Wciagnelo mnie jak odkurzacz.
Na razie zadnych uszkodzen samochodow podczas jazdy nie stwierdzilem (level 10 bodajze), ale da sie to przebolec, zwlaszcza jak sie jedzie z widokiem z kabiny i w miare bezpiecznie, czyli nie zaliczajac co drugiej bandy. Gorzej, ze save caly czas zablokowany, jak ps3 padnie bedzie kakauko i wizyta w japlandii u Kaza.
Jesli chodzi o sama gre, contentu i roznorakich opcji jest OD GROMA. Licencje, serie od beginner do pro (czy tam extreme, nie pamietam), special eventy, mozliwosc jazd probnych na trasach, time trial, drift, edytor tras, tuning etc etc. To jest gra na kilka miesiecy co najmniej jak sie chce wiekszosc z tego zaliczyc. W dodatku wiekszosc z tego mozna pomnozyc razy 2, jesli sie wezmie pod uwage B spec (tutaj pewnie rewelacji nie ma, ale mozna pograc od czasu do czasu).
Model jazdy - jesli sie wylaczy wszystkie pomoce, jest dobrze. Moze nie jest to taki hardcore jak np. iRacing, zwlaszcza ze tak jak napisalem damage'u raczej nie ma, przynajmniej na razie. Ale poza tym nie ma jakis ewidentnych nieprawidlowosci w symulacji o ile bylem w stanie na razie stwierdzic. Np. autko ponad 400bhp z napedem na tylna os nie jest wcale latwo opanowac, minimalnie za duzo gazu na zakrecie, i juz sie elegancko stoi w chmurach dymu w poprzek toru. A jak sie juz uda, daje satysfakcje.
Ktos tam napisal ze grafika brzydka. Nie ma ladniejszego racera na ps3 o ile wiem, a jak ktos ma ochote to porownywac z najnowszymi tytulami na pc (z karta graficzna ktora ma 4x wiecej ramu niz cale ps3), to mysle ze to przeboleje. Photo mode jest piekny jak sie uda zrobic dobre zdjecie (sporo opcji konfiguracji "aparatu"). Grafika w czasie gry jest ladna imo.
Multi na razie nie dotknalem. Moze dzis sie uda, jesli sie oderwe od A spec i special eventow.
Podsumowujac, dla fanow GT i motoryzacji pozycja obowiazkowa, pozostali fani symulacji tez na pewno znajda sporo dla siebie.