (znam kilka osób, które były w stanie osiągnąć 50 lvl w półtora miesiąca). Nietrudno również znaleźć osoby chętne do wspólnego grindu - mając w party supportującego conjuera jesteśmy w stanie expić bez chwili przerwy. Chętnych do wspólnej znajdziemy w gildiach, które nie krzywią się na przyjmowanie nowych graczy (w każdym realmie jest co najmniej jedna polska gildia), ale również i poza nimi. Dla każdego zawsze coś się znajdzie.

Nie ukrywam, że staram się Was zachęcić do spróbowania swoich sił w RO, ponieważ uważam, że warto poświęcić tej grze trochę czasu na wgryzienie się - zawsze jeśli nam się nie spodoba robimy uninstall i cześć pieśni. RO przy całym szeregu swoich zalet nie jest pozbawiona wad czy braku pewnych elementów, które urozmaiciłyby rozgrywkę. Mnie osobiście najbardziej brakuje tzw. setów (itemów zbieranych do kompletu), czegoś znanego choćby z Diablo II. Fajnym urozmaiceniem mogłyby być również wspomniane przez gosugamer1 dungeony - nawet niekoniecznie w postaci stricte dungeon, ale np. wysp na morzach okalających kontynent itd. Niemniej gra jest ciągle rozwijana, na przestrzeni minionego pół roku pojawiło się 7 znaczących aktualizacji (nie licząc pomniejszych hot fixów), zatem jeśli takie tempo będzie się utrzymywać, można mieć nadzieję, że za jakiś czas i w trybie PvE spotkamy pewne innowacje. Do tego czasu trzeba jednak podnieść topór z ziemi i ruszyć w pogoń za Syrtami :)

EDIT: jeszcze dwie krótkie informacje na koniec dzisiejszego wpisu. Do 7 listopada trwa obecny event Halloweenowy - ciekawostką jest możliwość znalezienia w tzw. Big Pumpkin rozsianych po całym świecie premium itemów - od chociażby duel bannerów, fajerwerków, kostiumów i innych mniej znaczących rzeczy po scrolle z +50% boostem do expa czy własnym mountem. Wspomniane dynie łatwo można znaleźć w initiation zone, ze względu na stosunkowo najmniejszą aktywność graczy w tych rejonach. Ponadto w tej chwili realm Alsius nagrodzony jest +10% bonusem do expa w wyniku mniejszej w porównaniu z dwoma pozostałymi królestwami populacji - warto z tego skorzystać.


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 4 lis 2010, 16:00 
Cytuj  
Cytuj:
PvE - RO nigdy nie było nastawione głównie na ten tryb


i w tym problem, jeżeli RO nie jest nastawione na PvE i jednocześnie każdy musi swoje półtora miesiąca przesiedzieć na hardcorowym grindzie w drodze na RvR to coś tu nie gra.
Zwyczajny fail ze strony developerów, bo na poziomie 1-35 odstraszają potencjalnych graczy.

Myślę, że ratowało by sytuację wprowadzenie instancjonowanego battlegroundu dla niższego przedziału lvlowego typu 20-30


@wolowitz: Jesteś zwykłym fanboyem, czy jakimś community menagerem?:p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.