mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 43  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 19:12 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
A po drugie - śmieszny jesteś stawiając EQ2, która radzi sobie wyśmienicie obok takich gier jak AoC czy Vanguard...


Moze "wysmienicie" to przesada ale na pewno nie mozna nazwac EQ2 "failem". Szkoda tylko ze ostatnio panuje dziwne przeswiadczenie ze jak gra nie ma 12 milionow subskrypcji to jest "failem".

Cytuj:
Na szczęście female human w Rift poruszają się na prawdę dobrze moim zdaniem i nie mam zastrzeżeń (co się rzadko zdarza tbh).


Mnie sie podoba zwlaszcza female rogue. Kudos za sposob trzymania broni w dual wield. :)

Cytuj:
To jest naprawde bardzo proste: animacja sa zjebane i na slabym poziomie i kazdy kto twierdzi inaczej jest slepym idiota.


Nie sa. Sa na dobrym (dla wymagajacych srednim) poziomie. Zjebane animacje to ma (mial?) WAR czy LOTRO albo darmowe Runes of Magic.
RIFT to pare klas wyzej.
Pozatym pisalem juz to pare razy... moze WoW ma lepsze jakosciowo animacje ale jesli chodzi o ich roznorodnosc to RIFT wygrywa zdecydowanie (ilosc animacji w combacie - zwlaszcza casterow, idle animations, emotki, itp...)

Jedyne animacje ktore sa naprawde zjebane to animacje mountow i skoki pod woda. :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 19:21 
Cytuj  
To ze sa lepsze od animacji z LOTR czy WAR (akurat tu sa mocno podobne) nie oznacza, ze nie sa zjebane. Oznancza to tylko, ze animacje w LOTR, WAR czy innych grach sa na tak zalosnym poziomie, ze nie warto nawet o nich pisac i ich porownywac.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 19:32 
Cytuj  
Zaraz dojdziemy tego ze jedyna gra z dobymi animacjami jest WoW lol.

Prawda jest taka ze patrzac na gatunek gry to RIFT ma animacje na poziomie. Gralem we wszytko i moge wymienic trzy wysokobudzetowe gry ktore maja lepsze animacje overall:

- WoW (dyskusyjne - niektore anim sa dobre, niektore tragiczne - do tego zero roznorodnosci w combacie)
- AoC (motion capture robi swoje)
- TERA

- moze od biedy Aion ale po zastanowieniu... nie.
- GW2 na demku wygladalo na dosc dobrze animowane ale tu imho jest za wczesnie aby cokolwiek powiedziec.

Jak chesz je nazywac zjebanymi to porsze bardzo ale to imho jak troche tak jakbym ja zaczal pisac ze anim w WoW sa zjebane bo mnie zadowala tylko full motion capture ala Tekken.

Animacje sa OK - poza nielicznymi przypadkami nie raza, niektore sa bardzo fajne. Jak dla mnie moze byc. Nie jest idealnie ale moze byc.
Jakby zmienilio animacje mountow i wyjebali skok pod woda to byloby perfekt. Mogliby tez przyspieszyc animacje biegu o ~10-20%.

Roznica miedzy mna a toba narzekajacym na animacje jest taka ze ty piszesz ze sa zjebane a ja potrafie wypisaac ktore sa slabe i wymagajace poprawek. Tak samo jak moglbym wypisac piedyliard chujowych animacji w tak super animowanego WoW'a (zaczynajac od animacji mountow, ktore poruszaja sie jeszcze gorzej niz w RIFT tbh - tylko z innych powodow). Poprostu w tak duzych grach zawsze czesc rzeczy bedzie slabsza.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 19:47 
Cytuj  
Moze troche przesadzilem, z tym ze sa zjebane, ale nie sa najwyzscyh lotow. Niektore sa nawet calkiem niezle (parowanie, blokowanie). Same animacje to zreszta czesc problemu. Grajac w Rifta nie mialem kompletnie odczucia, ze faktycznie bije moba. Sklada sie na to animacja skilli, maly combat text log na ekranie, zle dobrane dzwieki, mozliwosc walenia bronia przez moba lub w ogole go nie uderzanie (mobek stoi czasem na nas, czasem daleko od nas, dziwnie to wyglada). Mozesz sobie mowic co chcesz o WoWie, ale combat ma ta gra zrobiony znakomicie, pod wzgledem plynnosci animacji, odczucia, ze faktycznie w cos napierdalam. Jestem pewien, ze to prawie na pewno wina tego zjebanego silnika, na ktorym gra chodzi, a nie samych devsow, ale fakt jest faktem - combat sux.

