mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 12:12 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
siege powoli przestaja byc grywalne i dosc czesto powoduja crash servera. nie jest to zacheta dla malych gildii do siegowania bo av nie zwraca kosztow siegestone'ow.


Tak jest, gdyby nie crashe małe gildie siegowałyby raz za razem. :/ To, że nie mają jak zdobyć nawet hamletu to jak nic wina obawy przed crashem, a nie faktu, że ogromne ally trzymają dupska na wszystkich posiadłościach, pomimo, ze zazwyczaj nie ma nikogo w większości z nich.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 12:14 
Cytuj  
oj juz nie pierdol.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2010, 13:21 
Cytuj  
Pelno jest ghosthamletow/miast na agonie.
Jesli chce sie jakis hamlet kupic to i sie znajdzie chocby za 200k kupisz juz cos... a dla klanu 15 osobowego wyfarmic 200k to jeden dzien PvE.

Wydaje mi sie ze obawa ze na taki maly siege polowe servera przyjedzie jest wieksza niz obawa ze server padnie.

A tak pozatym jest wystarczajaco duzo klanow ktore wkladaja nos w nie swoje sprawy i wpierdalaja sie w nie swoje siege tylko dlatego bo nie maja co robic i kampenie banku w chaos miescie jest na dluzsza mete meczace. Czasami wlasnie takie zachowanie moze zaradzic o wygranej lub przegranej.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 cze 2010, 12:01 
Cytuj  
Już prawie mamy nowy patch, na razie pokazało się info + tradycyjne "we apologize"


The patch notes are ready for release since we know exactly what will make it into it, so we’re posting them below:

* Normal mining nodes now have a chance of dropping a rare metal ore
* Mounted combat damage is reduced from 200% the normal damage to 150%. This applies to all weapons except sithras (which are still at 200%).
* Battlehorn weight has increased from 100kg to 200kg
* Invulnerability shield after revive has been reduced to 10 seconds from 60 seconds
* Wildlife has been added to many cities and clan cities. This includes cats, rats, chicken, pheasants, manthe spiders.
* Added a toggleable sound notification when receiving a private message.
* Corrected the hitpoint advancement for all players. Hitpoints now increase faster at lower Vitality/Strength levels
* Siege stone marker now displays the correct icon.
* Several performance optimizations
* Siege stones can no longer be placed under waters.
* Corrected an issue where during a siege you couldn’t destroy a main city building if you had previously destroyed a wall
* Fixed a bug where you could have mage killer or mage hunter without penalty
* When you log out underwater, you will log back in at the same spot.
* The following spells can be cast instantly without charge time. You can still hold the spell by keeping the left mouse button pressed.

* Impale
* Pungent Mist
* Dragonbreath
* Unholy Caress
* Frostbite
* Insect Swarm
* Mana cost has been increased by 50% and cooldown by 30%, except for Pungent Mist which has a Mana Cost increase of 100% and a cooldown increase of 50%.
* Cooldown for Eye Rot has been increased to 30 seconds
* Splash damage is related to your distance from the explosion center. This applies just to player cast spells against other players.
* Sea Fortress cannon damage has been decreased by 25%
* Sea Fortresses will now go vulnerable every 10 days and their rewards have been upgraded.
* You can no longer be decapitated by monsters.
* In order to have a chance to decapitate another player, the finishing blow has to be dealt by a melee weapon and target health has to drop below -10 hitpoints.
* Added quality 5 Rakta Blood to monster loot lists.
* A player can now deploy a maximum of 2 strongboxes of the same type at the same time.
* The following have received visual updates:

* Winlord monster
* Cult of the Moonbeast buildings.
* Gnoll camps
* Some arcane spells
* Cannon explosions
* Malaut Camps
* Death pig texture.

