Szeptun napisał(a):
Witam.
Przejdę od razu do rzeczy żeby nie przynudzać
Szukam takiego PvP gdzie byłoby coś na kształt systemu reputacji, gdzie np: Ci którzy zabijają dla lootu lub dla zabawy byliby, nazwijmy to umownie: bandziorami - gdzie nieliczni odważni gracze polowaliby na owych bandziorów. Gdzie życiem na serwerze rządziłyby układy i układziki
gdzie na pozycje i znaczenie gracza w świecie gry największy wpływ miałby jego stosunek do uczynków innych graczy w kontekście PvP a to jakie ma itemki i czy pierwszy zaliczył instancje miałoby drugorzędne znaczenie.
Nie szukam masowych epickich wojen PvP
Nie szukam również wiecznej bezmyślnej wojny pomiędzy dwiema frakcjami jak to jest np w WoWie czy Aionie
Nie szukam również PvP w rodzaju "walki o przetrwanie" - gdzie każdy każdego atakuje bo za to są same profity i nie opłaca się nie atakować.
Możliwe że ktoś z Was grał lub gra w taką grę lub słyszał o takiej, będę wdzięczny za informacje
z Góry dziękuję i pozdrawiam
Żes chłopie wymagania strzelił.
Szczerze - to nie widze teraz takowej. No chyba ze faktycznie UO ale w starych - jarych czasach.
W SWTOR ma istniec system który uzalezniac bedzie wizerunek danej postaci gracza od jego uczynków i wyborów podczas questów. Poszczególne czyny będą zatem przybliżać do jasnej lub ciemnej strony/ pozytywnej lub negatywnej reputacji a dokonane wybory wpływac na reakcje innych postaci (np. NPC).
Wiem ze Ty oczekujesz raczej podobnych rozwiązań po stronie pvp. Ale tu juz wszystko zalezy od tego w jakim stopniu producent nacisk połozył na rozwój i bogactwo systemów guild/faction itp.
Imho zerknij na Darkfalla. Gra tam sporo polaków, układy i gildie de facto rządzą światem, mogą one nawet zdobywac miasta.