mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 18:46 
Cytuj  
popili balsamu pomorskiego

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 00:54 
Cytuj  
Bo widzicie- wy, jako typowi gracze, przywykliście do efekciarskiego i arcadeowego stylu pvp. MO nigdy nie będzie dla was, jeśli tylko ten typ rozgrywki wam pasuje.
Tu będzie więcej realizmu, czyli zero rocket jumpów. Obecnie z czystym sumieniem mogę powiedzieć- (nowe) filmiki pvp MO podobają mi się bardziej niż te z DF. DF nawet pod względem mechaniki pvp jest moim zdaniem niewypałem. Nie zrozumcie mnie źle. DF dla pewnej grupy pewnie jest mesjaszem i zbawcą mmo i cieszę się ich szczęściem, ale są też tacy (jak ja) którzy czekają na coś innego. I może się właśnie doczekali.
Więc moim zdaniem: z punktu widzenia obserwatora filmiki pvp nareszcie wyglądają zachęcająco... jeśli ktoś woli symulację nad arcade ;)
W MO jest taktyka. Zwróćcie uwagę na wykorzystanie terenu i podział ról.
Bez tego kilka ciosów i padasz.
To mi się podoba.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 02:38 
Cytuj  
realnaste zapomniałeś napisać na końcu BAZINGA !!
ale spoko rozumie twoją wiarę w swoje gusta jak i marzenia devsów co pcha cie do masochistycznych sytuacji w postaci grania w MO :)

A tak na serio, nie można trollować i wciskać komuś że gra mu się nie podoba, jeśli faktycznie się podoba, nie ma co prowadzić krucjaty.
Jednak z drugiej strony tak jak pisałem wiele razy, przydaje się obiektywizm by ludzie nie pakowali się w coś co ma wypatrzone opinie na forach przez fanbojów.

Sama walka jest zrypana, już nawet nie chodzi o szybkość bo to jest mechanika gry, chodzi raczej o wszystkie błędy wyświetlania, synchronizacji uderzenia, animacji i zaprezentowania tego w samej walce.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 04:08 
Cytuj  
Jakbym sie chcial tak bic to bym sie zapisal do bractwa wzial miecz w lape i sie bawil;d


_________________
Obrazek

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 07:14 
Cytuj  
Cytuj:
(błędy) wyświetlania, synchronizacji uderzenia, animacji i zaprezentowania tego w samej walce.

Nigdy nie twierdziłem, że nieistnieją ;) Możesz przejrzeć topic i przyznać mi rację.
Właściwie to zawsze ludzi ostrzegam przed stanem w jakim jest MO.

Cytuj:
Jakbym sie chcial tak bic to bym sie zapisal do bractwa wzial miecz w lape i sie bawil

...strzelając z łuku na grzbiecie konia do kolegów? Czy rzucając czary i tworząc stalowe zbroje?
Ja zamiast grać w Amra2 powinienem kupić replikę asg i....zaraz! przecież uskuteczniam to i to! Eureka!
Napisałeś posta z którego wynika, że symulacje w ogóle nie maja prawa bytu.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 08:17 
Cytuj  
Tak z innej beczki pytanie do tych co grają. Czy ten ostatni patch nie zjebał więcej niż naprawił?
1. Nie mogę extractować surówki
2. Nie zgadza się liczba capa jaka mi została na skille

To zauważyłem na początek.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 08:48 
Cytuj  
realnaste napisał(a):
Bo widzicie- wy, jako typowi gracze, przywykliście do efekciarskiego i arcadeowego stylu pvp. MO nigdy nie będzie dla was, jeśli tylko ten typ rozgrywki wam pasuje.
Tu będzie więcej realizmu, czyli zero rocket jumpów. Obecnie z czystym sumieniem mogę powiedzieć- (nowe) filmiki pvp MO podobają mi się bardziej niż te z DF. DF nawet pod względem mechaniki pvp jest moim zdaniem niewypałem. Nie zrozumcie mnie źle. DF dla pewnej grupy pewnie jest mesjaszem i zbawcą mmo i cieszę się ich szczęściem, ale są też tacy (jak ja) którzy czekają na coś innego. I może się właśnie doczekali.
Więc moim zdaniem: z punktu widzenia obserwatora filmiki pvp nareszcie wyglądają zachęcająco... jeśli ktoś woli symulację nad arcade ;)
W MO jest taktyka. Zwróćcie uwagę na wykorzystanie terenu i podział ról.
Bez tego kilka ciosów i padasz.
To mi się podoba.

