mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 392 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 119
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 22 lis 2010, 18:25 
Cytuj  
co daje najwięcej żarcia ? chleb ? warzywa? mięso czy ryby ?

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 22 lis 2010, 18:33 
Cytuj  
elitper napisał(a):
co daje najwięcej żarcia ? chleb ? warzywa? mięso czy ryby ?


chleb

i per building jak i per research pts


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

*

Posty: 119
Dołączył(a): 8.08.2008
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 00:58 
Cytuj  
łucznicy zaczynają strzelać do celu dopiero jak on przekroczy białą linię czy mogą wcześniej ?
co robią katapulty ?
da rade zwiększyć zasięg strzelania łuczników ?

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 10:45 
Cytuj  
elitper napisał(a):
łucznicy zaczynają strzelać do celu dopiero jak on przekroczy białą linię czy mogą wcześniej ?
co robią katapulty ?
da rade zwiększyć zasięg strzelania łuczników ?


Łucznicy mają swój zasięg i strzelają do jednostek które w nim się znajdą. Gdy bronią to strzelają gdy ktoś ten zasięg przekroczy a gdy atakują idą do przodu i w momencie gdy ktoś znajdzie się w zasięgu zaczynają strzelać.

Katapulty to maszyny oblężnicze, bardzo szybko niszczą mury.

Z tego co się orientuję to zasięgu łuczników nie da się zwiększyć.


_________________
Obrazek

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 10:46 
Cytuj  
Obrazek

Odpalilem te karte ktora sie dostaje za free po osiagnieciu jakiegos tam poziomu... spojrzcie na produkcje drewna. Kopara w dol.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 11:14 
Cytuj  
lucznicy maja wiekszy zasieg gdy stoja na wiezach.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 11:17 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
lucznicy maja wiekszy zasieg gdy stoja na wiezach.


O :) Tego nie wiedzialem, czas zainwestowac w wieze.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 11:22 
Cytuj  
popatrz sobie na raporty ktore wysylam najpierw zaczynja lucznicy na wiezach bic pozniej jak podejda blizej ci na murkach. jeszcze jest opcja do zaznaczenia czy obroncy maja byc agresywni czy defensywni ciekawo jak to dziala.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 19:27 
Cytuj  
Nareszcie skończył mi się budować zameczek /flex

Obrazek


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 19:45 
Cytuj  
fajny :) ale tak:
1. ty masz ta jakby glowna siedzibe murowana? to od roziwjania castellation?
2. no ok ale gdzie wrzucisz baraki na ilosc zolnierzy kotly na olej itd? na zewnatrz?


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 19:48 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):
fajny :) ale tak:
1. ty masz ta jakby glowna siedzibe murowana? to od roziwjania castellation?
2. no ok ale gdzie wrzucisz baraki na ilosc zolnierzy kotly na olej itd? na zewnatrz?


to jest dopiero donżon, do tego będzie jeszcze mur zewnętrzny i podgrodzie gdzie będzie się mieścił cały tamten szajs :>


mam murowane 2 wieże w tej siedzibie, od rozwijania castellation (aktualnie 6 poziom)


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**

Posty: 350
Dołączył(a): 24.07.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 20:04 
Cytuj  
Gra ciekawa, kilka dni za mną (bardzo lubię takie klimaty jak stronghold itp) Niestety gra trochę kuleje przez item shop. Zbyt duża przewaga graczy płacących za rożne udziwnienia. No ale cóż to jest f2p z item shopem gra.Dlatego ja jednak wole za dobrą rozrywkę zapłacić...

No niestety takimi prawami rządzą się itemshopy...

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 20:05 
Cytuj  
no to ladnie ja rozwinalem troche castellation ale nie widzac efektow dalem sobie spokoj.
ja planuje cos takiego poki co wystawilem wieze poszlo od ciula kamienia ale jak sie zbuduja to zaczne murki i gaty stawiac i tam sie chyba skupie na obnronie a ten wewnetrzny zostawie juz na ostatecznosc. pozniej jak dodja katapulty to moze lucznicy na brzegach dadza rade zdejmowac katapulty. sie zobaczy.

Obrazek


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 20:18 
Cytuj  
nie warto budować muru równo z białą linią, pasowało by walnąć tam jeszcze fosę pomiędzy - biała linia jest też wyznacznikiem ostrzału z siedziby, który u mnie sam zadaje więcej obrażeń niż tych 20 łuczników co mam ich na murach + nie można zmniejszyć jej ataku przez ostrzał więc zostawiając trochę odległości między murem a białą linią podsyłamy wrogie jednostki pod dodatkowy ostrzał :>


btw, u mnie sama siedziba jest się w stanie teraz obraniać przed ~100 wieśniaków i ~30 łuczników :>


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 20:51 
Cytuj  
hmm to murek sam murek cofne blizej.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 22:35 
Cytuj  
Enhu napisał(a):
nie warto budować muru równo z białą linią


Wręcz trzeba. Dlaczego? Przekonasz się, gdy ktoś przyjdzie zburzyć ci chałupy albo okraść.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 23:38 
Cytuj  
brazz napisał(a):
Enhu napisał(a):
nie warto budować muru równo z białą linią


Wręcz trzeba. Dlaczego? Przekonasz się, gdy ktoś przyjdzie zburzyć ci chałupy albo okraść.



yhy, widzę tu kolejnego pana z rozwiniętą myślą techniczną co do konstrukcji obronnych jak u stewarta mojego parisha

ggthxbai


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***

Posty: 989
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 23 lis 2010, 23:49 
Cytuj  
Bez znaczenia co sobie ubzdurałeś, buduj jak chcesz, ale nie wciskaj innym kitu.

*

Posty: 58
Dołączył(a): 1.12.2009
Offline
PostNapisane: 24 lis 2010, 00:15 
Cytuj  
zameczek ^^ doradzicie cos?
Obrazek

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 lis 2010, 01:43 
Cytuj  
brazz napisał(a):
Bez znaczenia co sobie ubzdurałeś, buduj jak chcesz, ale nie wciskaj innym kitu.


pozdrowienia jak podjedzie cię ktoś katapultą - z twojego muru zrobi ser szwajcarski a piechota sobie bardzo szybciuteńko wbije do środka

anyway nie jest to miejsce na wykład o budowie zamków, u mnie narazie jest tak:

Obrazek

Kontur muru, kwadraty to będą docelowo wieże, podwójne wejście w murze zewnętrznym,
mur grubości 6 otoczony dodatkowo dookoła palisadą (jak donżon w środku narazie),
docelowo całość będzie otoczona fosą szerokości 5. W murze zewnętrznym 4 wieże 5x5,
2 wieże 4x4 oraz 6 wież 3x3 Za murem zewnętrznym miejsce na 56 guardhouse/smelter.
Donżon w środku zostaje jak jest, zostanie tylko pozbawiony zewnętrznej palisady
Planowane podstawowe obsadzenie to 214 łuczników z możliwością zwiększeniado liczby 250
(wszyscy na wieżach) oraz ~20 do 50 rycerzy / halabardierów w donżonie w razie potrzeby

thoughts?


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 392 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 20  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.