mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 12:05 
 
Lego Star Wars Clone Wars jak zwykle daje radę, szczególnie, że bez problemu można grać w 2 osoby na jednym komputerze.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 12:34 
 
kozas15 napisał(a):
Total Wary to jak gry Bethesdy- bardzo duzo zyskuja zmodowane. Do Rome jest swietny Europea Barbarorum

Yep, do Medka dwójki polecam Stainless Steel.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 14:10 
 
http://www.gram.pl/news_8AvjH,,1_Tylko_ ... nieta.html
Ręka do góry kto jest zdziwiony.

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 14:19 
 
Junkier napisał(a):
kozas15 napisał(a):
Total Wary to jak gry Bethesdy- bardzo duzo zyskuja zmodowane. Do Rome jest swietny Europea Barbarorum

Yep, do Medka dwójki polecam Stainless Steel.

Grałem w to swego czasu i imo wypada średnio. Jak juz pisałem wcześniej generalskie jednostki przeciwnika to terminatory :), do tego ograniczenia w produkcji jednostek i system powodujący, że poza granicą własnego państwa praktycznie nie idzie prowadzić wojny na dłuższą metę staje się irytujący. Pewnie wyglądałoby to inaczej, gdyby te same zasady gry dotyczyły AI, a tak nie jest. Dyplomacja o ile pamiętam też nie była jakaś nadzwyczajna. Niestety nie pamiętam już czy można tam było w jakiś sposób powyłączać te udziwnienia.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 15:46 
 
Dyplomacja w SS to byla swietna, choc cholernie sztuczna. Na wstepie sie ustalalo jaki model ma byc, medkowy, czyli sojusze znacza wielkie gowno, jakis tam inny i ostatni ,imo najlepszy, czyli sojusze byly trwale, mozna bylo budowac z sojusznikiem potege. Ja tak np. grajac polska podkoxalem mocno wegry(jakas wyprawa karna na balkany, zajecie ze 3 miast i oddanie ich Madziarom;p.

Ale cala reszta... coz, byla na pewno bardziej rozbudowana niz medkowa, ale gra byla strasznie monotona(DLUGOSC TURY! Ale tak maja wszystkie mody z duza mapa). Najlepiej w medku bawilem sie tak szczerze mowiac grajac w Kindoms Krucjaty. Epickie bitwy na moscie ktory blokowal droge tym zielonym sukom(turkom?) kiedy odpieralem kilkukrotnie liczniejsze wrogie armie;).

No i oczywiscie Call of Warhammer... ale to juz kurna zajebiscie trudne bylo;). Praktycznie ciagle pojawialy sie z dupy armie goblinow i orkow(jak kraskami gralem) albo armie Chaosu. Brak kasy, brak wojska, ciagly wpierdol. Tylko kraskami jakos dluzej sie utrzymywalem bo bylem dobrze schowany za krasnoludzkimi twierdzami;).

A co do Shoguna... Coz, odpalilem, zagralem ze dwie bitwy i nie widze zadnej roznicy :|. Na dodatek jednostki sa strasznie... Niewyrazne?


Ostatnio edytowano 24 mar 2011, 15:48 przez tiomor, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 15:48 
 
Keii napisał(a):
http://www.gram.pl/news_8AvjH,,1_Tylko_nie_poumierajcie_ze_smiechu_Premiera_Duke_Nukem_Forever_przesunieta.html
Ręka do góry kto jest zdziwiony.


Ręka do góry kto ma wyjebane na tą "grę" .

o/


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 16:07 
 
Atherius napisał(a):
Keii napisał(a):
http://www.gram.pl/news_8AvjH,,1_Tylko_nie_poumierajcie_ze_smiechu_Premiera_Duke_Nukem_Forever_przesunieta.html
Ręka do góry kto jest zdziwiony.


Ręka do góry kto ma wyjebane na tą "grę" .

o/


zgłaszam sie

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 16:16 
 
tiomor napisał(a):
Dyplomacja w SS to byla swietna, choc cholernie sztuczna. Na wstepie sie ustalalo jaki model ma byc, medkowy, czyli sojusze znacza wielkie gowno, jakis tam inny i ostatni ,imo najlepszy, czyli sojusze byly trwale, mozna bylo budowac z sojusznikiem potege. Ja tak np. grajac polska podkoxalem mocno wegry(jakas wyprawa karna na balkany, zajecie ze 3 miast i oddanie ich Madziarom;p.

Właśnie z ciekawości poczytałem co nieco odnośnie SS i prawdopodobnie wina była w załączeniu moda BGR IV i zmiana jakie wprowadzał. Spróbuję może jeszcze raz z samym SS ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 16:17 
 
Atherius napisał(a):
Keii napisał(a):
http://www.gram.pl/news_8AvjH,,1_Tylko_nie_poumierajcie_ze_smiechu_Premiera_Duke_Nukem_Forever_przesunieta.html
Ręka do góry kto jest zdziwiony.


Ręka do góry kto ma wyjebane na tą "grę" .

o/


/rence


_________________



***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 16:23 
 
Sobtainer napisał(a):
Atherius napisał(a):
Keii napisał(a):
http://www.gram.pl/news_8AvjH,,1_Tylko_nie_poumierajcie_ze_smiechu_Premiera_Duke_Nukem_Forever_przesunieta.html
Ręka do góry kto jest zdziwiony.


