mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 333
Dołączył(a): 12.03.2003
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 18:08 
Cytuj  
Tak, wiem, że zaraz wszyscy powiedzą, że AO ssie itd.

Mam jednak takie pytanie - czy jest tu może ktoś, kto gra w DAoC, ale grał również wcześniej w AO (najlepiej nie wcześniej niż jakies 4-8 miesięcy temu)? Zależy mi na porównanie zalet i wad tych gier z perspektywy osoby, która zna je obie z własnego doświadczenia.

***

Posty: 855
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 18:19 
Cytuj  
Skontaktuj sie ze mna, z checia pomoge: ICQ 7044959.

Pozdrawiam.


_________________
... Create your own World, before it creates You ...

***

Posty: 793
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 18:36 
Cytuj  
Eeee tam Beast pisz tutaj kawa na ławe .....

Bede przynajmniej wiedzial kogo bić jak sie Alex zniechęci :wink:

**

Posty: 349
Dołączył(a): 14.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 18:50 
Cytuj  
Grałem ja , Karol,Sosy,Beast - co do wrażeń to wolę DAOC pomimo gorszej grafiki,trudniejszego przemieszczania się,gorszy kontakt pomiędzy playerami ,na plus dla DAOC to gra zespołowa - AO było bardziej solo , zdobywanie zamków ! fajne questy - zupełnie inny klimat.
to tak w b.dużym streszczeniu.


_________________
Obrazek

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 19:17 
Cytuj  
Jeszcze Kami/Peper - gral w AO, DAoC, potem znowu AO a teraz znowu DAOC :wink:

Poza Beastem raczej wszyscy wybrali DAoC ale tak naprawde te 2 gry sa podobne (szczegolnie z tym nowym dodatkiem AO zaczyna przypominac RvR w DAoC).
Obie to dobry wybor.
Decyduj raczej w kategorii klimatu.
Jak cyberpunk - AO.
Jak fantasy - DAoC.

***

Posty: 855
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 20:21 
Cytuj  
Cytuj:
2003-03-12 18:50, Sirian napisał:
AO było bardziej solo...


AO doczekalo sie wielu pozytywnych oraz ciekawych zmian, poza tym chyba zaden z wypowiadajacych sie dotychczas na forum nie sprobowal high level game play, notum wars, team missions, walki o terytorium itp. itd. :wink:

Ale, jak Carol powiedzial, liczy sie klimat.

Info na temat najnowszego dodatku do Anarchy Online: Shadowlands


_________________
... Create your own World, before it creates You ...

**

Posty: 333
Dołączył(a): 12.03.2003
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 22:26 
Cytuj  
Co to znaczy (w stosunku do DAoC) - "gorszy kontakt pomiędzy playerami" ?

W AO gram już trzy miesiące, ale zaczynam poważnie myśleć o zmianie - w zasadzie najbardziej nie odpowiada mi to, ze zebranie grupy (6 osob) zaczyna na wyzszych levelach graniczyc z cudem. Nawet w gildiach kazdy chce co innego i tak naprawde, to nawet jesli grupa sie zbierze, to zazwyczaj tuż przed dotarciem na miejsce misji 1/3 znika (bo musi, bo sie rozmyslil, bo go z gildi wolaja, bo zupa za słona...). W ten sposób gra zaczyna przynosić więcej frustracji niż przyjemności.

Czy w DAoC rozwiązano jakoś sensowniej zbieranie grupy (sensowniej niz stanie i pokrzykiwanie, że chce sie wejść do grupy)?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 22:28 
Cytuj  
AO - ta , highlevel actionz , no sory , ale dlaczego dopiero wtedy ta gra się rozkręca ?! Gra powinna być nie_nudna przez CAŁY OKRES GRY do ^&^^& nędzy ! Pograłem w to i dałem sobie siana . Ta gra to pomyłka . Wieje nuuuuudą i tyle . Muszę się rozejrzeć za czymś bardziej grywalnym :/

A to sterowanie - załamka po prostu :<<<


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: RedruM dnia 2003-03-12 22:30 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2609
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 22:32 
Cytuj  
RedruM, tak Cie wkrecil The Shining?

Sorka, ze ja tak nie na temat :smile:

**

Posty: 333
Dołączył(a): 12.03.2003
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 22:33 
Cytuj  
Co do klimatu cyberpunk/fantasy, to w sumie jest mi on obojętny - tak samo dobrze czuje się w zbroii płytowej, jak i w plasteelowej.

W sumie tym, czego tak naprawdę oczekuje jest nieco więcej roleplayingu. W AO niestety gra nastawiona jest zdecydowanie na powerleveling. Wygąda to tak - długie czekanie dobranie grupy, wybieranie misji (wszyscy chcą jak najtrudniejszą, bo dużo xp), dochodzimy na misję i z 6 osób robi się 4 (bo nie mogą, itd.). Wracamy i dobieramy jeszcze dwie osoby. Ponownie wybieramy misję (znowu oczywiście musi być jak najwyższego poziomu). Dochodzimy na misję tym razem w pełnym składzie. Wchodzimy, po minucie żyje już tylko jedna osoba. Ktoś rezygnuje - nie chce nam się znowu wracać, więc idziemy w pięć osób. Oczywiście bossa i tak nie możemy na końcu załatwić, bo za ciency jesteśmy (wszyscy krzyczą - "po co taką trudną się brało, trzeba było łatwiejszą"). Powrót do miasta, zakupy i od nowa.

Czy w DAoC też wygląda to podobnie, czy jednak ludzie wczuwają sie nieco bardziej w kliamat?

