mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 97  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 10:42 
Cytuj  
True. Gwuardians maja bardziej streamlined questowanie. Defiant sa pod wzgledem troche niedorobieni. Ale i w jednym i w drugiem przypadku daje sie dobic do 18-19lvl bez grindowania.


Niestety z tym PvP to pewnie bedzie prawda. Chwilowo mozna miec tylko nadzieje, ze jednak sie nie dadza, postawia server PvE i dadza darmowy transfer na niego ;p.

I zona startowa Guardian ma Fire i Life invasion, ktore imo sa fajniejsze niz Water i Death. Ale pozniej to i tak bez znaczenia.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 12:27 
Cytuj  
iniside napisał(a):
True. Gwuardians maja bardziej streamlined questowanie. Defiant sa pod wzgledem troche niedorobieni. Ale i w jednym i w drugiem przypadku daje sie dobic do 18-19lvl bez grindowania.


Niestety z tym PvP to pewnie bedzie prawda. Chwilowo mozna miec tylko nadzieje, ze jednak sie nie dadza, postawia server PvE i dadza darmowy transfer na niego ;p.

I zona startowa Guardian ma Fire i Life invasion, ktore imo sa fajniejsze niz Water i Death. Ale pozniej to i tak bez znaczenia.


Trochę in zostąło do wyjścia ( ktoś wie kiedy ma byc relase? )może jeszcze dorobia questy, mi osobiście najbardziej się Life podobają :P

Dlatego mam nadzieję pograc troche norlmanie po relase zanim znerfuja wszystko do cna :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 12:33 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
True. Gwuardians maja bardziej streamlined questowanie. Defiant sa pod wzgledem troche niedorobieni. Ale i w jednym i w drugiem przypadku daje sie dobic do 18-19lvl bez grindowania.


Niestety z tym PvP to pewnie bedzie prawda. Chwilowo mozna miec tylko nadzieje, ze jednak sie nie dadza, postawia server PvE i dadza darmowy transfer na niego ;p.

I zona startowa Guardian ma Fire i Life invasion, ktore imo sa fajniejsze niz Water i Death. Ale pozniej to i tak bez znaczenia.


Trochę in zostąło do wyjścia ( ktoś wie kiedy ma byc relase? )może jeszcze dorobia questy, mi osobiście najbardziej się Life podobają :P

Dlatego mam nadzieję pograc troche norlmanie po relase zanim znerfuja wszystko do cna :p


Q1 2011 ogolnie to nie podali zadnej daty wiec rownie dobrze, to moze byc Q2 albo cos jeszcze innego.

Anyway, mnie sie wydaje ze WoWkidy w grze nie wytrzymaja na dluzsza mete ;p. Niby to samo, ale jednak jest inne. To raczej gra dla fanow EQ, Vanguarda, EQ2, moze troche WAR.

Dla mnie to tylko poczekalnia na GW2 ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 12:46 
Cytuj  
Gracze z WoW-a wymiękną szybko jak w wielu innych grach ze względu na to że to kolejna gra gdzie trzeba wszystko odkrywać od zera, nawet biorąc pod uwagę podobieństwa i prostotę to jednak tu trzeba się postarać bo to nowe, a po zalogowaniu do WoW śmiga i wymiata bo zna wszystko od lat na wylot.

Nie rozumie dlaczego w kolejnej grze tak uparcie trzymają się schematu dwie frakcje, ani to nie am znaczenia w pve bo lore wymyśla się na poczekaniu, a tym bardziej w pvp nie sprawdza się nigdy bo zawsze jest dysbalans i problemy proporcjami.
Jeśli to nie jest gra pvp to na co wprowadza się serwery pvp, idealnie pomyślane jak na themeparkowe gnioty było w vanguard gdzie działanie skili jest inne w pve i pvp.

No i cały czas ten endgame, wylvlowanie postaci tu będzie szybkie, więc nie piszcie już jak to zajebiste są questy i początki w grze tylko sugerujcie sie tym, co ludzie będą robić po 2-3 tygodniach od premiery.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 13:17 
Cytuj  
Ja pierdole ten znowu swoje. Placi ci ktos za pisanie w kolko tego samego i zniechecanie ludzi od gry? Bla bla bla.... "themeparkowe gnioty".... bla bla bla "endgame".... bla bla bla....

