O kurwa ale najebaliscie stron.
Do 5 bety musimy dojechac do setki.
Ja tylko skomentuje to
"Przedewszystkim
kleryk ma byc nastawiony na leczenie a nie tank i dps + heal a warior nie powinien miec wiekszego dpsu niz rogal."
No kurwa /RENCE normalnie. Glowny feature gry i jeden z tych ktore daja najwiekszy fun to to ze klasy sa elestyczne i mimo ze archetypy sa klasyczne do bolu to to co w srosku czesto nie ma nic wspolnego z wyobrazeniami o rogue wyniesiopnymi np. z D&D czy WOW.
Chyba kogos tutaj przerasta Soul System i chcialby kolejne proste i nudny do bolu podzial Warrior - tank, Rogal - crit, Cleryk = heal.
NUDA, NUDA, NUDA.
I devsi o tym wiedza. W RIFT jest inaczej, w GW2 bedzie jeszcze zupelnie inaczej, itd...
Dajcie kurwa spokoj... co to za pierdoly od 5 stron wogole czytam lol?
Jaki kurwa balans w levelowym MMO z pierdyliardem skilli ikonek w 1vs1?
Gumis ty na innym swiecie zyjesz? Bo ja jesczcze w takie mMO nie gralem i nie zagram bo go nie bedzie.
Mam nadzieje ze deceloperzy beda taki feedback IGNOROWAC bo inaczej zrobi sie "balans" jak w wowie, gdzie w patch notesach developerze przerzucaja sie liczbami +50%, -50% co dwa miesiace na zmiane a i tak zawsze jest chujowo i po kazdym "balansowaniu" jest placz na forum. Wystarczy wejsc w dzial CATA u nas i zobaczyc jaki to jest zajebisty PvP balans w WOW. Juz nie mowie o tym ze przez takie kurwa rozwijanie gry mamy liczby po 30000 DMG i staty po 500 na itemach co wyglada jak w jakims World Of Grind Online made in Korea.
/facepalm ogolnie.
A huragan dalej troluje. Idz sobie.
"Tzn? Moby mają jakieś nowe nieznane dotąd AI?"
W czasie samego combatu nie. Ale ich wplyw i zachowanie sie w otaczajacym je swieci jest nieco inny i bardziej zaawansowany niz w innych Themepark MMO.