mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 lis 2010, 14:19 
Cytuj  
Bardzo interesujący artykuł na diablo.incgamers.com - wywiad z J.Wilson'em, polecam:

http://diablo.incgamers.com/blog/commen ... iablo-esp/

a w nim, m.in. ciekawa notka redakcyjna:

Cytuj:
[Interesting that Jay says “find enchantments.” That makes it sound as though enchant will work like the other crafting recipes. Artisans know some recipes by default and learn more as they level up, but the best recipes are found on scrolls from monster drops. You find them and give them to the appropriate Artisan, and then they can craft that recipe, making you semi-random items from it. Only the Mystic can Enchant, so apparently there are Enchant recipes, along with the other item crafting she provides.]


Edit:
Nowy 10min filmik nakręcony nieoficjalnie w Koreii - gameplay Demon Huntera i Wizarda (pod koniec, fajne ujęcia z czarem Arcane Explosion):
http://www.youtube.com/watch?v=-DEfKJmF ... r_embedded


_________________
For the pony!

*
Avatar użytkownika

Posty: 148
Dołączył(a): 16.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 16:00 
Cytuj  
http://diablo3.net.pl/portal/d3/1/595/Z ... o_III.html

****
Avatar użytkownika

Posty: 1514
Dołączył(a): 5.10.2009
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 16:25 
Cytuj  
Diablo bez paladyna i nekro rofl

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 13 gru 2010, 17:58 
Cytuj  
snake napisał(a):
http://diablo3.net.pl/portal/d3/1/595/Zdjecia_interfejsu_z_Diablo_III.html


Na screenie ukazującym inventory w dolnym prawym rogu można zauważyć, że zmianie uległ kształt Salvaging Cube - teraz faktycznie wygląda to jak cube a nie chest. Chyba, że to jeszcze coś innego..


_________________
For the pony!

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 12:46 
Cytuj  
Dzisiejszej nocy na forum głównym gry ukazał się tekst informujący o drastycznej zmianie w grze - zostały bowiem usunięte stare atrybuty (Strength, Dexterity) i zastąpiono je nowymi (zdaniem Blizzarda bardziej czytelnymi, odpowiadającymi pojedynczo za konkretne cechy).

Link do informacji: http://forums.battle.net/thread.html?to ... sid=3000#0


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 13:19 
Cytuj  
Sam mialem zamiescic, ale nie skoczylem jeszcze czytac.
Dla mnie zmiana in plus, i tak kazdy czytajac base staty mial w glowie secondary etekty (crit, dmg, hp).
A tak przynajmniej unikamy roznicowania i tony useless gearu (random rare nagle staja sie atrakcyjniejsze).
W D2 str w gearze bralo sie do spelnienia item req, dex do osiagniecia max blocku, vit ile bozia dała dla hp (a dla niektorych czyste HP bylo lepsze - czarka), nrgy sie olewalo. Liczyly sie wlasnie secondary staty i te wbudowane tylko w gear:
+dmg, fcr, fhr, ias, frw, cannot be frozen, +skille, life/manasteal, dmg reduction.

A teraz dostajemy duza porcje tego jako base staty. Wazne tylko, zeby nadal na itemkach byly te fajniusie dodatki, najlepiej z naciskiem na konkretne sloty. IAS w rekawicach, który nie trafial sie w paskach (poza jakimis unikami, ktore dzieki temu zyskiwaly wartosc mimo slabej reszty statów).
Pole do kombinowania i stackowania zostanie takie samo (np build pod crit efekty jak w blizzposcie napisane) a pominiemy tlumaczenie z base na rzeczywiscie potrzebne staty.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 13:39 
Cytuj  
Uhm, zmiana całkiem sensowna - nie bardzo rozumiem tego oburzenia na forum. To może zadziałać na korzyść gry, a nie przeciw niej. W D2 statystyki były po części "martwe", a niektóre wręcz były omijane przez ludzi. Tutaj to ma szansę się zmienić bo wszystko zawsze się przyda, klasy będą korzystały tylko w innych proporcjach z tych cech. Rozwiąże się też problem z ogarnięciem "resources" różnych klas. Widzę dużo plusów. Jedna rzecz mi się tylko nie podoba - te sprzęty z affixem "+%damage for wizzard/witch doctor skills" - mogli też podpiąć to pod Attack tyle, że casterom dać jakiś mnożnik do tego, a nie od razu pakować nowy affix. Na sprzęcie będzie miejsce zajmował, a z 5 klas przyda się tylko 2. W każdym razie w końcu casterzy też będą sprzęt zbierać, a nie tylko MF :P


