mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 43  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 22:02 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
W wielu wywiadach i tekstach nt gry pojawiala sie wzmianka ze bedziemy mogli zwiedzic poszczegolne plany i walczyc na terytorium Bloodstormu.
Szkoda tylko ze to pewnie material dopiero na pierwszy dodatek. :/

Moim faworytem za klimat jest bezsprzecznie Plane Of Air.

BTW. Widzial ktos in game powietrznego rifta? Ja jeszcze nie mialem przyjemnosci niestety, choc nie questowalem w Scarwood - moze tam sa.
Na filmikach prezentuja sie zdecydowanie najklimatyczniej i najladniej. :)


PS. http://www.youtube.com/watch?v=1sNG6qVO ... r_embedded

W czasie tej bety bylo sporo topicow whinujacych na podniesiony poziom trudnosci solo mobkow. Wyzej swietny filmik pokazujacy jakimi IDIOTAMI musza byc ludzie nie potrafiacy zabic moba w thempark MMO.
A naprawde takich topicow whinujacych ze questy sa NIESOLOWALNE teraz bylo sporawo.

Przypuszczam ze to tzw "spoiled WoWkids" (okreslenie nie moje), przyzwyczajone do brania healerem 8 mobow na klate.

Najchetniej wyjebalbym to cale whinujace towarzycho wpizdu "back to WoW" - tam gdzie ich miejsce. Psuja mi gre kurwa.

Imho teraz w tej becie poziom solo mobow byl super - nawet klerykowi zaczelo HP shodzic przy 2-3 mobkach. :)

Widziałem. Najlepiej wyglądajcy RIFT tbh.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 22:08 
Cytuj  
Cleric z chociaz jednym soulem leczacym to chyba najlepsze rozwiazanie dla osob, ktore maja klopot z przezyciem grajac solo w PvE. Inne klasy wymagaja wiecej uwagi np przy pullowaniu mobkow.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 22:09 
Cytuj  
No pewnie dlatego zadna zona jeszcze nie ich masowo. Trzymaja najladniejszego na koniec. :)

Z tego co widzialem na trailerach Droughtlands sa Air Themed wiec w przyszlej becie sobie Air Rifty obadam. :)

BTW. Przyklad nagminnego ostatnio typu "feedbacku" na forum bety:

Cytuj:
I created a warrior character and this is what I went though:

1. Took about 14 hours trying to get out of the starter area.

2. I couldn't get to any quest objectives due to all the enemies constantly killing me

3. I couldn't take on more than 1 enemy at a time.

4. Always took me about 15-30 seconds for me to kill one enemy, and by the time I did, I'm almost dead. If a second enemy came over I did wind up dead.

5. I was watching cloth wearing players taking as many as up to 15 hits from a melee enemy 1 level above them, and barely taking any damage. Yet I was wearing plate and getting hit only 5 times by the same level enemy, as the cloth wearing player, and I was almost dead.

6. A cloth wearing character 1 level below me was able to take out 2-3 enemies 1 level above them before I can even finish killing 1 enemy my own level.

7. Soul trees and various other things not even fully explained and or explained properly.

Game needs to be completely fixed and severely cleaned up.


No kurwa nic tylko wziac i zabic.

Hehe i najlepszy koment inmho:

Cytuj:
LOL... a Blizzard dev posts on the Rift forums.


:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 22:14 
Cytuj  
Szczerze ? Jedyny feedback jaki wyslalem w ciagu dwoch dni dotyczyl laserowych skili. Tak chodzi o to, ze wiekszosc channelowych skili wyglada jak laser w roznych kolorach. Moj najwiekszy problem z ta gra ATM -;-..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 22:26 
Cytuj  
Mnie dalej strasznie irytują animacje poruszania się mountów. Wyglądają po prostu tragicznie.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 22:36 
Cytuj  
Keii napisał(a):
Mnie dalej strasznie irytują animacje poruszania się mountów. Wyglądają po prostu tragicznie.


Tu sie zgodze - o ile do samych animacji postaci nic nie mam, bo choc idealne nie sa i nie jest to poziom koreanskich slasherow (TERA) to i tak sa pierdyliard razy lepsze, bardziej zroznicowane i efektowniejsze niz themeparkach w ktore dotychczas gralem najwiecej tj. LOTRO i WOW.