**
Avatar użytkownika

Posty: 285
Dołączył(a): 5.01.2011
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 19:58 
Cytuj  
Nie wiem co masz do animacji w Rifcie ale wg mnie jest dobra... wow mi wlasnie pod tym wzgledem nie przypadl... ale to moje subiektywne zdanie.
W rifcie np jak zostaje ogluszony to nie musze patrzyc na debuffa tylko czuje ze jestem ogluszony - wg mnie bardzo fajnie to zrobili...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 20:03 
Cytuj  
No widzisz.. ja zas mam wrecz przeciwne odczucie.

O wiele bardziej "czuje" walke w RIFT niz w WoW, w ktorym czuje sie jakbym napieprzal jedna kukielka z plasteliny w druga - choc duza tutaj zasluga ogolnej jakosci grafiki, efektow spelli, designu i ogolnej spektakularnosci, ktorej w WoWie ma za grosz - nawet podczas walki z bossami. Do tego dochodzi to ze w RIFT jest krew podczas walki i efekty takie jak stuny itp.... to wszytko w/w jest zrobione o pare klas lepiej w RIFT.

Podsumowujac.. w wowie nie czuje ze w cos napierdalam, zwlaszcza podczas walki z czyms duzym (smoki itp..ogolnie animacje czegokowiek niehumanoidalnego w WoW to szkoda nawet gadac - gowno a nie feeling walki jest a im wieksze tym bardziej groteskowo to wyglada) - im mniejszy mobek tym lepiej. W rift mimo ze tez Tekken to nie jest czuje to o wiele bardziej. Zreszta jesli idzie o animacje mobkow to w Stonefield sa takie ptaszki, ktore animacja smierci przebijaja wszystko co widzialem w WoW a to zwykle mobki. :) Podobnie zreszta jest z animacja magicznych golemow i "robotow" w Scarlet Gorge (podobne do straznikow w miescie Blood Elfow z WoW) - wszytko jest zrobione duuuzooo lepiej niz w WoW.

WNIOSEK? Combat nie sux - jest perkfekcyjnie standardowy z fajnie wykonanymi rzeczami i slabiej wykonanymi rzeczami - dokladnie tak jak w WoW. Poprostu sa to inne rzeczy a wszytko jest kwestia gustu i tego co kto bierze pod uwage.

Ten post dotyczy tylko animacji walki ale poza nia sytuacja jest identyczna - sa rzeczy zrobione slabo (mounty, moze bieganie mogloby byc bardziej dynamiczne) oraz zrobione bardzo dobrze (idle animations, tance, emoty, sposob trzymania broni jak postac nie walczy, itp...)


Ostatnio edytowano 13 lut 2011, 20:09 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 20:06 
Cytuj  
Update na alife:

Cytuj:
Alpha 26-14-A
2/12/2011

=== FEATURED ===
* Remember those Quest Hub Wardstones that were made unattackable on PvP servers? Yeah, they can now be attacked. PvE server hub Wardstones are still protected, however.


GENERAL GAMEPLAY
* Players of the opposite faction who enter Meridian and Sanctum should once again be flagged for PvP on PvE servers.


GUILD PERKS
* The Guild merchant has been updated with a number of new reagents to go along with the recent combat and rally banner adjustments.
* Combat Banners: Reagent for Guild Combat Banner perks.
* Rally Banners: Reagent for Guild Rally perks (creative names are creative).
* Rally Scrolls: Consumable used to teleport to Guild Rally Banner.
* Silver Artifact: General Guild Perk consumable.
* Prices for Guild Perk reagents have been updated.


