mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 10:03 
Cytuj  
no to nastepnym razem pomysl, zanim w odniesieniu do produktu takiego jak MO uzyjesz slowka 'milion'. bo gorszej 'przenosni' to serio juz dawno nie widzialem.

ja rozumiem, ze ciebie bawi rabanie drzewek i koxanie statow (ciekawe dlaczego tak cie to wkurzalo w dfo) i ogolnie jest super.
tylko postaraj sie zrozumiec, ze kazdy z nas oczekuje czegos innego od tej gry. a jak czytam twoje opisy pieknych lokacji i zajebistych animacji rabania drzewa to nie wiem czy sie smiac czy plakac. bo biorac pod uwage to jak sv podchodzi do rozwiazywania problemow, jakie ma pojecie o silniku wlasnej gry - to faktycznie skupic sie moga tylko na poprawie teksturek. bo z lagiem walcza juz od miesiecy (chyba specjalnie do usa lecieli) i jak widac efekt jest... zaden.
ale zycze im jak najlepiej i z checia wykupie subskrypcje jak ktos mi pokaze dzialajacy combat i fajne, bez laga, small scale pvp.


co do twojego autorytetu...
to niestety jak widac Kass ma wyjebane na MO i nie ma cie kto pilnowac.
na pytania odpowiadasz czasami, informacje wrzucasz rzadko - generalnie podniecasz sie ciagle tym samym.
ale to tylko moja ocena.
oczywiscie nie bede juz tutaj nic pisal, bo to nie flames.
znowu dzial bedzie martwy przez pol roku (dopoki gra nie zdechnie) - bo niestety tylko ostra wymiana argumentow tutaj, powoduje, ze mozna uzyskac jakiekolwiek informacje odnosnie rozwoju MO.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 10:08 
Cytuj  
Jak tylko coś się zmieni w kwestii combatu będziesz pierwszą osobą która się o tym dowie.
Narazie ta gra nie jest dla Ciebie.
Akurat rąbanie drzewek w DFO bardzo mi się podobało. I cała otoczka nie związana z walką również. Co ja gadam. Nadal bardzo mi się podoba.
Jedyne co właśnie odpycha mnie od DFO to właśnie ten combat. Jest w założeniach diametralnie inny od tego w MO.
Zawsze mówiłem że jakby połączyć założenia MO z performancem (nawet silnikiem graficznym) DFO to wyszedłby hit na jaki czekamy.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 10:12 
Cytuj  
no combat jest zdecydowanie bardziej dynamiczny w DFO (w sensie fps'a).
w MO pewnie tez zupelnie inaczej by to wygladalo gdyby faktycznie dzialalo to prawidlowo.
no nic, czekalismy rok, mozemy poczekac kolejny :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 12:09 
Cytuj  
DFO i MO w tym co jest ładnie sie uzupełniają bo DFO praktycznie to samo pvp plus parę namiastek craftingu i housingu, a MO ma dużo rzeczy rozbudowanych ale zapomnieli o dopracowaniu pvp.
Są to też dwie skrajności, w DFO walka to jak quake gdzie zapierdalasz z motorkiem w dupie i napieprzasz milion skili, takie sci-fi wyszło, w MO za to masz paracombat gdzie 80-cio letni dziadek po wyjściu z szpitala ma większą dynamikę przechodząc przez drogę.

aha lamoon, my tu ci podtrzymujemy aktywność w dziale i dzięki nam MO staje się popularny :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 18:26 
Cytuj  
Cytuj:
w MO za to masz paracombat gdzie 80-cio letni dziadek po wyjściu z szpitala ma większą dynamikę przechodząc przez drogę.

