mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2003, 19:19 
Cytuj  
Hejka,
mamy duzo steatherow to postanowilem zapytac i tutaj moze ktos mial podobne doswiadczenia :smile:

Ten gosc mnie ostatnio zadziwil.
Zauwazylem go przy zone border jak restowal - byl kawal drogi odemnie.
Zaczalem isc w jego strone i jak bylem w odleglosci ok 1500 od niego wstal, uzyl TS i zaczal napierdlac z luku.
Zdjalem goscia ale bylem super zdziwiony bo naprawde nie bylo powodu zeby w takim zadupiu nagle uzyc TS.

Godzine pozniej widzialem go again przy gorgans. Stal bez camo twarza do drzewa. Stwierdzilem ze skoro nie moge PA to poczekam az bedzie jakis alb biegl i zaatakuje go dopiero wtedy - stanalem wiec za nim w DUZEJ odleglosci i czekam.
Minelo moze z 10-15 sek jak gosc nagle wyszedl z hidingu, wszedl w war mode i zaczal biec na mnie.
Nie powiem czy on mnie pierwszy zaatakowal czy ja bo nie sprawdzilem wtedy logow ale PA mi nie wyszlo. Zaczelismy sie napierdalac i wlasnie wszedl mi DF jak zobaczylem ze podchodzi mnie lurik assasin - dalem sprint i dzieki endurance regen ucieklem.

2 dni pozniej mialem jescze jedna podobna sytuacje z tym samym gosciem.

Naprawde dlugo juz gram i cos takiego mi sie pierwszy raz trafia - ktos moze slyszal cos o jakis exploitach czy podobnych akcjach?

***

Posty: 793
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2003, 20:02 
Cytuj  
Nie wiem czy zauwazyles to Karol ale czasem mapa bardzo dziwnie sie zachowuje.

Jak w poblizu jest stealther to wyswietla go na liscie mobow przez ułamek sekundy i znika.
Najczesciej mozna zobaczyc tylko ze ci zielony albo niebieski pasek mignął przez moment.

Ale moze jest jakis patent i klient jednak dostaje informacji o hidnietych postaciach ???

Taka moja teoria spiskowa.......

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 20 lut 2003, 20:54 
Cytuj  
No zauwazylem :smile: ale nie bardzo kumam kiedy tak sie dzieje bo czasami wchodze doslownie na stealthera ktorego nie bylo na mapie i nie bylo tego "ostrzezenia".

**

Posty: 200
Dołączył(a): 10.01.2002
Offline
PostNapisane: 21 lut 2003, 21:42 
Cytuj  
Moge podtwierdzic ze jest taki bug, ze jak wbiegniesz w obszar na speedzie, albo stealther bedzie biegl za toba i bedzie bardzo daleko, ale ty sie zatrzymasz i sie odwrocisz w jego kierunku, to stealthera widac na ulamek sekundy. Podejrzewam ze czas zalezy od polaczenia z serwerem, tzn. client wie ze ktos tam jest, bo dostaje informacje o bardzo duzym obszarze zeby mogl zawczasu wczytac model/tesktury itp. a dopiero potem dostaje info nt. obiektu, czyli czy jest niewidzialny, czy siedzi/biega itd.
TO samo mozna zauwazyc gdy ktos bardzo daleko od ciebie siedzi a ty zaczniesz biec w jego kierunku. Gdy ci sie pojawi na ekranie to przez chwile koles stoi, a dopiero po chwili gdy client dostanie pelna informacje o nim, koles siada na ziemi (jest odpalana animacja siadania, pomimo ze koles siedzial caly czas).

Oprocz tego zachowania mozna by tego stealthera posadzic o uzywanie radaru, ale to inna historia.


_________________
Zulsorah Necromancer lvl 50 Carnac
Esidare Enchanter lvl 46 Prydwen

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2003, 01:27 
Cytuj  
Jak dla mnie gosciu uzywa sniffera z mapa. Do klienta dochodza napewno pakiety z informacjami o hidnietych ludziach, tylko, ze nie sa wyswietlne na ekranie. Wyciaga snifferem te informacje i pokazuja mu sie hidnieci ludzie na drugim kompie. Czytalem o takich zabawkach, nie wiem do jakiej gry byly, ale odpala sie to na kompie z linuxem. W programie sa wszystkie mapki i pokazuje na nich ukrytych ludkow. Na 100% sa juz do DAoC. :grin:


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2003, 01:33 
Cytuj  
A ja czytalem post Sanya (chyba tak sie nazywa ten oficjalny dev) ze wlasnie dlatego nie moga zlikwidowac buga ze PA (jak sie stickujesz do goscia w ruchu to bardzo czesto masz miss PA mimo ze teoretycznie w dobrym momencie zrobiles) bo do clienta nie wchodza informacje o stealtherach i to powoduje czasami "rozna interpretacje clienta".

