Trochę trudno odpowiedzieć na twoje pytanie biorąc pod uwagę, że beta przebiegała w 3 dniowych eventach i nikt tak na poważnie nawet nie zaczął handlować, a co dopiero mówić o kalkulowaniu wymiernych zysków.
Przyjrzałem się craftowi (bo nie ukrywam lubię ten element gier) i osobiście mam zamiar wybrać połączenie takich 3 skilli: butchering (dla pozyskiwania skór), outfitting (dla szycia leather armor oraz toreb które wytwarza też ta profesja) i runecrafting (aby podrasowywać sobie sprzęt runami).
Olbrzymim plusem jest w Rifcie wprowadzenie salvage (czyli możliwości rozkładania sprzętu z pokrewnej do wybranej dla postaci profesji). Bardzo zwiększa to wydajność levelowania crafta gdyż mamy możliwość odzyskiwania części zużytego materiału.
Daleko w crafcie nie zaszedłem (bo jedynie do ok 50pkt skilla czyli jeszcze novice) więc wstrzymam się z domysłami co będzie/może być dalej ale patrząc na recepty początkowe to widzę, że są to przedmioty dobrze uzupełniające nagrody z questów (o podobnej wartości, czasem jedynie posiadające lepiej dobrane atrybuty). Jak ktoś pocraftował na wyższych poziomach skilla to chętnie poczytam o jego doświadczeniach w tej materii