SOULS

BEASTMASTER
* Enraged Companion: Fixed an issue where this was causing Bite to increase the damage of whole raids by exaggerated amounts.
* Protective Companion: Fixed a similar issue where this caused Bite to decrease the target's damage by equally exaggerated amounts.

DRUID
* Satyr: Increased the amount of Attack Power it receives from the owner's Spell Power. Increased amount of Melee Crit received from Spell Crit.
* Combined Effort: Increased duration of the buff to 15 seconds.
* Friend of the Weald: Now increases the Attack/Spell Power contribution on the pet's abilities by 10%, plus an additional 10% per point in Druid above 36.
* Savage Force: Now increases the damage of Bombard and Eruption of Life by 5-25%.
* Fae Hammer: Restores 10% mana per hit and has a 1 minute cooldown.

JUSTICAR
* Even Justice: Now targets a front-facing cone, no longer requires you to have a specific target.
* Doctrine of Valiance: No longer incorrectly awarded for 0 points.

SHAMAN
* Due to the below changes, characters with points spent in Shaman will receive a free soul respec.
* Courage of the Jaguar: Now a group/raid aura ability.
* Courage of the Bear: Now a level 10 root ability. Group/raid aura. Increases Strength instead of Endurance, and added an additional rank.
* Courage of the Eagle: Now a level 20 root ability. Group/raid aura. Now only increases Wisdom; added more ranks.
* Heart of the Frozen Sea: Now a level 18 root ability. Group/raid aura.
* Heart of the Fire Mountain: Now a level 26 root ability. Group/raid aura.
* Heart of the Twilight Forest: Now a level 44 root ability. Group/raid aura.
* Shared Purpose: Removed.
* Glacial Shield: Now a tier 2 branch ability.
* Vengeance of the Frozen Earth: Now a tier 3 branch ability.
* Strike of the Maelstrom: Now a tier 4 branch ability.
* Jolt: Now a tier 5 branch ability. Reactive ability after you deal a Critical Hit, dealing Air damage on a 6 second cooldown.
* Lust for Blood: While any melee attack ability can trigger the damage bonus, the bonus will be specifically applied to the next Physical damage ability.
* Vengeance of the Bitter Wind: Renamed to Bitter Wind. Now a ranged instant-cast interrupt off of global cooldown. 20 second cooldown.
* Vengeance of the Ageless Ice: Renamed to Ageless Ice: Now lasts 10 seconds, restores 10% mana per hit, and has a 1 minute cooldown. Does not trigger global cooldown when used.
* Stormborn: Now increases Air damage by 10-50%.
* Call of Ice: Increases the damage of Massive Blow by 5%, plus an additional 4% per point spent in Shaman above 36. Also increases the Attack Power bonus on Massive Blow by 5%, plus an additional 1% per point in Shaman above 36.
* Vengeance of the Primal North: Reduced base damage.


DUNGEONS AND RAIDS

ABYSSAL PRECIPICE
* Expert: Kaler Andrenos tweaks:
* Abyssal Maelstrom casting time increased, tick frequency increased, damage reduced, duration increased, can no longer crit. Abyssal Maelstrom will now prioritize non-current targets (i.e. not the tank).
* Ice Geyser: Pre-spawn damage reduced. Can no longer crit.
* Icy Explosion casting time increased.


RUNIC DESCENT
* Expert: Reduced health of Endless Lackeys.


ZONES
* More voiceover added to NPC vignettes in general!

MATHOSIA
* The final Rift event dialogue now has audio!
* Rift Between Worlds: Using your item on construct corpses during this quest now requires kill ownership.

MOONSHADE HIGHLANDS
* Tormented Minds: Guards in Timberveil will no longer attack Veiled Nightmares during this quest.
* Reduced objective counts on Words on a Stone and The King's Craft quests.

SCARWOOD REACH
* Cleaned up some quest progression/prerequisites in this zone.

SILVERWOOD
* Divine Inspiration: Shortened cooldown on item used in this quest.