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2003, 02:30 
Cytuj  
Nie wierze.
Jesli faktycznie informacje o stealtherach nie docieraja do klientow, to nie moze miec to najmniejszego znaczenia czy wejdzie Ci czy nie PA, bo serwer doskonale wie gdzie jestes ty, a gdzie ofiara. :wink:
Nie wiem czy to jest realne takie wybiorcze wysylanie informacji do klienta, bo wtedy serwer musi sie martwic co wyslac, a czego nie. Jak jeszcze dodasz sprawdzanie czy detectnales stealthera na serwer to sie moze przegrzac. :wink:

To co ona mowi nie musi miec duzo wspolnego z prawda, bo jakby sie przyznali, ze wysylaja to kazdy by uzywal tego programu. :grin:


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)

**

Posty: 200
Dołączył(a): 10.01.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2003, 14:03 
Cytuj  
Ja napisalem to co wiem i to co latwo mozna w kazdej chwili podtwierdzic. Bardzo czesto sie zdarza ze odwracajac sie w jakims kierunku, przez ulamek sekundy mozna zobaczyc stealthera, pomimo ze caly czas byl stealthniety. Pozatym wystarczy poczytac grupy dla assasinow. Wszystko (doslownie) jest testowane na serwerze, z tego powodu np. wejscie stealthera w twojego bubla detekcji nie powoduje jego natychmiastowe zobaczenie. Zawsze jest ok. 1-2sec opoznienia, co daje przewage stealtherowi, ktory moze wejsc w bubla i zrobic PA zanim go zobaczysz. Gdyby takie rzeczy bylyby wykonywane na cliencie to na sieci byloby 100 programow wysylajacyc falszywe pakiety, np. "Do servera: zobaczylem stealthera i moge go zaatakowac", a tymczasem stealther stoi na zasiegu 1500. I juz mamy wizarda z boltem i z darmowym True Sight. "niestety" to server decyduje o tym czy my widzimy stealthera czy nie (a nie client). I to opoznienia w docieraniu informacji powoduja
takie kwiatki jak wlasnie mozliwosc widzenia stealtherow (w pewnych okolicznosciach) na ulamek sekundy.

[Edit] Nie przejmowalbym sie mozliwoscia przeciazenia servera. Jeden taki "server" to cala siec komputerow obslugujacych kolejne regiony (np. jeden lub wiecej komp do dungeonow, po jednym do frontiera dla kazdego realmu itd). Na naszym serwie kiedys jak byl relic rajd to przeciazenie powodowalo zwis servera, ale tylko tego z frontierem. Np. rajd na hibernie skonczyl sie takim zwisem i komunikatem od CSR'a "W tej chwili wystepuja problemy z zalogowaniem sie do Hiberni.... itd". znajomy ktory akurat byl na rajdzie, zalogowal sie na alta do albionu i powiedzial "Popsulismy hibom emain" :grin:

_________________
Esidar Albion Wizard lvl 50 Guinevere
Heseth Albion Scout lvl 46 Guinevere
Zulsorah Albion Necromancer lvl 49 Guinevere
Zulsorah Albion Necromancer lvl 20 Bedevere
Esidar Hibernia Eldritch lvl 28 Nimue

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2003-02-22 14:10 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: AdamSoTe dnia 2003-02-22 14:11 ]</font>

***

Posty: 515
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2003, 13:15 
Cytuj  
heh, imho, calosc informacji jest filtrowana przez serwer, calosc tego co jest dostarczane do klienta widzi mapa, zreszta mapa dziala jako snifer...
a co do tego z tym obracaniem , lub jak ktos na nas biegnie to nam wbiega w mape a potem niknie... zauwazcie serwer przewiduje gdzie sie znajdzie nasza postac jezeli nie dostal od nas pakietu, a potem dopiero nanosi poprawki... wiec zatrzymujemy sie,,serwer o tym dowie sie np za 300-500ms(albo i pozniej bo jest lost) wiec dla niego biegniemy dalej,, wbiegamy komus w mape,,wtedy serwer dostaje nasza aktualna lokacje ktora jest dalej niz zasieg mapy i momentalnie przestaje wysylac informacje o nas ... znikamy

sorki, jak moje twierdzenie jest calkiem obok, bo nie wiem o czym pisze :smile: ehehhe,, tylko mi sie nudzi :smile:

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 lut 2003, 15:41 
Cytuj  
mnie sie wydaje ze cos z serwerami im sie krzaczy...

wczoraj 8 sb campilo grogs kolo pk. bieglem przy scianie do grannys i nagle (clipping range) zobaczylem Suffocate (naabuffowany jak cholera sb) kolo drzewa przy grogs, a ja bylem przy scianie lol - normalnie see hidden. myslalem ze moze jakis ghost albo cos ale nie, podbieglem 2xdd i mezz. dziala. oczywyscie zaraz mnie obskoczylo 3 innych ale sam fakt...

drugi raz mi sie to juz zdarzylo.


_________________
afk for quite a while

****

Posty: 1262
Dołączył(a): 22.01.2002
Offline
PostNapisane: 24 lut 2003, 16:52 
Cytuj  
Cytuj:
2003-02-24 15:41, gabrielangel napisał:
mnie sie wydaje ze cos z serwerami im sie krzaczy...

wczoraj 8 sb campilo grogs kolo pk. bieglem przy scianie do grannys i nagle (clipping range) zobaczylem Suffocate (naabuffowany jak cholera sb) kolo drzewa przy grogs, a ja bylem przy scianie lol - normalnie see hidden. myslalem ze moze jakis ghost albo cos ale nie, podbieglem 2xdd i mezz. dziala. oczywyscie zaraz mnie obskoczylo 3 innych ale sam fakt...

drugi raz mi sie to juz zdarzylo.



Mi tez tak sie robilo ale ja dostawalem komunikat: target is out of range... nie podchodzilem w melee nigdy bo myslalem ze ghost...nastepnym razem sprobuje :smile:


_________________
TBH!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.