***

Posty: 855
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2003, 22:34 
Cytuj  
Alex, RedruM odpowiem rano. Teraz czeka mnie jeszcze duzo roboty. :smile:

Pozdrawiam.


_________________
... Create your own World, before it creates You ...

***

Posty: 716
Dołączył(a): 28.08.2002
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 01:14 
Cytuj  
Alex, ja nie gralem w AO wiec nie wiem jak co tam sie dzieje ale gralem i nadal gram w DAoC blisko rok juz. W DAoC sa rowniez czasami problemy ze zbudowaniem grupy ( przewznie w mlodych poziomach i o wczesnych godzinach ). Gildie przewaznie pomagaja mlodszym char-om w lvl-owaniu i uzbrojeniu. Ostatnio Mythic wypuscil rowniez uleprzenie do *Looking for Group* przycisku ( pokazuje ludzi szukajacych grupy twojego poziomu poprzez wszystkie krainy). W DAoC nie ma czegos takiego jak *Misje*. Wychodzisz poprostu w kraine i zabijasz zwierzaki twego poziomu.. Sa oczywiscie *Najazdy* (Raids) by zabic jakiegos szefa (Bossa) jak naprzyklad : Realm Dragon, High Lord w DF, Caer Sidi w SI etc.. By z takiego raidu cos dostac jednak ( poza EXP ) trzeba byc Lvl 40+. Jesli planujesz wpasc do DAoC to zapraszam na Percival, Alb

***

Posty: 540
Dołączył(a): 18.12.2001
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 09:05 
Cytuj  
Komus sie pomylilo. :wink: Chcial powiedziec Bedevere, Albion.


_________________
Pozdrowienia z piekla. ;)

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 09:33 
Cytuj  
Nie chce sie odnosic do AO ale jak tam prawie wogole nie widzialem team play (gralem docem ktorego dociagnalem do 70 lev i mimo "team friendly" profesji jakos nie moglem zrobic wiekszego teamu niz 2 osoby).

Byc moze jest to efekt samego systemu dzielenia XP. W DAoC jak sam kilujesz moba wiekszego od Ciebie o kilka leveli dostajesz "max" XP i zabicie go zabiera Ci 60-90 sek (licze od momentu pulniecia do momentu gdy odpoczales po pulu).
Robiac te same moby w grupie, XP bazowe spada TROCHE ale rekompensuje to team bonus - w rezultacie w tym samym czasie zabijasz 3-4 moby ktore tez Tobie (i wszystkim innym w grupie) daja max XP (wiec levelujesz 4x szybciej niz przy najlepszych ukladach solo).
Jasne ze jak nie masz czasu albo ochoty mozesz sobie pykac sam jakies moby ale wiekszosc populacji jest nastawiona na szybkie skonczenie postacie i PvP wiec wiekszosc szuka grupy - w AO tego nie widzialem.
Tam mozna bylo teamowac JESLI KTOS BARDZO TEGO CHCIAL ale uzasadnienia w loocie, XP etc nie bylo - rownie dobrze (jak nie lepiej) wychodzilo to solo.


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 09:48 
Cytuj  
co do wczuwania sie w klimat to sa odpowiedznie serwery Role-playing. na normalnych owsze niektorzy sie wczuwaja ale jest tez troche c00l d00dz.


_________________
afk for quite a while

**

Posty: 333
Dołączył(a): 12.03.2003
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 10:35 
Cytuj  
Cytuj:

Robiac te same moby w grupie, XP bazowe spada TROCHE ale rekompensuje to team bonus - w rezultacie w tym samym czasie zabijasz 3-4 moby ktore tez Tobie (i wszystkim innym w grupie) daja max XP (wiec levelujesz 4x szybciej niz przy najlepszych ukladach solo).



To akurat w AO jest już zmienione i w zasadzie powyższy opis jest całkowicie zgodny z prawdą również w odniesieniu do AO. :smile:

**

Posty: 333
Dołączył(a): 12.03.2003
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 11:16 
Cytuj  
Kolene pytanie:

Jak wygoląda w DAoC sprawa lagu i wydajności? Ściągnąłem sobie z http://camelotvault.ign.com kilka filmów i szczerze mówiąc nieco się przeraziłem - wszędzie slideshow, gdy tylko na ekranie zacznie się cokolwiek dziać.

Łącze mam neo+, chodzi równiutko cały dzień na 512 (pod warunkiem, że po drugie stronie jest odpowiednio szybko). Sprzęt nowy - p4 2.53, gf 4800, 512 ram. Czy w takiej konfiguracji będzie to chodzić płynnie, czy też taki slideshow to norma?

**

Posty: 299
Dołączył(a): 12.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 12:10 
Cytuj  
co do chodzenia na sprzecie patrz:

http://mmorpg.pl/board/viewtopic.php?topic=4943&forum=5&13

_________________
Magus
vel Adsumus

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Magus dnia 2003-03-13 12:10 ]</font>

*

Posty: 6032
Dołączył(a): 13.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 13:02 
Cytuj  
Ja na SDI odpalam 3 kompy na raz (2x daoc + mapka) i nie ma zadnych lagow (a gram bez bramek zadnych w tej chwili)
Neostrada o ile wiem jest ok o ile oczywiscie "akurat dziala" (kiedys slyszalem ze miewa "awarie" ktore sie przeciagaja do 2 miesiecy).


_________________
Jestem fanem PiS (Piachów i Szutrów)

***

Posty: 973
Dołączył(a): 19.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 mar 2003, 13:04 
Cytuj  
to co widzisz na filmach to lag "grafy" nie netu.


_________________
afk for quite a while

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.