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 13:45 
Cytuj  
+% magic dmg to to samo co dmg na melee broni. Nie widze problemu, niezalezne od Attack.
Chociaz attack mobligy ladniej nazwac.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 16:18 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
+% magic dmg to to samo co dmg na melee broni. Nie widze problemu, niezalezne od Attack.
Chociaz attack mobligy ladniej nazwac.


A nie, ja o czym innym piszę - oni oprócz skasowania starych cech dodali 2 nowe parametry, które będą się pojawiać wyłącznie na broniach:
- Adding Bonus % damage for wizard skills (wizard only)
- Adding Bonus % damage for witch doctor skills (witch doctor only)

Cytuj:
Q: How will items work that get these new wizard and witch doctor affixes? Will only class specific items get them? In general what’s the philosophy behind class specific items?
A: It is not our intent that classes always use their class specific items, specifically in the weapon department. But, class specific items will be predictable sources for stats good for your class, as we’ll restrict them to only carry affixes your class could want.

However, all affixes you could want will still appear on any weapon your class can use. So Wizards can get swords with '+% to Wizard Skills'. Such items will be more rare, so more melee oriented classes aren’t always getting their weapons ruined by wizard only stats, but it will happen.


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 19:08 
Cytuj  
Alez dokladnie o to mi chodzi, poza globalnym modem do dmg (attack), Dmg skilli jest oparty (nie zawsze) dla barba/monka/dh o base dmg broni. Czyli zakladajac bron z wiekszym dmg mamy lepsze skille, podobnie bedzie w przypadku wizz/wd ktory bedzie mial progress broni i dmg skilli na podstawie tego +bonus %.

Dzieki temu dmg bedzie w czesci pochodzil ze statów (obecnie jednego - attack zamiast wis/str) i po czesci z moda na broni:
- dmg dla physical klas
- %skill dmg dla casterów


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 19:41 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Dzieki temu dmg bedzie w czesci pochodzil ze statów (obecnie jednego - attack zamiast wis/str) i po czesci z moda na broni:
- dmg dla physical klas
- %skill dmg dla casterów


Z założenia cała operacja zmiany atrybutów miała m.in. na celu sprawienie, że każdy atrybut będzie miał teraz zastosowanie dla każdej klasy - w efekcie przełoży się to na sprzęt - każdy będzie zawsze (w większym lub mniejszym stopniu) przydatny. Nowy affix wyłamuje się od tego, bo jeśli znajdziesz np. miecz z tym dodatkiem to w przypadku 3 postaci (barbarian, monk, demon hunter) będzie on bezużyteczny. Gdyby sprawę dmg casterów rozwiązano tak, że np. w ich przypadku attack na sprzęcie liczy się z mnożnikiem x1,5 to wtedy nie trzeba by było tworzyć tego specjalnego affixu. W przypadku gdy sprzęt jest generowany losowo affix, który tak ogranicza zastosowanie sprzętu (dla 2 klas z 5) jest moim zdaniem nie najlepszy. Tworzy to sytuację - "O, spadł miecz" - "Co na nim?"- "E, dla wizza/doctora.." - "#$%& !!".


