Ja sobie zrobilem Nightblade (ranged stealth rogue) + Saboteur (ranged bomby/trapy/naladanie Charge counterow i detonacja) + do tego albo 0 poins Assasin (dla poisonow na bronie) lub 0 point Rifstalker dla blinka. : )
Masakra w PvP. Kombinacje w tej grze sa niesamowite. Combo Pointy moge wykorzystac do Detonate, Charge Countery moge wykorzystywac do finisherow Nighblade'a. Do tego blink, bomba spowalniajaca, trapy kladzione pod nogi "Hunter Style", Sapy, nawet cos w rodzaju Blinda w WoW'a mam..... i to wszytko do 20 lvla - w chuj skilli po prostu i w uj zastosowan/kombinacji. Super sprawa - Na 20lvlu gra sie lepiej niz rogalem w WoW na 80tym.
A to dopiero 26pkt z mozliwych 66 i dwa soule wlasciwie tylko (a jeszcze sa te PvP specific).
Ostatnie 2-3 godziny spedzilem biegajac po miastach, wykupujac soule, czytajac kazdego skilla i obmyslajac buildy. : ) Oj bede mial fun z tej gry, oj bede.
PS. Ale performance jest tragiczny to trza przyznac. Najgorsze jest to ze jest malutka roznica wydajnosci Low/Ultra a ronica w grafia jak Morrowind-Oblivion lekka reka. Pro hint: wylaczcie sobie cienie, chyba jedyna opcja ktorej wylaczenie cos daje..., Ground Clutter Density (trawa) tez dosc zzera. Co nie zmienia faktu ze performance w dniu premiery musi byc co najmniej 50% (jak nie 100%) lepszy.
Razoth --> moze cie to rozczaruje ale tak jak iniside rzekl nie beda tej gry balansowac stricte pod PvP. Popatrzmy prawdzie w oczy - z 36ioma de facto klasami postaci jest to praktycznie niemozliwe.
Sporo balansu napewno wprowdza PvP Souls (zreszta po to je wymyslili). Napewno nie bedzie tu takiej sytuacji jak w WoW ze co patch to dwie klasy dostaja 50% nerfa bo sa OP w PvP a dwie inne 100% boosta bodzieci placza na forum. Tak mi sie wydaje i takie sa zalozenia.