mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 28 gru 2010, 23:48 
Cytuj  
No lol pre order w media markt hhahahaha

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 01:39 
Cytuj  
Powiem tak: ogólnie gra się miło, nic nadzwyczajnego ale jest fajnie. Mam jednak pewne zastrzeżenia już na sam start:

Tragiczna optymalizacja, gra chodzi przeraźliwie wolno jak na to co oferuje. Bez jaj, Crysis wygląda 3 razy lepiej i chodzi 2 razy lepiej. Zrzucam winę na fakt, że jest to beta. Jeżeli w retailu gra będzie tak działać - nie będę w nią grał.

20-30 średniego fps to nie jest to czego oczekuję. A nic się w sumie na ekranie nie działo, zwykła przechadzka po lesie, trochę npc trochę graczy - nic nadzyczajnego.

Druga sprawa - postacie biegają... Wolno. Odrobinę za wolno.

Trzecia sprawa - czekam na PvP. Interesuje mnie bardzo jak oni chcą zbalansować grę pod tak naprawdę 32 klasy + kombinacje. Choć tak na prawdę to nie ma zbyt wielkich różnic, ot kosmetyka + ewentualne szczegóły.

Tak czy siak - 8 level, będę grał dalej. Jedyne co mi na razie przeszkadza to właśnie żałosny performance, reszta daje radę.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 01:42 
Cytuj  
Balansowac pod PvP ? Wogole nie beda. To gra PvE z dodatkowym PvP, nikt tego nigdy nie ukrywal ;p. Sa specjalnie soule PvP po jednym na klase. Ale to wszystko.

Z tego co zauwazylem narazie PvP opiera sie glownie na zergowaniu, w zergach zlozonych z graczy i NPC bezposrednio na wrogie terytorium. Kupa funu z tego jest, jak tluczesz wroga a tam jakies moby z rifta na was wpadaja i tluka wszystkich;e.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 01:56 
Cytuj  
Ja sobie zrobilem Nightblade (ranged stealth rogue) + Saboteur (ranged bomby/trapy/naladanie Charge counterow i detonacja) + do tego albo 0 poins Assasin (dla poisonow na bronie) lub 0 point Rifstalker dla blinka. : )

Masakra w PvP. Kombinacje w tej grze sa niesamowite. Combo Pointy moge wykorzystac do Detonate, Charge Countery moge wykorzystywac do finisherow Nighblade'a. Do tego blink, bomba spowalniajaca, trapy kladzione pod nogi "Hunter Style", Sapy, nawet cos w rodzaju Blinda w WoW'a mam..... i to wszytko do 20 lvla - w chuj skilli po prostu i w uj zastosowan/kombinacji. Super sprawa - Na 20lvlu gra sie lepiej niz rogalem w WoW na 80tym. :) A to dopiero 26pkt z mozliwych 66 i dwa soule wlasciwie tylko (a jeszcze sa te PvP specific). :)

Ostatnie 2-3 godziny spedzilem biegajac po miastach, wykupujac soule, czytajac kazdego skilla i obmyslajac buildy. : ) Oj bede mial fun z tej gry, oj bede. :)

PS. Ale performance jest tragiczny to trza przyznac. Najgorsze jest to ze jest malutka roznica wydajnosci Low/Ultra a ronica w grafia jak Morrowind-Oblivion lekka reka. Pro hint: wylaczcie sobie cienie, chyba jedyna opcja ktorej wylaczenie cos daje..., Ground Clutter Density (trawa) tez dosc zzera. Co nie zmienia faktu ze performance w dniu premiery musi byc co najmniej 50% (jak nie 100%) lepszy.

Razoth --> moze cie to rozczaruje ale tak jak iniside rzekl nie beda tej gry balansowac stricte pod PvP. Popatrzmy prawdzie w oczy - z 36ioma de facto klasami postaci jest to praktycznie niemozliwe. :) Sporo balansu napewno wprowdza PvP Souls (zreszta po to je wymyslili). Napewno nie bedzie tu takiej sytuacji jak w WoW ze co patch to dwie klasy dostaja 50% nerfa bo sa OP w PvP a dwie inne 100% boosta bodzieci placza na forum. Tak mi sie wydaje i takie sa zalozenia.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 05:21 
Cytuj  
Po dłuższym pograniu może być ( postacie nadal biegają jak z lumbago ) dużo możliwości doboru klas robi swoje ale i tak wątpię że ludzie pograją dłużej niż 2-3 mies.

Ja na swoim wysłużonym gtx260 nie mam żadnych problemów przy rodziałce 1920x1200 i prawie wsio na max.

EDIT:chyba cos padło bo nie mozna sie zalogowac.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 06:23 
Cytuj  
Imo powinni odłożyć premiera jeszcze o pare miechów jak siię ludziom znudzi cata to w rifta dla odmiany by pograli ,a tak w pip luda wróciło do wowa a dwóch abo na raz nie beda placic.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 08:16 
Cytuj  
Jak mam zdobyć soule jak kupiłem sobie nową role?

@up

Niektórym wow już kompletnie się przejadł, Rift rewelacją może nie jest ale popykać troszkę można, no i nie wszystkim przeszkadza że niektórzy wrócili do wow ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 09:36 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
Jak mam zdobyć soule jak kupiłem sobie nową role?