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 20:55 
Cytuj  
Gdybysmy sie zapedzili w takie wyrowanywanie to skonczylisbysmy jednym atrybucie (me korea - itam powah level) ;]

A tak na serio, to tyle zroznicowania bedzie imho wystarczalo. I mowimy tylko o broniach w kwestii tego podzialu. Dla mnie fine.

Zakladam ze na itemie beda np. 2-3 base staty, jakis def/resist i 2 "fajnosci" do ktorych zaliczam fcr/fhr/cbf/ias czy co tam jeszcze wymysla.
Nie wszystkie "fajnosci" sa kazdemu potrzebne, ale nowy system nie zmusza nas do szukania itemu ktory ma 6 modifierów pod nasza postac, ale 2 + staty które nam musza sie w ogolnym rozrachunku na postaci oplacac. Za malo crit, a item fajny? - dociagniemy gdzies indziej, a nie bedzie marudzenia, ze super item, ale ma willpower z jakiegos powodu.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 21 gru 2010, 23:18 
Cytuj  
Dla ciebie może i fine bo będziesz grać casterem :]

Ok, ja nie uważam rozwiązania za złe tak tylko gdybam. Mam w pamięci jak Blizzard odcinał się od sprzętów class only, a tu rośnie jakby nie patrzeć caster only affix.

Swoją drogą, rare'y znów szykują się na best of the best (no chyba, że te craftowalne sety je pobiją ale raczej nie - pewnie będzie to inny typ unikatów). Tylko, że jak grając Barbarianem znajdę super kawał żelaza z wszystkimi parametrami cacy ale za to zamiast +Attack z +%dmg to wizzard/doctor skills to się zeźlę.. :]


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2010, 00:40 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):
Tylko, że jak grając Barbarianem znajdę super kawał żelaza z wszystkimi parametrami cacy ale za to zamiast +Attack z +%dmg to wizzard/doctor skills to się zeźlę.. :]

To omowmy sie, ze jesli znajde znajde kawal zelaza z pieknymi magicznymi statami i bez %do wizz skills, wymienimy sie^^. Zreszta wizz chce +attack i +%dmg jednoczesnie.

Rare beda ofc fajne, ale crafty moga dzialac tak jak w d2 (czyli unikalny affix na itemie + random, np rekawiczki z crushing blow ktorych nie znajdziesz nigdzie indziej).
Albo jak pisalem unique z atrybutem nietypowym dla danego slota (pasek ias, cannot be frozen ring).

Hype mam straszny na ta gre ;]


EDIT: Najtrudniej bedzie zbalansowac willpower, pewnie dojdzie dosc duze diminishing returns. Inaczej dojdziemy w pewnym etapie zaawnasowania do momentu, ze pewna wartosc willpower zagwarantuje optymalny boost do resource i nie bedzie warto ladowac wiecej. To najbradziej tricky tricky bedzie.
Zebt jednoczesnie postac nowa/slaba nie cierpiala z braku willpower (jak jedynie irytujaca stamina w d2)


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 22 gru 2010, 08:48 
Cytuj  
Hype to ja też mam ale obawiam się, że w przyszłym roku to dużo sobie nie pogram.. Wszystko wskazuje, że w połowie kwietnia przyszłego roku ponownie zostanę ojcem (kolejnej córki) i jak D3 wyjdzie to będę akurat przewijać, nosić, usypiać, kąpać, namaszczać, karm.. a nie, to będzie rola Kaiki :]

Ale ok, umowa stoi, sprzęt dla wizza poleci pocztą lotniczą pod wskazany adres (ciekawe czy zrobią system przesyłek jak w Wowie?).