PVP/WARFRONTS
* Oh, by the way, we were able to make it so quest hub Wardstones can be attackable on PvP servers (and still not attackable on PvE servers).
* Removed visible collision wall from The Black Garden.
* Guards on PvP servers should not receive a damage reduction from players or a damage increase against players.
* Fixed a bug where players were getting instant Warfront queue pops, but never being teleported into the Warfront.


GRAPHICS AND AUDIO
* 'Ability already in use' sound removed.


UI/SETTINGS
* Fixed a crash seen on alpha involving the Artifact tab and character window.
* Fixed pets appearing very large in the character UI.
* Cleaned up display and tooltip of Valor in the character UI.
* Soul Tree: Fixed crashes and disabled Activate button bugs with the new window.
* More general Soul Tree improvements and fixes with the new UI.


CLIENT
* Added a setting in rift.cfg to enable combat logging to a file by default. The setting can be found in the [Client] section, called LogCombatConsole.


Jak już ktoś wkleił to sorki za dubel.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 20:32 
Cytuj  
dzieki.

******

Posty: 3357
Dołączył(a): 16.12.2004
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 20:55 
Cytuj  
Dobre podejście: gra może oferować wypas content, wymarzone PvP i inne bajery, ale zjebana animacja dupy spowoduje, że i tak znajdą się chętni do marudzenia i nie grania. Co niektórzy to chyba na siłę szukają czegoś, o co można się doczepić.

Anyway animacja może jakaś rewelacyjna nie jest, ale np. przy moim GF 8600GT i low detalach to i tak nie zwracam na to uwagi. Gra mi się podoba i pewnie ją kupię. Ale z obsuwą z braku wolnych funduszy. Albo poczekam na tych co im się animacja dupy nie spodoba i będą po kosztach na Allegro wystawiać. Nie mam presji na kolekcjonerkę.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 13 lut 2011, 21:12 
Cytuj  
Ale się doczepili tego Vengance of Primal North, już teraz jest to gówno jakich mało, a oni jeszcze bardziej go znerfili. Na Clericu jak sprawdzałem na tej becie to biłem z niego po 10(?). Dobrze chociaż, że zboostowali buffy (10% many za hit ftw).


_________________
steam: Deathel

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 18:20 
Cytuj  
Triszke nowego info z Gamer's Day 3, czyli wycieczki ludzi z fansite'ow do siedziby Trion:

http://www.riftjunkies.com/2011/02/14/d ... #more-4202

http://www.riftpodcast.com/blog/2011/02 ... ience.html

http://horrifticintentions.wordpress.com/ (dwa ostatnie wpisy - chyba najwiecej konkretnego info tutaj jest)

Oraz nowy podcast zawierajacy:

Cytuj:
Botting, Hacking & Spam
Autoface target
Game goals and exceeding them
Pet classes and their pets
Balancing game design and player demands
Random Dungeon Finder or not
We’re not in Azeroth anymore
And much more!


http://www.riftpodcast.com/podcast/2011 ... ntics.html


Ostatnio edytowano 14 lut 2011, 18:31 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2004
Dołączył(a): 28.05.2008
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 18:29 
Cytuj  
Kabra, ogarnij czy będą jakieś eventy świąteczne. Zmienią nam scenerię na zimową, halloween or smth.
Albo epaxy eventowe będą wrzucać od czasu do czasu. I ogólnie - czy zamierzają bawić się w takie coś jak np. beer contest w wowie.
Bo nie widzę, żeby to było gdzieś poruszane, nikt z devsów się nie wypowiadał na ten temat.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 18:36 
Cytuj  
a gdzie streszczenie?

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 18:42 
Cytuj  
no własnie, gdzie streszczenie ? :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 18:43 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
a gdzie streszczenie?


