mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 60  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 23 paź 2010, 03:11 
Cytuj  
niech załoga wychodzi z czołgu na fajka :)

Ciężki wybór masz - albo removed speed gov. albo targanie ze sobą gaśnicy (działa automatycznie gdy wybuchnie pożar - nie trzeba nic wciskać mimo że pisze na niej inaczej).
Warto przynajmniej jednemu gościowi dać też firefighting bo faktycznie częściej się teraz trafia pożar.

A tak przy okazji. Czy ktoś, kto grał VK36 może powiedzieć, czy do tego czołgu wet ammo rack to must have?
Na 40-50 gier zaliczyłem na nim przynajmniej 4 eksplozje od jednego strzału i się zastanawiam czy ten tank cierpi na tą samą przypadłość co T44 czy to przypadek?


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2010, 15:37 
Cytuj  
Wybuchy ammo rack są u t44 zdecydowanie demonizowane - na 200 gier zdarzyło mi się 4 razy.

Nowa prędkość palenia ma też swoje plusy - jeden strzał w mausa z t44, zapalił się i zjarał ze 100% do 0.

Mam wreszcie nowe działo do Ferdka - 128 mm czy teraz wreszcie da sie tym złomem grać czy już do końca to pierdolona droga przez mękę?


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2010, 15:41 
Cytuj  
Ferdynand jest lepszy od Jagdtigera.

**

Posty: 375
Dołączył(a): 8.12.2001
Offline
PostNapisane: 23 paź 2010, 16:24 
Cytuj  
@Neonim Ferdkiem da sie grac i z 88ka....ale 128 daje poczucie "mocy", celnosc moze nie ta co z 88 no i cena ammo ale efekt...
@Dana moglbys rozwinac swoja teze troszke bardziej ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2010, 16:41 
Cytuj  
Ferdynand jest bardziej efektywny w robieniu XP i kasy od Jagdtigera.

W JT będziesz wydawał fortunę na naprawy i amunicję, a xp zdobywasz rozwalając tylko najtęższe bestie (co nie jest łatwe, zważywszy że padniesz od pierwszej salwy SPG).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2010, 16:46 
Cytuj  
Zdecydowanie muszę iść do kogoś na naukę gry ferdynandem - nawet xpa do 128ki zrobilem na t44 ;) Jagpantera gralo mi sie zabiscie a tutaj nie potrafie jakos znalezc recepty na skuteczna gre ferdkiem:(


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 paź 2010, 16:58 
Cytuj  
Ze 128mm powinno być znacznie lepiej, dorzuć do tego jeszcze gąsienice.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 paź 2010, 15:47 
Cytuj  
Ferdek jest efektywniejszy jeśli chodzi o kase/XP ale JT biję go przeżywalnością.
Anyway - ja go dobrze wspominam.
Od momentu jak zacząłem nim grać, do momentu jak kupiłem JT wyszło coś ok 4-5 mln na czysto.
IMO best money/XP maker w grze (nie licząc arty).

Oczywiście z tym działem 128mm bo 105mm to pomyłka na nim (już 88mm się dużo lepiej sprawdza ale generuje za niski dmg żeby samemu rozwalalić np. 2 HT T8/T9).

A co do strategii to nie ma wielkiej folozofii - trzeba sie ustawiać tak, żeby mieć targety jak najdalej od siebie i mieć zabezpieczenie przed arty (jeśli jest).
Zazwyczaj sprowadza się to do obrony bazy zza jakiejś skałki, zablokowania mostu stojąc za jakimś domkiem etc.
"Szturmować" nim warto tylko jeśli już nie ma arty i masz obstawę albo gdy teren nie pozwala Cię objechać (głównie w mieście).
Tak samo jak nie warto się obracać gdy ktoś Cię już objedzie - lepiej wcisnąć "help" i liczyć na pomoc teamu niż próbować dopaść T44, jednocześnie wystawiając się bokiem do 3 innych czołgów.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 paź 2010, 22:17 
Cytuj  
W koncu sie zmusilem i zassalem. Nie powiem, mimo ze dostaje w dupe, gra sie calkiem fajnie.
Mam dwa pytanka:
1) Sa gdzies jakies zaawansowane opcje graficzne? Moj komp to zlom wiec z checia pare opcji bym wylaczyl.
2) Jak ktos mnie rozwali to nie ma innego wyboru tylko czekac na koniec gry? Jak wyjde po zgonie zaraz to nie dostane expa/kasy ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 24 paź 2010, 22:49 
Cytuj  
Możesz wyjść jak zginiesz, ba, nawet możesz przeskoczyć na drugi czołg. Dostaniesz i xp i kasę.