@up

Niektórym wow już kompletnie się przejadł, Rift rewelacją może nie jest ale popykać troszkę można, no i nie wszystkim przeszkadza że niektórzy wrócili do wow ;)
W Meridian albo Sanctum sa goscie od ktorych bierzesz questy (wez i oddaj) i dostajesz soule. Trzeba troche pobiegac zeby ich znalesc.

Edit:
Mnie sie jeszcze podoba ze gra ma ogromny potencjał rozwojowy bez podnoszenia level capa, co w tego typu grach jest ZAWSZE gamebreaking.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 10:28 
Cytuj  
ale jakies pvp servery beda? jest sens sie w to bawic, przy zalozeniu, ze 70% czasu chce sie spedzac na pvp?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 10:33 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
ale jakies pvp servery beda? jest sens sie w to bawic, przy zalozeniu, ze 70% czasu chce sie spedzac na pvp?

No sa servery PvP. PRzeciwnika mozna atakowac gdzie sie chce ;p


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 10:37 
Cytuj  
Właśnie przeżyłem mojego pierwszego rifta, siły życia atakowały nasze miasto, fun niezły ale fps chyba z 3 i totalny chaos.

Świetne jest to że leweujesz np.clerica i można wykupywac sobie inne role więc można na jednym charze mieć kombinacje wszystkich 8 profesji. ( chyba że źle kombinuję )

EDIT: Im dłużej gram mam dziwne wrażenie jakbym grał w WoW... profesje np. mamy runecrafting (enchanting) gdzie dostaje się 2 umiejętności, rozbijanie ekwipunku na pył, essencje i shardy i druga do tworzenia z nich run.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 12:24 
Cytuj  
Wiesz, nikt nigdy nie ukrywal, ze to nie jest gra ktora bedzie sie silic na oryginalnosc. ;p.

Anyway, Cleric ma chyba najwieksza roznorodnosc w jednej klasei AoE DPS, Tank, Healer, Support, Single-Target DPS do tego zbroje plytowe i tarcza. Innymi slowy przezyje wszystko i wszedzie.

Riftblade - dobre. Bierze moby na dwa hity.. Jak critnie to na jednego ;p. W polaczeniu z tankami - killing machine ;p.

Mi sie scouty podobaja, szczegolnie ten jeden z teleportem ;p.

I tak wystarczy zrobic jedna postac zeby miec dostep do wszystkich souls z danej klasy. Nie trzeba sie meczyc w levelowanie wiecej niz 4 postaci zeby miec dostep do wszystkiego ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 13:21 
Cytuj  
a jakis cap na skille jest?
czy mozna dowolnie przelaczac i respecowac?

podrzuci ktos konto do testow?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 13:27 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a jakis cap na skille jest?
czy mozna dowolnie przelaczac i respecowac?

podrzuci ktos konto do testow?

Masz 4 sloty na rozne kombinacje(kazdy slot to 3 soule). Mozna sie pomiedzy nimi przelaczac bez zadnych ograniczen. Respec jednego slota jest tani, na tyle tani, ze mozna sie respocowac do usrania.

cap na skile ? No masz 66 punktow do wydania, a jesli chodzo o aktywne to mozesz ich wrzucic na pasek tyle ile masz i ile jestes w stanie wcisnac ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 13:43 
Cytuj  
Dzięki wprowadzeniu tego małego patcha nie mogę uruchomić gry. Brawo Trion, faktycznie bardzo dopracowana beta


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 13:47 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
Dzięki wprowadzeniu tego małego patcha nie mogę uruchomić gry. Brawo Trion, faktycznie bardzo dopracowana beta

A co ci nie dziala ? U mnie wszystko ok, na forum tez sie chyba nikt nie skarzy ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 14:05 
Cytuj  
Tylko 4 sloty? eee szkoda że nie więcej jak każda klasa ma 8 drzewek to imo powinno byc więcej :p

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 14:15 
Cytuj  
4 sloty na toony (z tego co rozumiem). Na każdym toonie masz 3 soule (soul = specjalizacja). Z tym ograniczeniem, że jeśli wybierasz archetyp rogue to możesz wybierać soule (specjalizacje) tylko rogue etc.
Czyli nie zrobisz Championa (heavy plate DPS) + Sentinela (pure cleric) + Riftstalkera (warpującego się, defensywnego rogala).

Za to można zrobić stealth sin'a Nightblade/Assassin + Saboteur (bomby/pułapki) + Ranger z pet'em.

Dowolne kombinacje ale w obrębie jednego archetypu postaci.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 14:21 
Cytuj  
Chodzi o 4 Soul Role, czyli taki jakby spec., w obrebie ktorego mozna uzyc 3 souli z danego calling (calling to: warrior, rogue, cleric, mage), czyt. w dowolnej chwili (tzn. od wykupienia tych role :P) mamy dostep do 4 specow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 29 gru 2010, 14:55 
Cytuj  
iniside napisał(a):
A co ci nie dziala ?


Gra.

Obrazek

Edit: zrobiłem recover, ściąga mi jakieś 500 mega danych, zobaczymy co z tego wyjdzie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 97  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.