Nie bede komentowal calego twojego posta bo znowu to jest zalenie sie ze robia kolejnego themeparka z dwoma frakcjami a nie "moja wymarzona gre" czy tam UO2. Skomentuje tylko to bo ja zwykle pierdolisz a nie masz pojecia o czym:

"No i cały czas ten endgame, wylvlowanie postaci tu będzie szybkie, więc nie piszcie już jak to zajebiste są questy i początki w grze tylko sugerujcie sie tym, co ludzie będą robić po 2-3 tygodniach od premiery."


1. Gra ma byc oparta na Endgame - poczytaj wywiady z devsami.
2. Levelowanie nie bedzie zbyt szybkie - ludzie w alphie leveluja 1-50 w 200h+ co daje prawie dwa miechy grajac 4h dziennie. Casuale beda levelowac pol roku. Cytat z oficjalnego forum:

"A guild on Alpha supposedly played a toon 24/7 and got to 50 in 8 days. That is 192 hours of hardcore grinding with one single goal in mind.

Expect it to take even the most efficient gamers ~200 hours to hit level 50. Do the math however you want to see how many days/weeks/months it would take for you to hit 50 based on your playstyle."


3. Jesli nic nie zmienia 2-3 tygodnie po premierze ludzie beda levelowac.
4. Jesli mialbym porownac szybkosc levelowania do jakiejs innej gry to porownalbym do LOTRO.
5. Jesli taka predkosc levelowania zostanie zxachowana to zanim wiekszosc ludzi dobije maxlvl zdaza ze dwa content patche jebnac. Zreszta dwa PvE content patche maja juz zrobione bo dwie zony zostaly wyciete z gry w stosunku do wersji Alpha i pokazywanej na targach w 2009.
6. W dniu premiery w endgamebedziesz mial 10 Heroic dungeonow, Dwa duze Instanced Raidy, outdoor Raid Rifty (co najmniej w 6 rodziajach) z raid bossami plus Kazda zona ma swoj "Full Scale Zone Event" w ktorym moze uczestniczyc kilkuset graczy i ktory jest pelny raid contentu.
Dla porownania w dniu premiery Endgame w WoW'ie to byl Upper Blackrock Spire a w LOTRO chyba nie bylo nic.

A levelowanie MUSI byc fajne. Bo gra musi cie do tego endgame'u zatrzymac. Jest to tak samo wazna czesc gry jak endgame (no chyba ze sie leveluje w tydzien jak w WoW). Przykladaem niech bedzie LOTRO - ja gram w ta gre od jakis dwoch lat i nei mam zadnej postaci na max lvl (najwyzej mam 63) i placilem abonament.. a potem kupilem Lifetime. I jestem zadowolony mimo ze o endgame tylko slyszalem. Takich ludzi jest wbrew pozorom dosc duzo.

Sugerowalbym bym nie postawac juz tego bullshitu dopoki:

1. Nie zagrasz
2. Chociasz nie poczytasz o grze i o "filozofii", ktora przyswieca devsom przy jeje tworzeniu.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 14:02 
Cytuj  
Jak dla mnie to predksoc levelowania w becie jest w sam raz. Niecierpie levelowac. Jakbym mial mozlisc instant level cap, to bym natychmiast skorzystal ;p.

Teraz jest dobrze, bo jak widze w niektorych grach ze pasek expa ledwie sie rusza z miejsca, to mnie cholera bierze (glownie dlatego ze juz chcialbym sie pobawic pelnym zestawem mozliwosci klasy..).

Anyway. Mam nadzieje ze NIGDY nie podnisa level capa. Ale za to będą hurtowow dodawac nowe soule do gry. IMO lepszy sposob na rozwoj, niz zostawianie potem duzych obszarow gry jako ghost-towns..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 14:29 
Cytuj  
dla mnie predkosc levelowania nie ma duzego znaczenia - o ile bede mogl na 10 levelu isc pizgac innych graczy.
i swoja droga mam wrazenie, ze te serwery pvp sa robione zajebiscie na odpierdol sie ;/

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 14:41 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Ja pierdole ten znowu swoje. Placi ci ktos za pisanie w kolko tego samego i zniechecanie ludzi od gry? Bla bla bla.... "themeparkowe gnioty".... bla bla bla "endgame".... bla bla bla....


A tobie ile trion placi od posta ?
Lepiej uświadamiać i dyskutować teraz niż z klapkami na oczach wywalać kasę, to jest forum, a na forach sie dyskutuje nie tylko wygłasza monologi zachwalające grę, to nie program afiliacyjny tylko dyskusja o grze.