Ale kurwa te poruszajace sie jak w Matrixowym SloMo mounty mogliby zmienic. :)

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 22:52 
Cytuj  
W animacjach postaci przeszkadza mi tylko skok, tak samo jak w Aionie sprawiający wrażenie, że postaci ktoś kij do tyłka wsadził. Poza tym nie jest źle.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 23:08 
Cytuj  
A co do skakania to nawet w wodzie jest animacja skoku jak na ziemi. :]

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 23:31 
Cytuj  
Mi osobiście brakuje filmików przy storyline (takie CSy z FFXI - nie wiem czy w innych grach tak samo się to określa). Jak narazie nie mam za bardzo pojęcia o co w tym chodzi. Ktoś gdzieś tam dostał wpierdol, jakiś Regulos pozamiatał i przenieśłi mnie w przeszłość. Tyle wiem a mam 19Lv. Są questy oznaczone jako Story, ale nie bardzo chce mi się to czytać.
Gram na PvE (tam dało się wbić bez kolejki) i tak widzę, że 2/3 wątku tyczy się PvP. A co z craftem? Sam nie craftowałem, ale i za bardzo nie widzę opinii o craftingu w Rifcie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 lut 2011, 23:41 
Cytuj  
Bo zabardzo nie ma o czym gadac - WoW style "collect and click" z lekkim twistem w postaci okienka "planar augumentation" (lekki customize tworzonego itemka z szansa na fail i strate matsa).

Jest jedna roznica - craft jest w RIFT przydatny. Jeszcze jakby zdjeli wspolny CD na WSZYTKIE potki to bym byl happy. Te ktore moglem robic do lvl ~100 byly fajne i przydatne - co z tego jak jedna na 2 minuty.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 08:54 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
wazne co sie stanie po retailu - jesli nadal sie beda starac to moze byc tylko lepiej.


Ciekawe tylko jak długo będziemy grać i czy doczekamy zmian ;)


A apropos jęczenia, to też marudziłem po patchu że mobki biją za mocno ale po 20 min sobie poradziłem na wszystkich charach ( na warku też :) ) jedno co mnie wkurwia to ze zjebali hp regen i musisz miec ze soba cos do odnawiania hp.


Mam nadzieję że w endgame będzie więcej dobrego contentu niż tylko napierdalanie po raz 10000 tego samego instance bo powiem szczerze że po WoW już tym #### dalej niż widzę, dobrze że normal instance tutaj są krótkie, gief more outdoor content ale nie instancjonowany.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 08:56 
Cytuj  
outdoor content z definicji nie jest instancjonowany :wink:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.


Ostatnio edytowano 8 lut 2011, 08:56 przez Niah, łącznie edytowano 1 raz
**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 08:56 
Cytuj  
Nie wiem jaki lv miales ale mi juz od 10lv nie chcialo sie czekac na regen hp i mialem ze soba jedzenie :<

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 09:15 
Cytuj  
Niah napisał(a):
outdoor content z definicji nie jest instancjonowany :wink:

Outdoor = zamiast w dziupli na polance. Ale zaslonietej gorami i insancjowanej ;]


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 09:17 
Cytuj  
Niah napisał(a):
outdoor content z definicji nie jest instancjonowany :wink:


A nie prawda :p

Kabraxis napisał(a):
GREENSCALE BLIGHT: Instanced Outdoor Raid - 5 Bossow plus nowe dodawane po launchu jako content updaty.



Miałem level 24 tyle że przed ostatnim patchem regen był normalny , teraz
na regen 300hp czekałem 12 min.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 09:20 
Cytuj  
Nie wiem jak wam ale mi sie Rift szybko nie znudzi... a to przez to ze bede chcial miec wszyskie achwivmenty... a tego sie nie da w miesiac wbic :P

http://rift.zam.com/en/achievement/1931 ... xecutioner

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 09:35 
Cytuj  
Poki co z zapowiedzi wynika iz szykuja content pod PvE a co z PvP??


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 09:50 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
Poki co z zapowiedzi wynika iz szykuja content pod PvE a co z PvP??


z pvp contentu nie ma kasy, nawet nie masz pojęcia ile gospodyń z nudów gra w mmorpgi!


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 09:58 
Cytuj  
No Achi są fajne ale ja nie dam rady zrobić tych z instancjami :P nudzić sie na pewno nie będę zawsze sobie potrafiłem coś do roboty znaleźć.

Z contentu PvP pewnie będą potem dodawać nowe wfy.
WoW-style!


_________________
Mam leniwe szare komórki.

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 8 lut 2011, 09:58 
Cytuj  
mialo byc tak pieknie, a wyszlo jak zwykle... jezeli beda teleporty do instancji to nie bedzie pvp w ogole - bedzie tak jak w WoW, czyli stanie blisko AH/banku i teleportowanie do instancji (pve, czy to pvp). teleport do instancji to jedna z bolaczek, bo bitwy przed wejsciem byly zawsze i wszedzie i tam chociaz mozna bylo poszukac pvp, ale - poprawcie mnie jesli sie myle - czy to oby nie bg nie zabilo te slynne bitwy pod tarren mill? posuniety juz w latach jestem i pamiec nie ta, ale wydaje mi sie, ze radosna napierdalanka sie skonczyla wraz z battleground'ami.

podsumowujac: co takiego oferuje RIFT, czego nie ma WoW? bo stojac przed zakupem zaczynam sie nad tym zastanawiac... wiadomo, do 50lvl bedzie cos sie w zonach dzialo, ale wbije 50lvl i co dalej? przeciez nikt nie wyjdzie z miasta, bo wszedzie dostanie teleporta... blagam, powiedzcie ze sie myle ;)


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 43  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.