Again, we appreciate your patience while we get this patch ready for release.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 28 sty 2011, 07:18 
Cytuj  
Trochę odświeżę temat ;). Wczoraj pojawił się nowy path (w zasadzie kilka zmian w mechanice po stronie serwera więc żadnych plików się nie ściąga). Generalnie przyśpieszone gainy skili oraz dodanie kilku dość wrednych do zrobienia z gry skili do medytacji. Można tradycyjnie powiedzieć, że zmiany w dobrym kierunku, tylko jak zawsze pół roku za późno ;). Kolejny większy update planowany jest na 2 kwartał 2011, czyli wg mnie gdzieś na grudzień 2011. Czy może tym razem AV uda się dotrzymać obiecywanego terminu :roll:

# Overall Skill gain rate has been increased significantly
# Price of meditation slashed
# Time of meditation slashed
# More skills available for meditation include:

* Constitution
* Defense
* Fortitude
* Ignore Pain
* Reflex
* Rigor

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 lut 2011, 15:26 
Cytuj  
Kolejny path. Żeby nie kopiwać www, najważniejsze w skrócie:

* poprawienie kilku bugów (w tym znanego na forum buga ze stafem) i zmiana sposobu wylogowywania się po wejsciu do portalu w dungeonie.

*Zmiany w systemie zarządzania bankami przez gildie, możliwe ustawienie statusu banku:
* allow access to everyone
* allow access to everyone except enemies
* allow access to allies only
* allow access to clan members only

* dwa nowe skile dodane do medytacji,

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 11 mar 2011, 08:40 
Cytuj  
Mam nadzieje ze w nastepnym Activity Report napisza w koncu kiedy nastepny patch, bo ludziska na forum jak i w grze sie powoli niecierpliwia...


Ja osobiscie obstawiam nastepny tydzien ...


_________________
Mormo Blastbeat DFO

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 11 mar 2011, 16:47 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
Mam nadzieje ze w nastepnym Activity Report napisza w koncu kiedy nastepny patch, bo ludziska na forum jak i w grze sie powoli niecierpliwia...


Ja osobiscie obstawiam nastepny tydzien ...


Ostatni szlif i będziemy mieli grę idealną. Miejmy nadzieję, że to już za tydzień. Wreszcie dodadzą kutry rybackie.

***

Posty: 526
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 17:52 
Cytuj  
smeagollum napisał(a):
Mormo Blastbeat napisał(a):
Mam nadzieje ze w nastepnym Activity Report napisza w koncu kiedy nastepny patch, bo ludziska na forum jak i w grze sie powoli niecierpliwia...


Ja osobiscie obstawiam nastepny tydzien ...


Ostatni szlif i będziemy mieli grę idealną. Miejmy nadzieję, że to już za tydzień. Wreszcie dodadzą kutry rybackie.

Kutry to pikuś... ale pewnie będą jakoś zbugowane, że np. będzie można solowac krakena na nich w 10 min i jednocześnie nabijać staty 100x szybciej czy tam whatever.


_________________
EvE - Daktors [rip]
DFO - Daktor RedyRat [rip]
WoW - Grim Batol -Dhakhtor [rip]
Warhammer - Daks [rip]
UO Daktor =0= [rip]
i cały inny shit [rip]
________________________________

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 18:10 
Cytuj  
There are several alignment changes happening with this new patch: Chat restrictions are going in, so if you’re red you can’t use racial chat, you can use chaos chat instead with the rest of the red players. Also there is no alignment gain anymore for killing reds or enemies. If you want to improve your alignment, you have to visit a Chaos Church and pray up to once per day. Negative spells like debuffs and more, will now turn you rogue.

Attributes are added to meditation now and you can increase these while you’re offline using the meditation system. New foods are also on the way to buff your base attributes.

Edit: Crafting and melee skill skill-up rates will be increased.

Some of the ingredients for the attribute consumables will come from the sea. Fishing equipment can be installed on ships and the catch will depend on the size of the ship used. In order to protect your ships from swimmers, new depth charge -like counter-measures will be available to the ship’s captain.