Zgaduję, że oceniasz po starym stanie rzeczy, bo jakiś czas temu zwiększyli dmg i wystarczy kilka ciosów by pokonać przeciwnika. Wprawdzie postacie nie biegają jak na speedzie, ale każdy trafiony cios się liczy, tak jak każdy perfect block (No i nareszcie blokowanie ma odpowiednią reakcję na nasze klikanie, więc jest przydatne). To sprawia, że mimo wszystko można odczuć adrenalinę a walka to już nie spam kliknięć.
Niestety wszystko to lipa bez dobrej synchronizacji, nad czym szczerze ubolewam i przed czym równie szczerze ostrzegam.
(Czasem jednak masz szczęście walczyć w dobrze zoptymalizowanym terenie, a wtedy jest miodnie :D )

Dla zainteresowanych wczorajszą walką:


Cytuj:
18:37 realnaste wyjebało mnie z irca, więc ponawiam pytanie jak coś ; )
18:38 [AQ]KoLi nie pisz polskich znaków plz
18:42 realnaste ok
18:42 [AQ]KoLi jak poszło
18:42 [AQ]KoLi była chyba największa walka od początku MO :}
18:42 realnaste mhm
18:42 [AQ]KoLi było śmiesznie :}
18:42 [AQ]KoLi dużoooooooooooo ludzi padło :P
18:42 [AQ]KoLi ja nie :}}
18:42 realnaste opowiadaj
18:42 [AQ]KoLi ale w sumie nie można powiedzieć że ktoś wygrał
18:43 realnaste o0
18:43 realnaste jak to?
18:43 realnaste uciekliście -,-
18:43 realnaste ?
18:45 [AQ]KoLi walka z godzinę trwała stary :P
18:45 realnaste hehe
18:45 realnaste no ale kto został na polu ostatni?
18:45 realnaste i mógł zlootowac poległych?
18:45 [AQ]KoLi lol :P
18:45 realnaste i najważniejsze- jak wielu graczy latało
18:46 realnaste jak desync
18:46 realnaste jak lag
18:46 [AQ]KoLi lotowali ludzie to się non stop :P
18:46 [AQ]KoLi stary ludzie po 7 razy padali w tej walce 1 postacią :}
18:46 [AQ]KoLi u mnie [performance] był spoko ale to różnie
18:46 realnaste no ale pytam "tak na spokojnie"
18:46 [AQ]KoLi lalo się z 150 luda także ..
18:46 realnaste XD
18:46 realnaste wiesz
18:46 realnaste w przenośni
18:46 [AQ]KoLi była mała masakra :P
18:47 realnaste latało dosłownie?! (chodzi mi o tego buga związanego z interpolacja czy innymi pierdołami)
18:47 realnaste a
18:47 realnaste lalo
18:47 realnaste sry
18:47 realnaste no pisz jak performance
18:47 [AQ]KoLi mowie u mnie spoko :}
18:48 realnaste poważnie?
18:48 realnaste żadnych ciosów znikąd
18:48 realnaste ?
18:48 realnaste nikt nie latał?
18:48 [AQ]KoLi nie u mnie spoko było :}
18:48 realnaste a poza tą bitwa? desync nadal boi?
18:49 realnaste boli*
18:49 realnaste (szczerze, to narobiłeś mi teraz nadziei)
18:49 [AQ]KoLi ja miałem 0 desynca 0 laga
18:49 [AQ]KoLi fpsy spadały mi
18:49 [AQ]KoLi bo mam słabszą grafę teraz
18:50 realnaste inni na vencie co gadali?
18:50 [AQ]KoLi ale ludzie grali na max grafie z 0 laga 0 desynca :}
18:50 realnaste O_O
18:50 realnaste \o/
18:50 realnaste oby to nie był wyjątek
18:50 realnaste mogę wkleić te rozmowę na polskie forum? : D
18:51 [AQ]KoLi pewnie :}
18:51 [AQ]KoLi popraw błędy tylko :}
18:52 realnaste ok. Na razie tyle ;) Do usłyszenia wkrótce. A jakbyś miał jakiś dobry link do filmików z walką na nowym patchu to wal!
18:52 realnaste Ale tylko nowy patch ; >


EDIT:
A! I wczoraj zupełnie zapomniałem!
Prawdziwie epicki filmik poświęcony MO!
http://www.youtube.com/watch?v=D_j7EbVvn2I

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 21:10 
Cytuj  
Przed wczorajszym patchem walka 5vs5 to byla masakra wiec jesli gosc nie klamie to wczorajszy fix cos pomogl. Mimo wszystko dopoki nie zobacze filmiku to chyba nie uwierze.

