Plan jest ewidentnie taki zeby powoli testowac lowlvl content i wylapac wszytkie bugi (ktorych zreszta prawie niema). PO to aby gra nie odrzucila ludzi zaraz po zrobieniu postaci niedzialajacym questem lvl 4.
Kolejna czesc planu jest nie pokazac ani troche endgame aby zachowac "WOW" factor. Tylko przydaloby sie zeby ten endgame byl tez bugfree. Tu trzebaby bylo zapytac ile ludzi jest w Alphie i wewnetrznych testach Trion'a i czy to ogarna. Wiem tylko ze alpha jest duuugooo juz i napewno alpha testerzy widzieli wszytko co bedzie w grze i to co zostalo wyciete na post launch content (dwie cale duze zony).
Zreszta przyznajcie sami - widzieliscie tak bugfree bete kiedys? To co widzielismy wyglada jakby bylo testowane do bolu 24/h juz wczesniej.
Co do jakosci endgame to przy optymistycznym zalozeniu o trzymaniu poziomu contentu grupowego (takiego jak lowlvl) to ja sie narazie nie martwie. Jesli raidy beda tak ladnie zrobione i ciekawe jak dungeony to ja bede zadowolony. Te w noobzonach sa tylko "OK" ale juz Darkening Deeps w Gloamwood designem wbija w ziemie (Gobliskie podziemne miasto), bossiki tez fajne (i trudne!!!).