Huragan napisał(a):
- Pelna interakcja z otoczeniem. Mozesz sadzic roslinnosc i mozesz ja zrywac. Mozesz stawiac domy i je burzyc. Mozesz wejsc na kazda rzecz w grze, czy to domek, czy drzewko, czy sciana kanionu..itd. Mozesz zniszczyc most i dopoki nikt go nie odbuduje to mostu nie bedzie. Full interaction.
roślinki sadziłem już grając w UO, niszczenie budynków jest w DFO i MO ofk nie wszystkich ale skoro jest to nie jest technicznym problemem zaimplementowanie tego w większej skali. Wchodzenie na drzewo rządzi
Huragan napisał(a):
- Full mount combat. Jadac na mouncie mozesz walczyc, mozesz nawet strzelac z łuku w czasie jazdy. Mozesz rowniez zabierac druga osobe na swojego mounta.
mount combat w takim rozumieniu masz już w DFO (fakt nie można nikogo przewieźć i ani strzelać z łuku, to ostatnie ma zresztą sens). Nie wiem jak na tym polu wygląda MO
Huragan napisał(a):
- Fully persistent world. Caly swiat jest polaczony, nie ma przechodzenia z zony do zony, nawet plynac statkiem z jednego kontynentu na drugi pokonujesz cały ocean (bez dogrywania sie na loading screenie).
że jest jedna duża mapa? Też mi nowość.
Huragan napisał(a):
To tak kilka podstawowych rzeczy niespotykanych do tej pory w innych grach.
Wygląda na to, że te "niespotykane" wcześniej cuda były już przynajmniej w jakiejś formie w wydanych już dotychczas grach
.
A open pvp z full lootem bedzie?