+1 :o


_________________
Mam leniwe szare komórki.


Posty: 10
Dołączył(a): 14.02.2011
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 19:07 
Cytuj  
Czytam to i czytam i doszedlem do jednego wniosku ;)marudza ci ktorzy widza ze im koledzy z WOW i AIona uciekaja na Rifta ;) i szlag ich trafia ze komus sie podoba Rift ,po drugie jeszcze nikt nie wymyslil i nie wymysli gry dla wszystkich ,AMEN
Gram w Aiona Gralem W L2 ,w WOWa gralem miesiac niestety nie spodobal mi sie a RIFT za to bardzo mi odpowiada .
Komu sie nie podoba moze zawsze grac w to co gral .

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 20:14 
Cytuj  
Ok :) Streszczenie:

1. Maja przygotowany wstepny plan na rozwoj gry przez kilka nastepnych lat - wszytko zalezy od zainteresowania i tego jak gra bedzie sobie radzic na rynku oraz co bedzie sie ludziom podobac.

2. Raczej napewno do launchu wyleca z gry pasywne raciale + X STAT. NIe wiem czy porostu wyleca czy zostana czyms zastapione. Aktywne, ktore juz sa atm moment zmienione - zostaja.

3. Glowny focus zaraz po launchu bedzie postawiony na rozwoj engame content i raidow ale maja takze inny content w zanadrzu. Pozatym cytat:
Cytuj:
Scott: Again, its a weird luxury to have, honestly. I’ve never worked on a game where we were this far on post-launch content pre-launch.


4. Posiadany przez Trion system Dinamic Content pozwala na designowanie mniejszych i mniej skomplikowanych rzeczy i eventow "w locie" i wrzucanie do gry bez patchy i downtime serverow.

Bardziej skomplikowane rzeczy:
Cytuj:
Scott: It depends entirely on the complexity of the Rift. Anywhere from an hour to a month depending on how complex the thing is. I mean, you could build an entire zone out of our Rift tech right now.


5. Zdecydowane NIE dla AutoFace i AutoRun. Glowny powod - ulatwienie zycia botom.

6. Hacki/boty/ itp:
Cytuj:
Scott: We already do things like track speed hackers. Track people who are trying to do bad things to our client that I can’t really go into detail about. I mean we already get reports on them six times a day and CS is even banning them in betas and even canceling pre-orders. That is fifty dollars we do NOT want.


7. W grze bedzie "barber-shop". Planowane jako postlaunch update.

8. Reszta o ktorej nie "mogli powiedziec za duzo" ale dosc obiecujaca (PVP!!)

Cytuj:
The rest of the Round Table slowed down a bit as we asked more questions that they really could not answer. I am going to do a bullet point for the remainder of the info.

- They have plans for more World PvP and an extension of the Wardstone system but they are unable to reveal much about it yet.
- They have thought about doing a Darkness Falls style contested dungeon but they want to see how popular it might be. (hint, hint!)
- The game currently supports X-Fire and SLi, as well as multi-core processors.
- Port Scion can not be talked about yet but it will be a big deal. They have big plans for it that they are not quite ready to release. I am expecting an open PvP zone with a major twist.


Z najnowszych plotek wylaniaja sie takze: Armory via www, integracja z Twitterem, LFG tools.

Oprocz tego kolesie zwiedzajacy Trion mieli okazje zobaczyc Hammerknell Fortress (post lauch endgame raid) no i wiemy tyle ze jest, jest podobno fajny i robi wrazenie. Reszta jest objeta NDA. :)

Strzeszcenie jest tylko z jednego artykulu z jednej stronki, wiecej mi sie nie chce. Przypuszczalnie moze byc jeszcze wiecej info na innych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 20:27 
Cytuj  
- They have thought about doing a Darkness Falls style contested dungeon but they want to see how popular it might be. (hint, hint!)

no prosze. az nie chce sie wierzyc :)

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 20:47 
Cytuj  
kilkadziesiąt stron o tym, że ludzie chcą battlegrounda rodem z DAoC i możliwe, że to poskutkowało :D


_________________
steam: Deathel

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 14 lut 2011, 21:01 
Cytuj  
No, no aż ciężko mi uwierzyć po tylu ostatnich failach, ale jest nadzieja :)


_________________
Mam leniwe szare komórki.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 848 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 43  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.