mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 11:52 
 
Highlander napisał(a):
przy 128 osobach to chyba jednak PCty mialyby mega obciazenie ;p

z tego co slyszalem to nie bedzie commandera
http://bf3blog.com/2011/03/battlefield- ... ed-so-far/

http://bf3blog.com/

Ej no ale przeciez nie bedzie sie wyswietlac wszystkich 128 graczy jednoczesnie ? :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 12:24 
 
moze nie ale jak sie sfocusuja w jednym miejscu, efekty zniszczen pojazdy samoloty, to bedzie slideshow ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 13:00 
 
Highlander napisał(a):
moze nie ale jak sie sfocusuja w jednym miejscu, efekty zniszczen pojazdy samoloty, to bedzie slideshow ;p

Ja tam ekspertem nie jestem, ale skoro na PS3 jest MAG z 256 graczamy to na Pc BF3 niemialby 128 pociagnac ? :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 13:03 
 
no ja tez nie ale, co prawda MAG widzialem tylko na youtubie, ale wyglada znacznie chujowiej od BF3 ;p druga przyczyna moze byc taka, ze chca by gra byla bardziej dynamiczna a nie "siedzaca" ;]


_________________
.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 13:14 
 
Highlander napisał(a):
a grales w bf2? tam 24 osoby to sie robi po prostu pusto nieraz, poniewaz przestrzenie sa duze. I nawet 64vs64 tam nie jest az tak bardzo chaotyczne. Zreszta na PC pewnie i tak sie potworza serwery 24 lvl, infantry only itp. Imo konsole dostaja o wiele bardziej zubozala gre. I raczej wiecej ludzi kupi naPC, wiec licze, ze DICE sie postara i zrobi cos dobrego na platforme PC.

btw. CSS < CS 1.6., no i nie jest wojskowy :P


Ja nie narzekam, bo wtedy już zapewne będę miał kompa który grę na High pociągnie. Nie zmienia to faktu, że z natury wolę mniej ludzi na serwie - Może BF3 to zmieni. A przy wojskowy obok CSS powinno być "" ;)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 13:43 
 
Highlander napisał(a):
a grales w bf2? tam 24 osoby to sie robi po prostu pusto nieraz


Jeżeli mówimy o serwerach 24 osobowych, to raczej nie było pusto, bo było kilka wersji jednej mapy pod różne liczby graczy (16, 32, 64). Nawet na serwerach 64 na których grałem, to jak w nocy spadła liczba graczy to od razu leciał vote zmniejszający mapkę na 32 czy 16 i grało się dalej.

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 13:59 
 
Osobiscie uwazam ,ze commander byl swietna "klasa" w bf2:

+
. mozliwosc przeprowadzania swoich jednostek , z dala od zgielku ,i atak waznych,slabo chronionych obiektow
. spotowanie przeciwnikow
. commanderem mogla zostac osoba tylko i wylacznie z najwyzszym rankiem w danej grze ,co wykluczalo ,newbies od dewastacyjnego ataku mortarami ,ktore zazwyczaj nie wyzadzaly szkody przeciwnikowi
. zeslanie amunicji i apteczek <love>

-
. dobry commander mogl miec wiecej fragow ,niz ustawa przewiduje (moj personalny rekord to ponad 100killow ,a z tego co kilka wiosen temu czytalem ludzie dochodzili do 200+ )
. atak mortarami byl z lekka overpower ,za duzy obszar razenia , wiem ze w sumie strzelalo sie z wielkich armat ,ale mimo wszystko ;)
. jak napisalem w plusach ,jezeli ktos nie ma pojecia o graniu w/w klasa niech sobie daruje


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 14:04 
 
nie wiem dokladnie jak to dzialalo, bo w bfa2 u siebie nigdy nie gralem, ale pomysl osoby zarzadzajacej teamem (spawnami, druzynami, do tego za jakies kill streaki skany, naloty, zrzucanie ammo itd) jest przezajebisty w fpsie nastawionym na wieksza ilosc osob :(


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****

Posty: 1061
Dołączył(a): 26.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 14:06 
 
tak jak napisalem dobry commander przewazal o zwyciestwie druzyny :)

a osobiscie chcialbym ,zeby wrocili do tego pomyslu w bf3 ,sadzac po info marne szanse ,ale coz , moze im sie cos odwidzi


_________________
jey#2178
BF3: jeyjeykrk
PSN: jeyjeykrk

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 14:14 
 
Commander w BF2 był nudny (dla mnie) bo spędzał 75% czasu na ekranie mapy, kampiąc postacią na spawnie. Jakby mieli ambicję to by mogli go trochę unowocześnić by był bardziej dynamiczny.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 14:26 
 
[quote="Dana"]Commander w BF2 był nudny (dla mnie) bo spędzał 75% czasu na ekranie mapy, kampiąc postacią na spawnie. Jakby mieli ambicję to by mogli go trochę unowocześnić by był bardziej dynamiczny.[/quote

Ale tym sie wlasnie commander zajmuje.]


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 14:59 
 
Ale to jest fps a nie rts, tym bardziej że to nawet Savage nie był.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 14:59 
 
Dana napisał(a):
Highlander napisał(a):
a grales w bf2? tam 24 osoby to sie robi po prostu pusto nieraz


Jeżeli mówimy o serwerach 24 osobowych, to raczej nie było pusto, bo było kilka wersji jednej mapy pod różne liczby graczy (16, 32, 64). Nawet na serwerach 64 na których grałem, to jak w nocy spadła liczba graczy to od razu leciał vote zmniejszający mapkę na 32 czy 16 i grało się dalej.


No i to jest wlasnie zajebiste, nie ma ograniczen, mozna zmieniac. Mam ochote pograc 24 osoby to wchodze na taki serwer. Ale czasem tez chcialbym pograc wielka rozpierduche 64 os, a konsole np. mi tego nie umozliwiaja, co jest dla mnie failem.


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 15:00 
 
Jest jakies demo multiplayers Bad Company 2 albo Vietnamu?? Chcialbym troche tego sprobowac zanim kupie...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach


Ostatnio edytowano 6 mar 2011, 15:36 przez zaboleq, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 15:31 
 
lepiej poczekac na bf3 ;p


_________________
.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 15:36 
 
Troche daleko do bf3...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 15:43 
 
to poczekaj na Red orchestra 2. Raczej w samego vietnama sie pograc nie da, bo trzeba miec podstawke, a tak w ogole moze zacznijcie pisac w temacie o BF3?

btw. chyba beda tylko 4 klasy.
Obrazek


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 16:11 
 
Public Server Files też można odznaczyć na czerwono na 95% procent.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 16:24 
 
Dana napisał(a):
Ale to jest fps a nie rts, tym bardziej że to nawet Savage nie był.

Nikt cie nie zmusza do bycia commanderem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 mar 2011, 16:38 
 
To że nikt mnie nie zmusza, nie oznacza że nie można by było tego zrobić lepiej.

Ja bym z chęcią grał Commanderem, gdyby ulepszyli nieco "kółko poleceń" i ogólnie wydawanie rozkazów z perspektywy pierwszej osoby (np. prostsza i szybsza mapka).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 406, 407, 408, 409, 410, 411, 412 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.