mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427 ... 522  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 20:33 
 
Ile mniej więcej godzin ma Crysis 2?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 20:40 
 
8-14 godzin, w zależności od poziomu trudności.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 20:49 
 
wyglada niezle jak sie wymaxuje aa/af, troszke zmienili od bety wystroj poziomow chyba (chociaz jestem na samym poczatku jeszcze, jakos nie chce mi sie w to grac ;f)

troche lipa, ze gra jest tak liniowa i w stylu coda. bardziej do gustu przypadla mi 1 czesc i to pod kazdym wzgledem - graficznie, dzwiekowo i gameplayowo.

http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=33008 - konfigurator, dziala fajnie, ale chyba cos nie zmienia tego fova :(

btw. z crackiem po necie podobno mozna grac, mi sie nie udalo za pierwszym razem i jakos nie chce mi sie dalej probowac


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 20:53 
 
Wręcz przeciwnie, poszczególne mapki są dosyć rozbudowane, z wieloma możliwościami podejścia do celu. Można iść po ulicy, po dachach, kanałami. Cicho, z rkemem w łapie etc. To nie jest CoD, czyli szuter na szynach.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 13.09.2006
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 21:02 
 
no to chyba tego nie zauwazylem. raczej opieram sie na wrazeniach z bety, ale jak pisalem troche rozklad poziomow sie zmienil


_________________
http://steamcommunity.com/id/crunozaur

****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 21:20 
 
Porównanie singla Crysisa 2 do CODów to jakaś pomyłka. Po jedynce byłem skrajnie sceptycznie nastawiony do dwójki, a tu takie pozytywne zaskoczenie. Grafika świetna, optymalizacja zajebista, a gameplay miodny i wciągający. Jak ktoś gra "rambo style" to mu się znudzi szybko, ale zabawa w stealth i ciche wykańczanie wrogów to jest to co powoduje skok adrenalinki. Plułem na Crysisa, ale teraz to odszczekuję, bo dwójka mnie nieźle wciągnęła.


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 mar 2011, 21:44 
 
Pierdolicie, ja gram w CS1.6/COD2/BF2/RO, to są gry ;] probowalem tez AAO 2.8.5 ostatnio, ale nie ogarniam :P z nowszych i w innym klimacie to TF2 i L4D2. Mowiac o multi ofkorz. W oczekiwaniu na nowosci tego roku.


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1803
Dołączył(a): 30.05.2008
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 00:54 
 
Grafika w Crysis 2 wygląda bajecznie ale strasznie napierdziela po oczach. Po godzinie grania moje gałki oczne miały już dosyć. Póki co nie wypowiadam się na temat gameplaya, bo za mało widziałem. Na pewno nie spodobało mi się to, że nie mogłem zabić zainfekowanych. Seria w głowę z bliskiej odległości, a koleś dalej leje na maszynę z colą.
Jak na razie jest dobrze, zobaczymy jak będzie dalej. Teraz oceniam na mocne 8/10.


_________________
- Do you have a flag …?
- No flag, No Country, You can't have one! Those are the rules...

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 10:20 
 
roball napisał(a):
To ze neutral npc nie mozna zabic jest fail w ch.


No jest, kurde ostatnio stwierdziłem, że wiele osób myśli tak jak ja na forum, albo na odwrót że ja mam takie same spostrzeżenia jak Wy Oo-

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 10:24 
 
Mendol napisał(a):
a co ma byc w patchu?


Poprawić bugi w AI, dodać obsługę dx10 oraz dx 11 i kurwa dodać AA bo nie ma... Poprawić multi.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*
Avatar użytkownika

Posty: 6736
Dołączył(a): 18.09.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 10:30 
 
zaboleq napisał(a):
dodać AA bo nie ma...

Nie da się w control panelu ATI/Nvidii włączyć?

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 10:35 
 
Keii napisał(a):
zaboleq napisał(a):
dodać AA bo nie ma...

Nie da się w control panelu ATI/Nvidii włączyć?


Oczywiście, że się da, ale to jest zaboleq.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 11:54 
 
Motion Blur w tej grze to niezły fail, ja pier... Koleś może mieć większą wytrzymałość w nanosuicie, szybciej biegać, skakać wysoko, znikać a wizję przy obracaniu głową ma jak by był wiecznie najebany.

Nie wiem po kiego ch to dali. Ani to fajnie wygląda, ani nie jest to realistyczne i na 100% nie jest komukolwiek przydatne.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 12:00 
 
Mnei sie podoba ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 12:02 
 
Ja to widzę, ale kompletnie mi to nie przeszkadza, nawet daje lepszy efekt. Gdybyście o tym nie pisali, to bym tego w ogóle nie widział.

BTW odpaliłem ten programik, no jest jeszcze ładniej a to tylko dx9 :) nieźle wypichcili tą grę.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 12:35 
 
Zna ktos jakiegos RPG z maksymalnie udziwniona-skomplikowana mechanika ?

I zeby mial grafike. Przynajmniej szczątkową ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 12:40 
 
EvE 8)


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 12:52 
 
iniside napisał(a):
Zna ktos jakiegos RPG z maksymalnie udziwniona-skomplikowana mechanika ?

I zeby mial grafike. Przynajmniej szczątkową ;p.


sprawdz moze lub czekaj na:
http://193.106.106.103/?page_id=719
Avadon: The Black Fortress
Age of Decadence
The Broken Hourglass

http://basiliskgames.com/eschalon-book-i :P

Moze nie udziwnione alemoze sie przydac ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 13:00 
 
Dziekowal. Obadam :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 mar 2011, 13:01 
 
Pozniej jak sprawdzisz to oczywiscie masz opisac ofkorz

a ten link co podalem, to "zakladka" RPG, no i tam sa gry jeszcze nie zrealizowane.
http://www.grimdawn.com/media_videos.php
http://www.paradoxplaza.com/games/salem permadeath lolz

http://www.rpgwatch.com/forums/showthread.php?t=9680 lista indie rpg

a i znalazlem dla Ciebie gre na multi : Rune :p

tej to fajnie wyglada ;D http://www.undercroft.com/


_________________
.


Ostatnio edytowano 27 mar 2011, 13:17 przez Highlander, łącznie edytowano 6 razy
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10421 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 421, 422, 423, 424, 425, 426, 427 ... 522  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.