Ręka do góry kto ma wyjebane na tą "grę" .

o/


zgłaszam sie


+1.

Sorry ale dla mnie Bulletstorm całkowicie zakasował wszystko co do tej pory zaprezentowano w związku z DNF. Sama postać Duke'a niewiele tutaj zmienia. Spróbować pewnie spróbuję, ale jak gra wcale nie wyjdzie to nie będzie mi smutno ani odrobinę.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 24 mar 2011, 19:14 
 
Havok napisał(a):
Grałem w to swego czasu i imo wypada średnio. Jak juz pisałem wcześniej generalskie jednostki przeciwnika to terminatory :)

Bez przesady, nie mam większych problemów ze zdejmowaniem wrogich dowódców.
Cytuj:
do tego ograniczenia w produkcji jednostek i system powodujący, że poza granicą własnego państwa praktycznie nie idzie prowadzić wojny na dłuższą metę staje się irytujący.

Właśnie bardzo fajny patent. Na niezmodowanym TW możesz taśmowo produkować najbardziej przepakowane jednostki, wysyłać je na cztery strony świata i dziwić się, że po kulkudziesięciu turach grając Anglikami dochodzimy do Uralu. Dla mnie o wiele większą zabawą jest użeranie się z pustkami w skarbcu i niezaopatrzonymi przetrzebionymi wojskami, prowadzenie wojny w średniowieczu to nie majówka.
Cytuj:
Pewnie wyglądałoby to inaczej, gdyby te same zasady gry dotyczyły AI, a tak nie jest.

Prawdopodobnie komputer w ogóle by tego nie ogarniał i bankrutowałby po paru turach.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 01:31 
 
Crysis 2 wyciekl. Nawet przyjemna rozpierducha. Dziala zaskakujaco dobrze, ale grafika nie robi tez na mnie jakiegos wielkiego wrazenia. Gram na Hardcore (czyli na najwyzszych ustawieniach) i smiga pieknie w 1440x900 na [email protected], 2GB RAM i Radek 4890 1GB na Win7.


Ostatnio edytowano 25 mar 2011, 02:01 przez raggnarok, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 01:50 
 
Crysis 2 miał już swą premierę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 02:00 
 
raggnarok napisał(a):
Crysis 2 wyciekl. Nawet przyjemna rozpierducha. Dziala zaskakujaco dobrze, ale grafika nie robi tez na mnie jakiegos wielkiego wrazenia. Gram na Extreme (czyli na najwyzszych ustawieniach) i smiga pieknie w 1440x900 na [email protected], 2GB RAM i Radek 4890 1GB na Win7.

Poszczególne ustawienia roznica sie od siebie tylko iloscia FPS. Roznice w grafice sa tak male, ze ja osobiscie nie widze jakiejs porazajace roznicy miedzy extereme a high.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 02:05 
 
Generalnie po grafice widac, ze Crytek dolacza do rodziny devsow, ktorzy porzucaja rynek PC i przenosza swoje zabawki na konsole. Konsolowcy sie moga cieszyc, bo silnik jest naprawde fajny i moga na nim powstac naprawde ladne konsolowe gry. Na ocene tego, co mozna z nim zrobic na PC musimy poczekac do jakiegos PC exclusiva na tym silniczku :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 02:10 
 
raggnarok napisał(a):
Generalnie po grafice widac, ze Crytek dolacza do rodziny devsow, ktorzy porzucaja rynek PC i przenosza swoje zabawki na konsole. Konsolowcy sie moga cieszyc, bo silnik jest naprawde fajny i moga na nim powstac naprawde ladne konsolowe gry. Na ocene tego, co mozna z nim zrobic na PC musimy poczekac do jakiegos PC exclusiva na tym silniczku :)


IMO do czasu BF3 nie bedzie ladniejszej gry na PC niz Crysis 2.
CryTek naprawde sie mocno przylozyl tym razem. Bo calosc wyglada niesamowicie i jest swietnie zoptymalizowana. Zobaczysz jak dojdziesz do etapu na dachach.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 02:21 
 
Nowa tajemnicza gra Valve.

http://i.imgur.com/Uom4Y.jpg

System Shock 3 ? :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 06:09 
 
Generalnie to w tym Crysisie nowym nie widać nawet sunshaftsów, więc poczekamy z oceną wydajności do patcha z dx11. Co nie zmienia faktu, że w dx9 gra wygląda bardzo ładnie, więc przy dx11 będzie w ogóle masakra.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 07:17 
 
crisisa2 kupiłem za 53 zł na allegro właśnie kończę ściągać

dzisiaj nie latamy w eve tylko biegamy w gangu 8)


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 mar 2011, 09:13 
 
Sobtainer napisał(a):
Generalnie to w tym Crysisie nowym nie widać nawet sunshaftsów, więc poczekamy z oceną wydajności do patcha z dx11. Co nie zmienia faktu, że w dx9 gra wygląda bardzo ładnie, więc przy dx11 będzie w ogóle masakra.

"Jak nie ma jak sa ? Wszystko jest włącznie z Global Illumination.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 418, 419, 420, 421, 422, 423, 424 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.