moze ktos gral kiedys w perfect worlda i dostal kluczyk do bety to bylbym wdzieczny jakby sie podzielil. po pierwszych opisach moze byc ciekawa pozycja.
zaczerpniete z forsakenworld.mmovault.pl by narayan.
Kod:
* 5 RAS (Stoneman, Elf, Dwarf, Human, Kindred), każda z własną historią, odrębnymi terenami startowymi oraz specjalnymi skillami rasowymi
* 8 KLAS, w tym 5 tradycyjnych (Warrior, Protector, Assassin, Mage, Priest) oraz 3 oryginalne (Marksman, Vampire, Bard)
* 11 PROFESJI, z czego większość prezentująca nowatorskie podejście (Socialite - Dusza Towarzystwa, Adventurer - Poszukiwacz Przygód, Merchant - Handlarz, Collector - Kolekcjoner, Arcanist - Adept Wiedzy Tajemnej, Botanist - Botanik, Astrologist - Astrolog, Armorsmith - Płatnerz, Bladesmith - Kowal, Tamer - Poskramiacz, Alchemist - Alchemik)
* Zaawansowana Sztuczna Inteligencja mobów, przy projektowaniu której pomagało 2 ekspertów behawioralnych z Princeton University
* System SKILLI XP, potężnych czarów masowego rażenia w PvE, które można zdobywać i ulepszać poprzez serie questów
* SPIRIT PET SYSTEM, umożliwiający schwytanie każdego potwora w grze, gdy po jego śmierci pojawi się duchowa kopia; im mob potężniejszy, tym więcej wysiłku trzeba włożyć, by go oswoić
* PETY posiadające dopracowaną Sztuczną Inteligencję, własne emocje (szczęśliwy, smutny, zły i inne) oraz wiele możliwości interakcji z właścicielem (pocieszanie, zachęcanie, nagradzanie, karanie, itd)
* MOUNTY, czyli wierzchowce, bestie i maszyny, na których postacie będą przemieszczać się szybciej, dostępne wesje podstawowe i elitarne, a także mounty rasowe i unikatowe
* Wiele innowacyjnych typów INSTANCJI, jak np przygoda; mini-gra; aktywność niewymagająca zabijania mobów, testująca zgranie drużyny i refleks; tor przeszkód; klasyczna; fale mobów, itd. Każdy typ oferuje cenne nagrody oraz posiada fabułę.
* ACHIEVEMENT SYSTEM, czyli zdobywanie osiągnięć i nagród za nie
* Różnorakie RANKINGI
* GOD SYSTEM, w którym 10 najlepszych graczy na serwerze zostaje "bogami" i otrzymują oni dodatkowe umiejętności, bonusy i nagrody z tym związane
* Rozbudowany system GILDII, w którym granie zespołowe będzie nagradzane, a siła gildii będzie wpływać na poszczególnych jej członków
* Możliwość zdobycia przez Gildie LATAJĄCYCH FORTEC, czyli baz które są obiektami fizycznie istniejącymi w świecie gry, a nie wirtualnie wydzieloną przestrzenią. Fortece można będzie ulepszyć, rozbudować i czerpać z nich korzyści, czyli np mieć dostęp do handlarzy z ekskluzywnymi przedmiotami/ mountami
* AERIAL PVP, czyli podniebne walki latających fortec, castle siege w przestworzach
* System pojedynków SOUL PK, który wymuszał będzie taktykę i dynamikę walki - koniec z nudnym staniem w PvP naprzeciwko siebie i klikaniem po kolei na skille
* System HOROSKOPU, dzięki któremu nasza postać będzie mieć datę urodzenia oraz znak zodiaku i będzie mogła stać się silniejsza, w zależności od układu gwiazd na nieboskłonie lub korzystając z pomocy Astrologa
* Liczne TYTUŁY do zdobycia
* System REPUTACJI, którą będziemy zdobywać w danej Frakcji i czerpać z tego tytułu profity
* Wiele WORLD BOSSÓW, z których każdy kolejny ma kilka poziomów więcej, więc przez całą grę znajdziemy dla swej drużyny godnego przeciwnika
* Kilka LEGENDARNYCH BESTII, z którymi Wasz raid może próbować sił w endgame
* Elitarne SETY, czyli zestawy zbroi posiadające dodatkowe bonusy
* Możliwość ULEPSZANIA SPRZĘTU na różne sposoby (zaklinanie, wzmacnianie, umieszczanie klejnotów z konkretnymi efektami)
* Rzadka BROŃ, którą można rozwijać i obserwować jak zmienia wygląd wraz z zyskiwaniem kolejnych stopni mocy
* Szczegółowe modele broni i zbroi
* Pięknie wyglądające nie tylko krajobrazy, ale także bogato zdobione i gustownie umeblowane wnętrza budynków
* Rozbudowane i różnorodne lokacje, nawiązujące swym wyglądem do wielu kultur świata
* Możliwość poruszania się po tym rozległym świecie przez TELEPORTACJĘ jeśli wpierw dotrzemy do odpowiedniego kamienia teleportacji lub skorzystamy z pomocy NPC-a
* Styl rozgrywki opracowany tak, by zadowolić zarówno graczy azjatyckich jak i zachodnich (nas)
* SERVER PROGRESSION, czyli wspólny wysiłek wszystkich graczy na serwerze, który skutkuje automatycznym odblokowywaniem się nowych funkcji gry wraz z rozwojem całego serwera
* Wpływ na kształt wirtualnego świata przez questy i podejmowanie istotnych decyzji