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 paź 2010, 23:08 
Cytuj  
Mam dwa pytanka:
1) Sa gdzies jakies zaawansowane opcje graficzne? Moj komp to zlom wiec z checia pare opcji bym wylaczyl.


W opcjach masz opcje grafiki.
Tam mozna zjechać do low. Chodzi wtedy na kompie mojego syna choć wygląda strasznie ;)
Sróbuj może jakośc tekstur ustawić na medium na początku a wyłączyć wszystkie inne wodotryski.

2) Jak ktos mnie rozwali to nie ma innego wyboru tylko czekac na koniec gry? Jak wyjde po zgonie zaraz to nie dostane expa/kasy ?

Jeśli jeszcze żyjesz i wyjdziesz to prawdopodobnie Ci nie da XP kasy.
Ale jak padniesz to jak najbardziej warto wyjśc i grać innym czołgiem.
Generalnie nastaw się przynajmniej na 2 różne linie czołgów bo faktycznie na początku dość często się pada.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2010, 07:59 
Cytuj  
Karol66 napisał(a):
Generalnie nastaw się przynajmniej na 2 różne linie czołgów bo faktycznie na początku dość często się pada.


A później z każdej walki wychodzi bez szwanku?:)

Karol słyszałem że po zakupie Jagtigera teraz robisz niemieckie heavy? - nie wiem czy devsi nadążą z robieniem contentu dla Ciebie ;)


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 paź 2010, 08:06 
Cytuj  
karol odwaznie rushuje swoim jagiem, wspierany z flanki przez ferdka mata a ja scoutuje is'em :)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 25 paź 2010, 10:15 
Cytuj  
Neonin napisał(a):
Karol słyszałem że po zakupie Jagtigera teraz robisz niemieckie heavy? - nie wiem czy devsi nadążą z robieniem contentu dla Ciebie ;)


Jeszcze 20k XP na VK36 i będzie tygrys :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 25 paź 2010, 11:03 
Cytuj  
Ja w koncu dobilem do mojej wymarzonej Pantery. Troche jeszcze sie pomeczylem, zeby dokupic gasiennice i wieze, zeby zamontowac 88mm i juz mozna sprzetem jezdzic. Z czasem dokupi sie lepsze silniki i bedzie fajnie, ale maszyna juz teraz pokazuje pazurki.
Jak narazie to moja docelowa maszyna, o ktorej myslalem juz od 1 bitwy. Z czasem przejdzie sie na Pantere II, ale to jeszcze odlegla przyszlosc.
Narazie jestem zadowolonym czlowiekiem.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2010, 11:13 
Cytuj  
No proszę - znajomi, którzy dobili do pantery są nią strasznie rozczarowani. imo najlepszy medium to t44 i gra mi się nim najlepiej ;)

A Ferdek z nową armatą ma niezłe pierdolnięcie - szkoda tylko że jak grasz bez plutonu to wszyscy oczekują 5+ fragów ale nikt nie pomaga jak zbliży sie medium ;(


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 25 paź 2010, 12:03 
Cytuj  
@Karol66

Dzieki.
Ja chyba jestem slepy, ale za cholere nie moglem tam znalezc opcji zaawanowanych. Mialem do wyboru tylko ogolny poziom grafiki.;)
No nic, sprawdze jak wroce z roboty.

EDIT: No zabijcie mnie, ale nie ma tam zaawansowanych opcji. Z tego co pogadalem na chatcie w grze to jest jakis plik ktory mozna recznie modyfikowac. Ktos wie ktory to? Chodzi mi glownie o to zeby wylaczyc cienie.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2382
Dołączył(a): 2.12.2001
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 18:05 
Cytuj  
Nowy (ogromny 600-700mb) patch ma podobno wejsc na poczatku listopada.