Kabraxis napisał(a):
Nie bede komentowal calego twojego posta bo znowu to jest zalenie sie ze robia kolejnego themeparka z dwoma frakcjami a nie "moja wymarzona gre" czy tam UO2. Skomentuje tylko to bo ja zwykle pierdolisz a nie masz pojecia o czym


QQ more

Kabraxis napisał(a):
1. Gra ma byc oparta na Endgame - poczytaj wywiady z devsami.
2. Levelowanie nie bedzie zbyt szybkie - ludzie w alphie leveluja 1-50 w 200h+ co daje prawie dwa miechy grajac 4h dziennie. Casuale beda levelowac pol roku.


Nie wierz ślepo w to co piszą devsi na forach, większość gier na becie była trudniejsza do lvlowania niż po premierze, biorąc pod uwagę początkowe lvle to 2-3 tygodnie i masz max lvl, chyba że braknie questów i trzeba będzie farmic moby to może być problem.

Kabraxis napisał(a):
5. Jesli taka predkosc levelowania zostanie zxachowana to zanim wiekszosc ludzi dobije maxlvl zdaza ze dwa content patche jebnac. Zreszta dwa PvE content patche maja juz zrobione bo dwie zony zostaly wyciete z gry w stosunku do wersji Alpha i pokazywanej na targach w 2009.


No tak tak, wszyscy devsi maja przed premiera tony contentu gotowego i działającego.

Kabraxis napisał(a):
6. W dniu premiery w endgamebedziesz mial 10 Heroic dungeonow, Dwa duze Instanced Raidy, outdoor Raid Rifty (co najmniej w 6 rodziajach) z raid bossami plus Kazda zona ma swoj "Full Scale Zone Event" w ktorym moze uczestniczyc kilkuset graczy i ktory jest pelny raid contentu.


Jak na themeprakowego gniota to bardzo mało, po miesiącu koksy będą znudzone, a inni nie będą mieć z kim tego robić i znudzą się po kolejnym miesiącu.

Kabraxis napisał(a):
A levelowanie MUSI byc fajne. Bo gra musi cie do tego endgame'u zatrzymac. Jest to tak samo wazna czesc gry jak endgame (no chyba ze sie leveluje w tydzien jak w WoW). Przykladaem niech bedzie LOTRO - ja gram w ta gre od jakis dwoch lat i nei mam zadnej postaci na max lvl (najwyzej mam 63) i placilem abonament.. a potem kupilem Lifetime. I jestem zadowolony mimo ze o endgame tylko slyszalem. Takich ludzi jest wbrew pozorom dosc duzo.


To ze masz taki styl gry nie oznacza że reszta tak będzie grała, albo sie bawisz w lvlowanie i zostajesz za wszystkim w tyle i nie zobaczysz pełnego contentu albo grasz normalnie, w LotRO lvluje sie szybciej niż piszesz.

Kabraxis ja cie rozumie że po długim fanbojowaniu w innych grach teraz znalazłeś sobie nową grę ale nie przesadzaj, lepiej dmuchać na zimne niż potem być zawiedzionym i po paru miesiącach fanbojowania nakręcać innych.
Na tym forum większość ma jakieś doświadczenie z grami, więc nie rozumie dlaczego tak się oburzasz jak ci ktoś pisze fakty i obserwacje z gry.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 14:51 
Cytuj  
embe napisał(a):
więc nie rozumie dlaczego tak się oburzasz jak ci ktoś pisze fakty i obserwacje z gry.


Jakie kurwa fakty lol? Wszytko to co ja napisalem to sa fakty. To co ty piszesz to smutne pierdolenie zawiedzionego kolejnymi grami kolesia, ktoremu juz nie staje na widok adnej gierki chyba ze byloby to UO2 czy jakis inny crap ktory mialby 10k playerbase worldwide.

Jakie kurwa obserwacje? Pograles godzine i wypowiadasz sie na temat levelowania, endgame, czy bedzie go za malo czy zaduzo, podczas gdy jedyne co wiesz o tej grze to tytul a jedyne co widziales to tworzenie postaci.
Zeby "dyskutowac o grze" to powinno sie miec o nie jakas wiedze i powinno sie w nia pograc - wroc jak zdobedziesz pierwsze i wykonadsz drugie. Do tego czasu oszczedz nam swoich zajebistych, nie popartych niczym "przemyslen", ktore sprowadzaja sie do tego ze "ta gra to bedzie fail bo JA TAK MOWIE", "contentu raidowego bedzie za malo BO JA TAK MOWIE", "leveluje sie za szybko BO JA TAK MOWIE". Wogole zajebista jest dyskusja z toba gdzie ja podaje ci info ze levelowanie to MINIMUM 200h a ty dalej ze max 2 tygodnie. Przy czym ja mam kontakt z playerami z Alphy i sledze ta gre i jej forum wlasciwie od pierwszych newsow, gralem we wszytkie 3 beta eventy i mam juz lacznie ponad 50h na 2 charach /played - a ty grales godzine. Idz pan w chuj z taka "dyskusja".