The tournament weapons made by the players are going in with the patch, and new sounds and new effects will be added to various weapons.

Trial accounts will get some limitations with this patch to keep trial players from possibly interfering with the server’s native population.

Finally there are several bug fixes going in which address some of the game’s outstanding bugs.

More details on these patch items will come in the patch notes.

Thank you for reading

--------------------------

I ja także chciałbym wam serdecznie podziękować za przeczytanie powyższego.

***

Posty: 590
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 18:29 
Cytuj  
Niestety biednie to wyglada : (

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 19:15 
Cytuj  
bre napisał(a):
Niestety biednie to wyglada : (


Care to elaborate?

*****

Posty: 2392
Dołączył(a): 17.07.2004
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 20:33 
Cytuj  
Niech fleet dodadza do medytacji bo mi quickness na 106 stanal i juz wiem czemu :D


_________________
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 28 mar 2011, 21:29 
Cytuj  
Sou napisał(a):
Niech fleet dodadza do medytacji bo mi quickness na 106 stanal i juz wiem czemu :D


Ojej, to ty masz 106 quickness! Ale numer!
A teraz spierdalaj.

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 07:23 
Cytuj  
eee... co on ci zrobil ze tak bluzgasz.

:wtf:

a tak wogole jak na patcha od AV to nawet dobrze, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 08:10 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
a tak wogole jak na patcha od AV to nawet dobrze, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.


Pod względem ilości zawartości - rzeczywiście jak na nich rewelacja. To prawie expansion jak na AV.
Pod względem jakości zawartości - mam mieszane uczucia.

Kutry rybackie (a właściwie sieci) - jeżeli zgodnie z tym co napisali, będą potrzebne (składniki do żarcia dającego bonusy itp) - zajebista sprawa. Pojawi się wreszcie jakiś powód poza seatowerem do używania statków. Będzie można częściej spotkać kogoś na morzu?
Ciekawe co kapitan będzie odpalał i jaki to będzie miało efekt (co się będzie działo z podpływającymi osobami).
Dodanie atrybutów do medytacji - tu trochę samolubnie - ci mocni będą jeszcze mocniejsi... A mi i tak nie będzie się chciało farmić kasy. :P
No i zmiana podejścia do zbijania reda. Rozwiązanie byłoby akceptowalne a może i fajne, gdyby najpierw zrobili coś z samym systemem allignmentu, w którym:
- po pierwsze stajesz się redem często wbrew własnej woli (broniąc siebie, broniąc zasobów klanu)
- po drugie jak już jesteś redem, to już tylko lecisz w dół (brak lokalnej flagi rogue, gdy któś zaatakuje ciebie)

*

Posty: 63
Dołączył(a): 3.09.2010
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 11:01 
Cytuj  
ten aligment system wygląda dziwnie moim zdaniem a jak dodadzą za mało kapliczek to będzie w ogóle fail.
Zostaje wam jedynie zakupić różańce i udać się na jakieś nieszpory czy inne ustrojstwo
Co do reszty to bym się wstrzymał z optymizmem

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 29 mar 2011, 12:22 
Cytuj  
merliner napisał(a):
a jak dodadzą za mało kapliczek to będzie w ogóle fail.


Będzie ich tyle, ile chaos miast.

*

Posty: 94
Dołączył(a): 10.09.2010
Offline
PostNapisane: 30 mar 2011, 06:49 
Cytuj  
Na przygotowanie tego patcha potrzebowali ponad 2 miesiace, biorac pod uwage o ile wiecej ma wniesc expansion to w tym tempie nie zobaczymy go nawet w przyszlym roku...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 30 mar 2011, 07:39 
Cytuj  
Drelungar napisał(a):
Na przygotowanie tego patcha potrzebowali ponad 2 miesiace, biorac pod uwage o ile wiecej ma wniesc expansion to w tym tempie nie zobaczymy go nawet w przyszlym roku...


Mój drogi, więcej optymizmu!

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 333 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.