Zalety gry dla mnie (po 27 lvlach):
- Grafika i "Art Style"
- Muzyka Iona Zura
- Rozbudowane Lore i zaplecze fabularne
- bardzo mocne wykorzystanie Dynamic Contentu
- W uj questow - ZERO grindu
- jak nie lubisz questow to mozliwosc levelowania poprzez rifty, inwazje, zone eventy, PvP. W kazdym przypadku jest to cos wiecej niz grind na mobkach
- super zrobione zone eventy dla nawet kilkuset graczy naraz
- "zyjacy" swiat - o wiele bardziej niz w takim WoW czy AoC czy WAR. Tutaj "zycie swiata" to nie tylko pierdyliard placeholderowych NPCow w stolicy. Ogromna w tym zasluga Dynamic Contentu.
- zajebisty, rozbudowany dajacy ogromne pole do popisu i kombinowania system rozwoju postaci
- Duzo "pierdolek" w stylu kolekcje artefaktow, ksiazek czy achievementow
- gra nie bierze wszytkiego z WoW i na sile nie stara sie do niego upodobnic (choc tez jest ThemeParkiem). Nie bedzie zjebanych flying mountow, phasingu czy cross server dungeon findera.
- fajne jak narazie community na oficjalnym forum
- sluchajacy graczy developer (nie spotkalem sie w swojej historii z MMO z bardziej responsywnym i otwartym na sugestie i feedback teamem developerskim)
- bardzo stabilny klient i nie lagujace servery nawet przy kilkuset graczach w zonie i setce w najblizszym otoczeniu - gra jest grywalna.
Wady gry dla mnie jak narazie (po27 lvlach):
- tylko 2 zony startowe przy 6 rasach
- dosc linearne questy (Quest Hub 1 --> quest Hub 2 -> Quest Hub --> ....)
- dosc prosty i malo rozbudowany crafting (zbierz i kliknij)
- malo zon w zwiazku z czym leveling bedzie dosc linearny (na launch zapowiedziano 11). Z drugiej strony zony sa duuuuzeeee i swietnie wykonane i klimatyczne.
- performance klienta (FPS) choc tu z eventu na event jest coraz lepiej.
- brak FSAA
- slaba customizacja wygladu postaci podczas jej tworzenia plus brak jakiegos systemu kosmetycznych armorow jak w LOTRO itp...
To tak na szybko z tego co pamietam