Razoth napisał(a):
W teamie jest fun, bo troche już riftów ponapierdalałem, but... Widoczność na tej magmie przy fire riftach jest strasznie słaba, zbyt oczojebne są, powinni trochę zmienić tekstury.
Fire to nic.
Water Rift jest dopiero oczojebny ;p.
Cytuj:
nie wiem, od ktorego levelu mozna isc sie pobawic w pvp - ale jesli bedzie to zrobione podobnie do war'a to moze byc nawet fun (oczywiscie najpierw trzeba poczekac, potem poczytac, ktore klasy sie nadaja do pvp ).
WarFronts (cokolwiek by to bylo tbh), sa dostepne od 10lvl. 10lvl to mozna w 40 minut zrobic.
Ale.. wczoraj devsi zablkowowali mozliwosc inwazji na wrogi teren, bo za duzo carebearow sie na serwero PvP zlecialo. By ich kurwa chuj strzelił.
Swoja drogą ? Guwardiana gracie ? Tymi religijnymi fanatykami ? Pffff nie wiecie jakie fajne story tracicie po stronie Defiant ;p.
Cytuj:
Fakt, na dodatek miałem wczoraj tak że otworzył się nam Life rift, zaczęlismy bić mobki a tu się nagle otwiera drugi fire rift i dang 1-2 fps nagle, masakra totalna z performance jest a po za tym to gra się całkiem przyjemnie, znów mam uczucie (jeszcze tylko jeden level) oby PvP było na przyzwoitym poziomie to będzie si.
To jest wogole ciekawe. Wszysytkie gry ktore widzialem i ktore uzywaly GAmeBryo mialy z tym problem. Im wiecej ruchomych rzeczy na monitorze tym bardziej drastycznie FPS spada. Unreal, Unity, CryEngine itp. nie maja z tym zadnych problemow.