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 21:18 
Cytuj  
Ty widziałeś tę walkę pod fab. Wszyscy grający w MO wiedzą, że tam połowa populacji będzie tak lagować, że się nie da walczyć : P
Ale muszę też przyznać, że problem wcale nie musi być rozwiązany. To mogło być najzwyczajniej szczęście. Co do tego czy kłamał- po co? Obaj gramy (no ja mam chwilową przerwę :/ ), mamy wykupioną subskrypcję, nie wiedział, że to wkleję tutaj (ja też nie) więc nic by nie zyskał. Słowem- wątpliwe ;)

Na marginesie- podobno naprawdę jest lepiej, choć problemy nie zniknęły zupełnie. Najzwyczajniej o wiele rzadziej się pojawiają.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 21:53 
Cytuj  
realnaste napisał(a):
Ty widziałeś tę walkę pod fab. Wszyscy grający w MO wiedzą, że tam połowa populacji będzie tak lagować, że się nie da walczyć : P


W jakim sensie? Dlatego ze performacne spada w tym miejscu bo jest sporo roslinnosci i drzew?

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 22:00 
Cytuj  
Nie wiem, czy dlatego, ale nawet devsi przyznali, że trzeba jeszcze popracować nad terenami wokół Fab. Jest tam kilka miejsc w których twoja pamięć przerzucić musi sporo info. Gęsta roślinność też nie pomaga zapewne. Niestety nie mam wglądu w to jak to wygląda od strony technicznej, więc szczegółów nie podam ;) . Fakt jest jednak taki, że Fab to jedna z najcięższych lokacji jeśli chodzi o performance.

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 29 paź 2010, 22:15 
Cytuj  
Nie wiedzialem. Czyli moje opinie na temat pvp po release odnosza sie tylko do obszaru wokol Fabernum. Przyznam tez, ze wczoraj 10 minutowe 1vs1 pod Fabernum obylo sie bez zadnego laga/buga/krzaka.

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 30 paź 2010, 18:32 
Cytuj  
I tyle jeśli chodzi o nadzieję. Podobno laguje jak cholera. : (

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 1 lis 2010, 17:05 
Cytuj  
Z tego co widze problem lezy glownie w niestabilnosci. Prawda jest to, ze serwer nie potrafi utrzymac walk wiekszych niz 20-30 osob. Zauwazylem jednak cos jeszcze. Bedac w jednym miejscu momentami lag jest ogromny, nawet jesli walcze z jednym przeciwnikiem. Mija kilka minut i w tym samym miejscu toczy sie kilkumintowe pvp z udzilaem 15 graczy i odbywa sie to bez jednego bledu. Wczoraj mialem taka sytuacje pod Fabernum i bylem mocno zdziwiony, ze cala walka przebiegla plynnie i wygladala przez to calkiem dobrze.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 1 lis 2010, 17:50 
Cytuj  
visilis85 napisał(a):
Z tego co widze problem lezy glownie w niestabilnosci. Prawda jest to, ze serwer nie potrafi utrzymac walk wiekszych niz 20-30 osob. Zauwazylem jednak cos jeszcze. Bedac w jednym miejscu momentami lag jest ogromny, nawet jesli walcze z jednym przeciwnikiem. Mija kilka minut i w tym samym miejscu toczy sie kilkumintowe pvp z udzilaem 15 graczy i odbywa sie to bez jednego bledu. Wczoraj mialem taka sytuacje pod Fabernum i bylem mocno zdziwiony, ze cala walka przebiegla plynnie i wygladala przez to calkiem dobrze.