MO byloby fajne, jakby nie bylo technicznie zjebane. A no i jakby bylo TPP. FPS nie trawie, a FPS RPG w szczegolnosci ;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 12:34 
Cytuj  
realnaste napisał(a):
Bo widzicie- wy, jako typowi gracze, przywykliście do efekciarskiego i arcadeowego stylu pvp. MO nigdy nie będzie dla was, jeśli tylko ten typ rozgrywki wam pasuje.
Tu będzie więcej realizmu, czyli zero rocket jumpów.


Realistyczna walka może wyglądać tak:
http://www.youtube.com/watch?v=3Zs1xGH4zgE&playnext=1&list=PL9083D9CD147F8F08&index=9
Claymore waży swoje, ale nie oznacza to, że walka nie może być szybka i dynamiczna.

A tu przykład, jak poprawnie zrobić 10 hitboxów, realistyczną symulację bezwładności miecza, walkę nie mającą nic wspólnego ze spamowaniem left-click, i płynny online multiplayer przy walkach 2vs2:
http://www.youtube.com/watch?v=-BtLc4jCON0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=JVShoBOal_E
I to na pecetach z 1998.

Realistyczna symulacja nie musi oznaczać "slow motion" - i odpoczynku po każdym ciosie.

***

Posty: 667
Dołączył(a): 23.11.2001
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 13:26 
Cytuj  
Azdul napisał(a):
Realistyczna symulacja nie musi oznaczać "slow motion" - i odpoczynku po każdym ciosie.


Dokladnie moj punkt widzenia.

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 13:44 
Cytuj  
gosti napisał(a):
Azdul napisał(a):
Realistyczna symulacja nie musi oznaczać "slow motion" - i odpoczynku po każdym ciosie.


Dokladnie moj punkt widzenia.


Moj tez.


_________________
Obrazek

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 14:12 
Cytuj  
W takim razie zagrajcie. Potem zdajcie relacjie jak walczylo sie Wam z najwiekszymi PK na serwerze, bo ja mimo ze wojownik wyskillowany na maksa czesto nie nadarzam nawet w 1v1. Swoje umiejetnosci jako gracza MO oceniam na srednie.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 17:06 
Cytuj  
zagram jak udostępnisz konto :), albo wypuszczą trial

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 17:26 
Cytuj  
wiesz visilis, nawet robak daje rade w BO.
w MO trzeba byc niepelnosprawnym (grac jedna reka bez 4 palcow) zeby nie nadazac). jedyne co to kwestia treningu zeby sie zorientowac kiedy w tym lagu i przy braku animacji trafiasz kolesia.
potem chwila pokoxowania i gotowe.

porownaj to sobie do combatu w DFO i iloscia skilli tam wykorzystywanych...

**

Posty: 277
Dołączył(a): 4.02.2009
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 18:49 
Cytuj  
Nie do konca o to mi chodzilo.

Mowilem raczej o roznych sytuacjach typu: ide lasem nic sie nie dzieje, nagle dostaje hita z luku od tylu, odwracajac sie wyciagam bron ale nie nadarzam z zamachem bo widze tylko jak ktos konno napierdala szarza i ucina mi leb.

Gdy mamy klarowna sytuacje to oczywiscie nie ma mowy o nienadazaniu. Choc wymaksowana na movement i combat postac porusza sie bez obciazenia tak czy tak ciut za szybko.

Chyba za bardzo wszystkim weszly w pamiec filmy z bety, gdzie swieze postacie walcza startowym pickaxem do gatheringu.

Cytuj:
jedyne co to kwestia treningu zeby sie zorientowac kiedy w tym lagu i przy braku animacji trafiasz kolesia.


Aktualnie trafiasz go zawsze wtedy , kiedy trafiasz u siebie. Z brakiem animacji musialbys rozwinac bo nie do rozumiem o co dokladnie Ci chodzi.

Jesli ciagle beda zmniejszac laga i nowy animator zamieni wiekszosc animacji z walki, to bedzie mi to odpowiadalo. Wzorowe nie bedzie ale przyzwoite/dobre moze tak.