Z Willpower to mogą być niezłe jajca. Nie wiadomo jeszcze jak będzie wyglądała progresja zużycia resource'ów i jak/czy będzie na to mieć wpływ załączona runa (logika podpowiadałaby, że powinna). Zmiana atrybutów nie powinna wpłynąć na zasady gospodarowania danymi resource'ami (Furia Barbariana nadal powinna mieć wartość stałą odpowiadającą 100%, a Willpower może tylko wpływać na prędkość jej generowania oraz degenerowania). Swoją drogą to będą musieli też zmienić Traitsy pod kątem tych nowych atrybutów. Heh, oj Blizzard namieszał (znowu)..

Edit:
Blizzard ujawnił nowy system w grze, tym razem jest to "Encounters":
http://eu.blizzard.com/diablo3/world/sy ... unters.xml
+nowa porcja screenshotów, m.in. Demon Hunter z łukiem, akt 2


_________________
For the pony!

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2010, 10:16 
Cytuj  
yabaddi napisał(a):


Ale ta gra brzydka jest, mogliby w końcu jakiś normalny engine zrobić który pozwoliłby im na załadowanie lepszej grafiki.

No nic, miejmy nadzieję, że gameplay i oprawa dźwiękowa to wynagrodzą.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 22 gru 2010, 11:31 
Cytuj  
Śliczna jest, chcoiaz na screenshotach gorzej niz w ruchu.

No chyba ze oczekujesz ze witch doctor ingame bedzie tak wygladal http://diablo.incgamers.com/gallery/data/501/ss967.jpg


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2010, 11:51 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Śliczna jest, chcoiaz na screenshotach gorzej niz w ruchu.

No chyba ze oczekujesz ze witch doctor ingame bedzie tak wygladal http://diablo.incgamers.com/gallery/data/501/ss967.jpg

Cycki za male. Wiec niet.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 22 gru 2010, 14:11 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Śliczna jest, chcoiaz na screenshotach gorzej niz w ruchu.

No chyba ze oczekujesz ze witch doctor ingame bedzie tak wygladal http://diablo.incgamers.com/gallery/data/501/ss967.jpg


Oczekuję w sumie jednego - że wymagania sprzętowe gry będą adekwatne do grafiki, czyli w tym przypadku - takie jak w grach które wyszły w 2004~ roku.

Często spotykam się z opiniami, że gry Blizza specjalnie mają zaniżoną jakość grafiki, by więcej ludzi mogło w nie grać i że skupiają się bardziej na grywalności bla bla bla. Spoko, tylko czemu w takim razie wymagania pozostają na poziomie innych (i o wiele bardziej zaawansowanych technicznie) gier które wychodzą akurat w tym samym czasie?

Można oczywiście detale obniżać, ale wtedy jest już tragicznie (Starcraft 2 dla przykładu).

iniside napisał(a):
Cycki za male. Wiec niet.


+1


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 22 gru 2010, 20:08 
Cytuj  
Razoth, w jednym z Tobą się zgodzę - wymagania sprzętowe powinny iść w parze z oferowanym poziomem graficznym, ok. Blizzard do tej pory zazwyczaj temu dawał radę sprostać (nie wiem jak było z SC2 - nie gram w rtsy), miejmy więc nadzieję, że D3 nie będzie wymagać kompa-potwora i pójdzie dobrze nawet na średnim sprzęcie.

Co do oceny poziomu grafiki dyskutować nie będę, bo to kwestia indywidualna - Tobie się nie podoba, mi odwrotnie. Obrazek z Demon Hunterką i łukiem wrzuciłem specjalnie bo właśnie bardzo mi się spodobał.

Jakbym miał wybierać czy wolę grę wypieszczoną graficznie lecz płytką i niedorobioną (a takich ostatnio pełno) czy też dopieszczoną pod względem contentu i wolną od baboli ale za to z grafiką sprzed paru lat to świadomie wybieram ten drugi wariant. Gównianych świecidełek z 10h gameplayem mam serdecznie dosyć. Pod tym względem niech sobie Blizzard robi tego Diablosa parę lat, ja się godzę z tym, że na dobre trzeba poczekać.


_________________
For the pony!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.