Jestes naprawde zajebisty. RLY. A teraz wypierdalaj juz i wroc jak bedziesz mial do napisania cokolwiek popartego FAKTAMI a nie swoje zale i "obserwacje", ktore sa tyle warte co obserwacje pro playera Huragana.


Ostatnio edytowano 30 gru 2010, 15:00 przez Kabraxis, łącznie edytowano 3 razy
*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 14:54 
Cytuj  
embe napisał(a):
Gracze z WoW-a wymiękną szybko jak w wielu innych grach ze względu na to że to kolejna gra gdzie trzeba wszystko odkrywać od zera, nawet biorąc pod uwagę podobieństwa i prostotę to jednak tu trzeba się postarać bo to nowe, a po zalogowaniu do WoW śmiga i wymiata bo zna wszystko od lat na wylot.



Fakt, nawet dziś jeden się pytał na ogólnym jak dodac action bar no to mu mówię Settigns --- Action Bars --- pick 1 , 2 or 3 action bars.

A on " Is this must be soo complicated" nie muszę pisać co się działo na czacie :p

Mogli by odblokować PvP bo tak to na razie jestem na 60% przekonany że kupię :p

A co do levelingu to ja dla mnie mógłby być 2x szybszy 4 mieś na toona = 16 mies lol :p

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 14:59 
Cytuj  
Kabraxis, zachowujesz się jak obrażony dzieciak, daj na luz i wytrzyj piane z ust, nie musisz pisać per pan bo to forum o grach ale "wypierdalaj" to se do starego w wannie mów.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 14:59 
Cytuj  
Pograłem trochę więcej no i muszę przyznać, że nie spodziewałem się takiego funu z PvE. Bieganie za riftami fajna sprawa, klasy fajna sprawa, tylko ten performance. ;/

A Embe to chyba jakiegoś bota odpalił do sadzenia tych generic postów.

"Themepark blablabla koreanshit blablabla endgame blablabla wowclone blablabla nie grałem ale będę napierdalał ciągle spekulacyjne posty blablabla"


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****

Posty: 2204
Dołączył(a): 10.07.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 15:03 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
- CryEngine: Aion - proponuję przejść się na siege...

No ok. Ale.. Tam bylo ile 40-50 obiektow ? GameBryo w rifcie wysiada przy 10-15 ;p.

Czy ja wiem, na moim PC trupie przy ok ~~30 graczach + moby z 2 Riftów + NPC guardy jasne zwolniło ale bez tragedii. Szczególnie biorąc pod uwagę raczej wyższe ustawienia niż niższe.

Natomiast zgodzę się, że przy fire rifcie widoczność jest tragiczna.

Pr0 PvPerów nawet mi się komentować nie chce. Na oficjalnym forum jest 15 stron płaczu o tym, że ktoś griefował przez godzinę sflagowanych pod PvP newbików.


_________________
Sylvian's Chronicles
Beta Counters »
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 15:04 
Cytuj  
Walka ze smokiem w Rift :)

http://www.youtube.com/watch?v=PoOlgTLNlL8

przeciez to wyglada 10 razy gorzej niz walki z Onyxia 5 lat temu...

Zwroccie uwage na pokraczne animacje i ogolnie zalosna dynamike walki.... /facedesk

Nie wiem komu to sie moze podobac, chyba tylko 12-latkom jak Kabraxis i iniside :)


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 15:11 
Cytuj  
Huraganowi klucza nie dali do gry i będzie teraz ciągle płakał. No w sumie nic mu innego nie pozostaje jak latanie po necie i walenie negatywnych komentarzy, skoro nie grał w grę nawet sekundę.

A po premierze dopierdoli drugie konto na mmorpg.pl i będzie się zachwycał nad grą. Same old story, tak było chociażby w Darkfallu.