Patch 0.6.1.4

- Normalization effects increased. When shell penetration value is twice as much as armour thickness value or more.
- Fixed empty players list in search window.
- Fixed bug, when it is impossible to enter the battle if Additional grousers installed.
- 2-fold decrease in price for gold consumables.
- Effects of the following consumables increased: "Chocolate", "Coca-Cola box", "Extra combat rations".
- Shell dispersion for SPGs increased by 10%.
- SPG "Bison": traverse speed decreased by 3 deg/sec.
- SPG SU-5: traverse speed increased by 8 deg/sec.
- Heavy tank VK4502: engine Porsche_Deutz_Typ180_2 - horsepower increased to 840 h.p., chaged to diesel engine, chance of fire decreased.
- repair costs increased: Hummel (15%), Ferdinand (10%), JagdTiger (20%), SU-8 (5%), S-51 (20%), SU-152 (20%), ISU-152 (10%), T-43 (10%), IS (15%).
- ammo rack fire intensity decreased for all tanks
- fire extinguishers improved: manual fire extinguisher = +25% to firefighting abilities, automatic fire extinguisher = +50% to firefighting abilities
- Panther, VK3601H, Tiger, Tiger II now can perform pivot turn.
- VK1602 tank: gun’s angle of depression increased by 4 deg.
- VK1602 tank: tracks repair speed increased by 20%.
- false “ricochet” message removed, when the damage has been inflicted
- Limitation for shell movement inside the penetrated tank introduced. The purpose of the above is to reduce the number of “was hit at the front and the engine damaged” accidents etc.
-Tanks in platoon now have the same weight as “usual” tanks
- Installed modules don’t affect vehicle’s weight any longer
-Fixed bug, when it’s impossible to leave pre-battle room by invite.
-Fixed hang-up when recruiting crewman with double click
-HT’s icon in crew training window fixed.
- Fixed error with “nonrotational” destroyed vehicle in battle UI after the battle start.
- Vehicle list in experience transfer window improved.
- Tank names being “cut” in training room window fixed.
- Indestructible objects on Murovanka and Himmelsdorf fixed.
- Tiger I tracks redrew.
- Excessive brightness for Tiger I 75mm gun mounted on 2nd turret fixed
- Improved sound messages when surveillance devices damaged/repaired/destroyed.
- Fixed rate of fire of stock guns on SU-152 (decreased) and ISU-152 (increased).
- Fixed the mask of 10.5cm guns on the tanks VK3001H and VK3601H.
- Fixed the error in texturing of the second turret on the tank VK3601H
- Fixed the model of the tracks of the Tiger II.
- Fixed the model of the 10.5cm gun on the Tiger II.
- Fixed the restart of the game when changing graphics settings.
- Added the "Maximize" button in windowed mode. Added the option to change the size of the window with the mouse.
- Fixed the working of Alt-Tab in fullscreen mode.
- Fixed allocation of tanks in random battles:
BT-7: 3-5 -> 3-4
Wespe: 3-5 -> 3-4
Heavy 6: 4-7 -> 5-7
AT 5: 4-7 -> 4-6
- Runtime error on old ATI Radeon graphic cards fixed. (MF_ASSERT_DEV FAILED: this->activeOption_>=0.\graphics_settings.cpp(137).
- Rotation lock in sniper mode for TDs re-introduced.
- Vehicles’ tracks on the ground re-introduced.
- Improper explosion sound effects for HE shells fixed.
- Blurred medal and vehicle icons in statistics window fixed.
- Wrong premium account time expiry date fixed.
- “Steel wall” achievement is not awarded posthumously.
- New conditions for “Sniper” achievement: “at least 10 shots with total accuracy of at least 80%”.
- VK3601H: track rotation speed adjusted (visual only).
- Tiger: track rotation speed adjusted (visual only).
- Tiger II: track rotation speed adjusted (visual only).
- PzV Panther: traverse speed increased by 2 deg/sec.
- Luchs: track rotation fixed (visual only).
- Vehicle T-29 reworked.
- Vehicle A-32 fixed.

Plus wszystko to co wprowadza 0.6, czyli amerykanskie maszyny m.in.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 21:46 
Cytuj  
A ja sie jeszcze raz zapytam:
Jak cholera pozmieniac zaawansowane ustawienia graficzne?:< Bo wybor ogolnego poziomu grafiki przy moim kompie nie za bardzo pomaga;c

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 paź 2010, 22:32 
Cytuj  
Menu=>ustawienia


zakładka grafika

Antyaliasing - wyłączony
Jakość grafiki - niskie
Synchronizacja pionowa - wylaczona

Można jeszcze zmienić rozdzielczość na niższą ale jak to nie pomaga to znaczy, że już naprawdę czas na zmianę kompa :)


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1188 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 60  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.