Myślę wiesz że jest to związane z testowaniem tego nowe systemu klastrów.
New cluster system that will both increase server capacity and node calculations for each player. This should improve repsonse on all actions and allow for more players to be more accurate in crowded areas. This will go live Thursday 28th ~9:00 am GMT+2 so we can monitor the server. It is simple a server-side option so there is no downloadable patch for it.


_________________
LaMoon#2988

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 6 lis 2010, 00:07 
Cytuj  
Dzis byl chyba pierwszy patch, w ktorym wszystkie patch notes rzeczywiscie sa prawdziwe. Wczesniej to wygladalo tak, ze wrzucali patcha a po kilku godzinach polowa listy byla oznaczona jako "jednak nie dziala".

Z SV odeszlo dwoch devow, zmienili tez animatora, ktorego prace powoli widac. Zanim wprowadzi nowe animacje zmienia wszystkie jakie aktualnie sa w grze. Po kilku zmienionych animacjach widac, ze gosc jest duzo lepszy i stawia przedewszystkim na realistyke, jednak w takim tempie zmiana wszystkich dotychczasowych animacji zajmie mu pewnie pare miesiecy...

Aktualnie w SV skupiaja sie glownie na walce z lagiem, desynciem oraz petami. W ostatnim tygodniu bylo kilka mniejszych patchow bez listy zmian, ktore za kazdym razem poprawialy nieco te rzeczy.

Obawaim sie tego, ze mimo dobrych krokow wszystko dzieje sie za wolno i SV moga nie przetrwac tego okresu.

Jak juz pisalem pare dni temu. Glowny problem w pvp to brak stabilnosci. Kiedy biore udzial w walce lub przygladam sie innym, za kazdym razem wyglada to inaczej. Raz jest bezblednie (nawet przy wiekszej ilosci graczy) , raz srednio a raz katastrofalnie. Wynika z tego ze zrobic sie da, tylko musi to byc ogarniete i stabilne.

*

Posty: 55
Dołączył(a): 30.08.2010
Offline
PostNapisane: 6 lis 2010, 15:22 
Cytuj  
nie ma zadnych plotek o trialu???
bo wymyslam milion (nie czepiac sie slowa ;)) rzeczy co by nie kupic MO aby czasu mi nie pochlanialo ale coraz trudniej....
chociaz pewnie zadnego triala nie dadza przed gwiazdka :( bo za madre by to nie bylo....

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 6 lis 2010, 16:08 
Cytuj  
Trial bylby dla nich samobjostwem. Nie dadza go dopoki gra nie bedzie stabilna.

Mysle ze jesli uda im sie przetrwac finansowo, to uruchomia triala w momencie gdy uruchomia planowany marketing. Kiedy to bedzie? Tego nie wie chyba nikt.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 8 lis 2010, 10:36 
Cytuj  
Wczoraj jakiś tamer przykulał się pod bank w Meduli ze...słoniem. Kurcze, nie zrobiłem ss ale efekt był powalający. Słoń wysoki jak budynek.

Od razu motłoch się zleciał podziwiać.


_________________
LaMoon#2988

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 8 lis 2010, 11:29 
Cytuj  
Gdzie sa słonie? Bo taming mam prawie wymaksowany, bede zbieral za ogladanie ;)

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 8 lis 2010, 19:36 
Cytuj  
Pewnie chodzi o Campodona :P
Mob inspirowany pra-przodkami obecnego słonia. Faktycznie słodkie stworzonko. Jego animacja już działa poprawnie?

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 10 lis 2010, 20:39 
Cytuj  
Double post, ale chciałem wkleić jakiś filmik z pvp dla ciekawskich. Zaznaczam, że jegomość zdaje się mieć fetysz stóp i generalnie nie być najlepszym w pvp ; P

http://www.youtube.com/watch?v=5C6YRmmIzQ4

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.