Problem polega na tym ze podano formule na resist speli.
To sie liczy tak:
R%=85% + LevelCzaru/2 - LevelPrzeciwnika/2
Wiec uzywajac 35 lev czaru (moje aktualne body DD 160 dmg) masz 85%+17.5%-25%= 77.5% szansy ze spell nie zostanie resistniety.
Uzywajac 45 lev Lifetapa masz o 5% wieksza szanse = 82.5%
Biorac 2 realm abilities active (raz na 15 min uzycie, 15 albo 20 sek czas trwania) masz >92% szansy ze spelle 45+ lev nie zostana resistniete.
Jak gra sie sorcem uzywajacym 30 lev AE rot i 34 lev AE mezz to miewam ok 30% resistow (tak samo z DD) - to jest pain postaci 50/0 spec.
A 30% resistow w praktyce oznacza ze np. 3x pod rzad mi gosc resistuje i padam (wiwat generator liczb pseudolosowych) - wkurwia mnie to.
Przy tej drugiej spec mialbym natomiast duza szanse na udanego AE mezz, AE con/str debuff a lifetapa bym uzywal glownie do leczenia sie - nie mam zamiaru solowac sorcem.
Zjebana sprawa jest z tym snare casterow ale coz - widac wymyslili sobie ze za latowo by sie im levelowalo gdyby ich snare dzialalo tak jak to infow.
ANyway body sorca robic nie chce - dmg maja body a na to raz ze wszyscy maja high resisty a dwa ze przy 45 spec w body mam niskie chanty power i pety max 40 lev (low green).
A pet wbrew pozorom nie jest zly - szczegolnie jak bedzie mozna charmowac te "przezroczyste", ledwo widoczne undeady
Sam nie wiem kurcze... powinni nam dac 1.5 spec punktow a nie 1x
<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Karol66 dnia 2003-01-21 16:50 ]</font>