Mendol napisał(a):
Yes I understand that. One of the big selling points in the early videos a few months back was taking over their quest hubs. That's all I am referring to.
Przez NPCow i inwazje. To bylo w kazdym filmiku - zgodze sie.
To tez jest napisane w tym poscie - ze Wardstones sa czescia PvE/invasion systemu ("Those are part of the PvE land control game of rifts and invasions.") i ze mozliwosc wykorzystania ich w PvP byla bugiem.
To o czym wy piszecie jest 100% przeciwne glownym zalozenieom designerkim tej gry Mendol, przykro mi. To jest i bedzie gra stricte PvE i nigdy nie bedzie zmian utrudniajacych lub uniemozliwiajacych granie PvE tylko po to aby garstka playerow pokamplila sobie corpsy przez 4h dziennie. Obojetnie na jakim rulesecie i serwerze.
I TBH nie ma to nic wspolnego z carebear'stwem i unikaniem PvP. Za to ma duzo wspolnego z dobra zabawa dla kazdego.
Niewiem.. spamujcie im forum.. moze cos wskoracie.. szczerze watpie.
Ale napisze ponownie ze przyczepiliscie sobie zla etykietke do tej gry i jak widze whine juz sie rozpoczal. W sumie przewidywalem go dopiero po premierze wiec szybciej niz myslalem.
PS. Zaufajcie mi ze bedzie wiecej zmian odciagajacych graczy od PvP w stylu "pokampimy ten cmentarz zeby ludki sie wkurwialy" albo "zabijemy im NPCow i bedziemy tu stali w 30tu przez 2h". Ancient Wardstones i naprawa w/w rzeczy to pierwsze z nich.
Nie oceniam juz w sumie czy to dobrze czy zle bo to tylko prowadzi na tym forum do flamu i oskarzen o "carebearstwo" (lolz) - poprostu stwierdzam fakty.