Tak pomyslalem ze postne coby sie upewnic czy wszyscy mamy te same doswiadczenia.
Jak wiadomo jednym z najbardziej oplacalnych mobow do kilowania jest yellow - on daje stosunkowo duzo XP przy malym ryzyku.
Ale sporo XP mozna tez zebrac z "bonusow" - warto kumac jakie one sa.
1. BONUS
Z takim okresleniem sie spotkalem (info z gry). To chyba dotyczy tego jak dlugo monster zyje - im dluzej tym wiecej.
Dlatego "praca na spawnie" jest prosta od strony logistycznej (rozstawienie teamu i czekanie/walka/rest) ale niekoniecznie najbardziej oplacalna.
Magowie mane odzyskuja wolno i passywnie (bez rest) jest nie duzo wolniej niz aktywnie.
Warto wiec pomyslec nad polowaniem w takich miejscach gdzie nikt nie poluje (w moim przypadku - Llyn Balfrog - total pustki).
Ten bonus siega 30% doswiadczenia z moba.
2. GROUP BONUS
To bonus za monsterki walczace razem.
Tez jest niezly. Zeby go maksymalizowac mozna zabijac monsterki "odwrotnie" (normalnie sie zabija najpierw mocniejsze potem slabsze - tak sie np. moj pet nakierowuje w trybie "defence").
Ale kilujac odwrotnie jest wiecej XP.
Problem w tym ze ten bonus za grupe monsterkow dostaje sie tylko wtedy gdy atakujac 1 szt INNE ZAATAKUJA NAS.
Probowalem robic tak ze mezzowalem 1 monsterka a peta puszczalem na drugiego i killim go first.
Nie bylo bonusa.
Natomiast jesli mezujac 1go monsterka drugi rzuca sie sam na nas (czyli sam mezz wywalala u niego agresje) - byl.
Ten team bonus zalezy od 2 rzeczy:
- ilosc monsterkow
- ich level
W porywach osiagalem wynik taki ze dla pierwszego zabitego moba XP z grup przewyzszalo samo XP za zabicie monsterka
3. CAMP BONUS
TO chyba XP za zabijanie monsterkow gdy W OKOLICY sa inne ktore MOGLYBYSIE podlaczyc do walki.
Jakie sa wasze doswiadczenia w tym temacie?