Piszpan napisał(a):
Lokken napisał(a):
Cytuj:
Now that I’ve cleared that specific point up I want to go into some high level points about the upcoming balance pass that will go live with 1.1
- We are aware of the concerns about DPS warriors reigning supreme, and we’ve tracked the issue down to a couple of talents that have been seriously misbehaving. In order to not swing the pendulum completely in the opposite direction we do need to tweak a variety of other DPS abilities as well.
- As promised Mages will be seeing a general bump in both survability and DPS, as well as a few additional tweaks that will be helpful in PVP. That being said please don’t expect to see a massive boost, Mages definitely needed some love, but at the same time some of that comes from tuning down other calling builds that were too good.
- Saboteurs will also be getting some tweaks, we want to keep the tic.tic…tic….. BOOM game play that makes the saboteur so interesting and exciting, but there were definitely combinations of talents and abilities that were taking things a bit too far.
http://forums.riftgame.com/showthread.p ... ost1810374ta dmg warriorow jest ja pierdole po prostu cienki w porownaniu do rogali magow czy klerykow. odjebali by sie od wariora i naprawili armor zeby zaczal dzialac na pvp i juz by dmg wariorow spadl. top1 na bf zawsze ma jakis mag kler czy sabo czego oni chca kuzwa od warkow.
Tylko ze:
Warrior ma virtualnie nieskonczona ilosc energii
Mag kiedy wysra sie zmany to albo czeka lata na regen albo traci GCD na to zeby sie doprowadzic do stanu uzywalnosci.
NIE MOWIE, ze Warrior nie ma problemow z energia. Bo ma. według mnie wszystkie klasy powinny korzystać z malych ale bardzo szybko regenerujaych sie zasobów (Cos jak rogal), która mogą/lub być zwiększąne przez statystyki o jakieś tam niewielkie ilosci. Kazdy calling pownien miec umiejetnosci do zarzadzania energia oparte na skilach nie na szczesci albo dmg.
Po drugie. Niemal kazdy spell maga ma cast-time i pushback.
Magowie maja zalonsna przezywlanosc, crity i dmg wchodza w nich jak w maslo.
Ground Of Strenght tutaj pomaga.
Mag musi stac w miejscu zeby castowac swoje czary. IMO głupota. Notabene wszystkim klasow powinno sie umozliwosc uzywanie skili w czasie ruchu. Zeby bylo sprawiedliwie. A i walka by byla troche bardziej dynamiczna.
Cytuj:
Swoja droga ja dostaje po 5-6k cryty od pyro z instanta na litere I, co mnie doslownie oneshootuje niczym pom pyro dbl trinket mag w wowie ;<.
Przypadek. Podobnie jak warriorzy zabijacy magow w 5s.
Fakty są jednak takie ze przyadłoby się troche zmian w mechanice i w designie souly (Cast Time na Life Leech - najbardziej chyba bezuzyteczny spell maga..).
Dzisiajeszy nerf na chloro.
A najlepszym DPSujacym buildem jest full Archon (support soul). Gdzie sie tu chyba logika zagubiła ;p.
Cytuj:
tak Fulminate, i nie byl to powerup, bo rozmiawalem z tym magiem. co prawda koles jest PvE hero bo nalezy do najlepszej gildii na shardzie, ale i tak jest to przesada imo. no i ten oslawiony ground of strenght - stoi taki retard w tym gownie i hardcastuje fireballe, albo co gorzej walac jakies aoe co stunuje polowe teamu.
Tylko ze z GoS nie mozna sie ruszyc. Po drugie zeby chain-stunnowac caly team to:
a) przeciwnicy musza byc retardamy ze chodza w kupie
b) potrzeba co najmniej 3 deep-speeced pyro bo Aoe CC ma duze CD.
Cytuj:
ogolnie dmg na pvp jest zbyt wysoki. aby to bylo grywalne full valor gear powinien dawac okolo 50% redukcji dmgu, a niestety w obecnej chwili tyle on nam nie daje.
No i dobrze. One-shootowanie ludzikow to byla jedna z najlepszych rzeczy w WoW ;p.