Co do mnie to jeżeli poprawią wydajność - kupuję. W sam raz na przeczekanie do czasu wyjścia Guild Wars 2 o czym już iniside wspomniał.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 30 gru 2010, 15:14 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 15:14 
Cytuj  
Ano. Huragan narzeka ze gra wyglada chujowo. Reszta w sumie narzekala, zagrala i jednak wyglada ok ;p.

btw. Animacje Kelari i Elfow sa zjebane. Szczegolnie Male.

Bardzo fajne mele animacja maja Female Human. Szczegolnie rouge.

Swoja droga. Tutaj rogalem gra sie duuuzzzooo fajniej niz chociazby w WoW. Nie wiem dlaczego..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 15:16 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
A po premierze dopierdoli drugie konto na mmorpg.pl i będzie się zachwycał nad grą. Same old story, tak było chociażby w Darkfallu.


Akurat DFO jest nadal swieta gra i zlego slowa na nia nie powiem, tylko ze nie mam czasu az tyle by skillowac w DFO :) Zreszta zobacz ten filmik (jeden z nowszych)..... walka w DFO wymiata dynamika wszystkie inne mmo

http://www.youtube.com/watch?v=onmHJJCI9eY

twoj RIFT nie dorasta Darkfallowi nawet do piet.


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 15:25 
Cytuj  
Huragan, nie musisz się wysilać za bardzo, dosyć dobrze pamiętam jak żeś walił srogie posty na wszystkie gry z open pvp, że niby dla pryszczatych niewyżytych nastolatków są itd. A potem na drugim koncie podniecałeś się właśnie DFO.

Ciebie za bardzo na poważnie traktować nie można, w sensie - nie ma z tobą normalnej dyskusji. DFO faktycznie wymiata, wszystkim wam się podoba i ogólnie jest przechuj tylko drobny szczegół - gra ktoś w to jeszcze?

W sumie nie wiem po co piszę tego posta, bo ani ty ani ameba nie macie nic do powiedzenia w temacie Rifta.

Moje osobiste pierwsze wrażenie jest takie, że jeszcze nigdy nie widzałem tak dopracowanej gry na tak długi czas przed premierą. Nie jest jakimś cudem, ale daje radość z grania i to jest najważniejsze.

Tak więc wracam do napieprzania riftów a ty dalej lataj po wszystkich możliwych tematach i napierdalaj czerstwe posty na temat gry o której nie masz zielonego pojęcia, skoro nie masz w co grać to zostaje ci taka forma spędzania wolnego czasu.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 15:32 
Cytuj  
Pod względem mnogości klas i różnorodności template jest win, fajny też ten system Riftów. Ciekawy najprawdopodobniej będzie może pierwsze 50-100 razy, ale jedno trzeba przyznać - widowiskowe to jest. Performance pomijam bo na tym etapie produkcji to jest sprawa płynna i do poprawienia - na siege w AION ludzie masakrycznie narzekali a akurat mi chodziło wszystko w co najmniej 30fps na full detalach (co prawda miałem co jakiś czas crasha klienta na siege ale na płynność gry złego słowa powiedzieć nie mogę). I tutaj moje pytanie co ta gra oferuje innego, bo nie mogę się doczytać ponad to co zostało tutaj powiedziane, nawet na oficjalnej stronie :roll: Jakiś tam ma być crafting, gathering i możliwość handlu - na tą chwilę szczegółów nie ma. Ma być jakiś housing w ogóle? Jakie są np wymierne korzyści dla gildii za zamknięcie riftów albo za pvp. Kasa, punkciki pvp, loot z graczy? No sorka ale właśnie te "małe" szczegóły stanowią o żywotności mmo. Baza contentu jest fajna, ale jeszcze musi być do tego dobre i spójne otoczenie.
Nie będę robił z siebie "pseudo-specjalisto-jasnowidza" jak niektóre "gwiazdy" tego forum i udowadniał na siłę, że coś jest chujowe a coś zajebiste, a przy okazji jaki ja to jestem przezajefany i mądry, ale mam wrażenie (obym się mylił) iż w Rifcie, po wielkim halo na początku, po jakimś czasie będzie wiało standardową nudą :har:


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

***

Posty: 522
Dołączył(a): 28.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 gru 2010, 16:06 
Cytuj  
Kiedy ta gra wychodzi, w marcu?
Aktualnie fail. Na dobrym pc (8800GT, q6600) wygląda albo jak wow na niskich detalach albo jest 3-20 fps.

Pomysł z riftami super, tylko ile ich trzeba zamknąć żeby się znudziły?

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1930 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 97  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.