Co to DFO to sledze gameplaye na biezaco. Ostatni jaki widzialem to ten http://www.youtube.com/watch?v=uM1CZTGRjlU . Niestety glownie kojarzy mi sie z:
Obrazek

*

Posty: 143
Dołączył(a): 14.06.2010
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 19:41 
Cytuj  
Jeśli liczycie na walkę rodem z filmów o piratach, to :D
I tak na marginesie- walka w MO nie jest slow mo. Ale to trzeba odczuć na własnej skórze.
I żałuje, że obejrzałem ten filmik z combatem z DF. Znowu moje mniemanie o tej grze leci na łeb na szyję :/

A wracając do tematu- Tak. to kolejny typowy dla SV patch, gdzie pada kilka kluczowych mechanik gry, a naprawionych jest odrobinę z mało istotnych, przy jednoczesnym nadmiernym kombinowaniu z balansem w pvp. Witamy w Mortalu :]

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 19:57 
Cytuj  
pokaz mi walke na 'piesci' w MO jak wyglada w tej chwili, to moze zmienie zdanie.

*

Posty: 181
Dołączył(a): 12.11.2006
Offline
PostNapisane: 17 lis 2010, 23:11 
Cytuj  
Azdul napisał(a):
realnaste napisał(a):
Bo widzicie- wy, jako typowi gracze, przywykliście do efekciarskiego i arcadeowego stylu pvp. MO nigdy nie będzie dla was, jeśli tylko ten typ rozgrywki wam pasuje.
Tu będzie więcej realizmu, czyli zero rocket jumpów.


Realistyczna walka może wyglądać tak:
http://www.youtube.com/watch?v=3Zs1xGH4zgE&playnext=1&list=PL9083D9CD147F8F08&index=9
Claymore waży swoje, ale nie oznacza to, że walka nie może być szybka i dynamiczna.


Twoja ignorancja w kwestii broni białej jest bardzo duża. Dodatkowo piszesz to na forum miłośników między innymi rpg. Jak sądzę niejeden tu piszący trzymał w swoim ręku coś więcej niż tylko wirtualną broń. A na pewno wie jak wygląda claymore

I nie, nie schodźmy na temat broni białej.
Powinieneś też wiedzieć, że przynajmniej jeden z devsów MO trzymał w dłoniach rzeczywisty miecz i miał okazję przekonać się, z jaką gracją można takim poobracać.
Pozdro..

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 18 lis 2010, 00:05 
Cytuj  
No to jest pro odpowiedź. Nie ma znaczenia że na filmiku zamiast calymore jest szkocki pałasz, chodzi o dynamikę walki czego w Mo nie uświadczysz...
Nie wiem jaki miecz trzymał ten dev ale pewnie cos takiego:
Obrazek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 18 lis 2010, 07:18 
Cytuj  
Szkocki palasz byl zwany claymorem.

*

Posty: 81
Dołączył(a): 18.04.2010
Offline
PostNapisane: 18 lis 2010, 13:07 
Cytuj  
realnaste napisał(a):
Jeśli liczycie na walkę rodem z filmów o piratach, to :D


W kwietniu 2009 wypuścili prezentację PowerPoint, na której pokazali całe 4 sekundy walki:
http://www.youtube.com/watch?v=pxUgcPO7tJI
I to wyglądało dobrze, wręcz rewelacyjnie.

Przecieki z zamkniętej "combat beta" z maja 2009 też dawały nadzieję na coś naprawdę unikalnego.

Później okazało się, że blokowanie redukuje zadawane obrażenia, zamiast "odbić" broń przeciwnika, albo przynajmniej zabrać mu całą staminę na pół sekundy, i dać okazję do kontrataku.

W rezultacie mamy dziwną sytuację, kiedy ciężkie dwuręczne bronie służące do łamania szyków przeciwnika w czasie bitwy, są używane do pojedynków 1vs1. To nie jest kwestia jakości animacji - w rzeczywistości też wyglądałoby to pokracznie.

Pewnie to kwestia nie tylko mechaniki gry, ale też wydajności przy znacznie większej ilości graczy - ale trochę wkurzające jest to, że popsuli coś, co działało w combat beta w maju 2009.[/url]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 440 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.