mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2011, 20:26 
Cytuj  
brakuje mi takiej gry w której były by smoki, gobliny, chodzące szkielety, orki i... marines


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2011, 20:55 
Cytuj  
You forgot Warhammer Dark Millennium.

******

Posty: 4017
Dołączył(a): 26.02.2005
Offline
PostNapisane: 1 kwi 2011, 21:44 
Cytuj  
Dana napisał(a):
You forgot Warhammer Dark Millennium.


niby tak, ale chodzi mi o takie bardziej orki/gobliny/smoki/szkielety a'la vanguard/aoc/lotro w zestawieniu z takimi marines jak w cod/bf


_________________
Friends come and go, but enemies accumulate.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2011, 18:20 
Cytuj  
Czy jak wyjdzie "GW2" to będzie miało jakieś szanse na własny dział na forum? :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2011, 18:21 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Czy jak wyjdzie "GW2" to będzie miało jakieś szanse na własny dział na forum? :)


no jak rift ma to gw2 będzie miało tym bardziej


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2011, 18:24 
Cytuj  
No nie wiem, bo niektorzy tutaj nie uznaja GW jako gry mmorpg :)

Ale fakt, jesli Rift ma swoj dzial to juz nawet Perfect World i reszta koreanskich gierek powinna tez miec swoje dzialy.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2011, 18:28 
Cytuj  
Huragan napisał(a):
reszta koreanskich gierek powinna tez miec swoje dzialy.


Walka Huragana o miejsce na zaparkowanie swojego statku, wiekopomna chwila.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2011, 15:49 
Cytuj  
Następny tydzień będzie poświęcony rasie charr. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 00:37 
Cytuj  
Panowie, wyczytalem o jakims real time dodging, jak to ma dzialac? Real time aiming tez ma byc jak w Tera czy wtf, bo troche nie w temacie jestem?

****

Posty: 1085
Dołączył(a): 12.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 10:24 
Cytuj  
zax napisał(a):
Panowie, wyczytalem o jakims real time dodging, jak to ma dzialac? Real time aiming tez ma byc jak w Tera czy wtf, bo troche nie w temacie jestem?


leci w ciebie strzala, wystrzelona auto attackiem, naciskasz tam skok i w prawo i dodgujac strzle tracąc troche many. IMO super urozmaicenie.


_________________
Free your brain of your mind

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 10:57 
Cytuj  
Czyli to spell ktory daje ci dodge przy odpowiedniej kombinacji przyciskow. Nie rzeczywiste omijanie.

No ale ladna nazwe wymyslili.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 11:21 
Cytuj  
to jest rzeczywiste omijanie i była już mowa, że w pierwszym GW również to było, tyle, że bez specjalnego dodga. Skille, które strzelały projectiles można było ominąć strefując, poza tym można było się chować za elementami mapy (ściany, skały itp). Dlatego np. Lighting orb, który w pierwszym miesiącu siał spustoszenie (pięciu elemów jednocześnie waliło tym w ciebie i padałeś w 0.1s) później był bezużyteczny, bo ludzie nauczyli się to omijać.


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 11:36 
Cytuj  
Czyli jak w większości crapów czy nawet w WoW jak się chowasz za rogiem to nie oberwiesz, kwestia tylko ustalenia czy liczy się moment strzału czy trafienia w cel.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 11:37 
Cytuj  
embe napisał(a):
Czyli jak w większości crapów czy nawet w WoW jak się chowasz za rogiem to nie oberwiesz, kwestia tylko ustalenia czy liczy się moment strzału czy trafienia w cel.

Trafienia w cel.
W GW jak cos w ciebie leci, to mozesz to wyminac.
W innych mmo, jak cos w ciebie leci to trafi. Nawet jak sie zapadniesz pod mape.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 13:49 
Cytuj  
No tak, ale strzelajacy nie moze na to zareagowac. bo automatem leci w ciebie. Ergo, pod pszyciskiem masz wymijaczke. Rownie dobrze moglby to byc reactive spell shield, albo czasowa przenikalnosc etc.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***

Posty: 594
Dołączył(a): 6.08.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 18:06 
Cytuj  
Takie coś już było, w takim razie, w AoCu - double tap strzałka w tył daje dodge. Już się napaliłem na aiming a tu kaszanka, widzę, tab 1,2,3 jak zawsze, fail. :(

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 18:59 
Cytuj  
niedlugo bedzie whine cos czuje na brak rtow bez free targetowania.
-phi, znowu zaznacz jednostke, right click i win = NUUUDA

ja rozumiem, ze fajnie jak jeden czy dwa tytuly maja inne rozwiazania i troche finezji ale nie wymagajmy teraz od kazdego tytulu jakis cudow.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2011, 19:17 
Cytuj  
W GW2 nie ma celowania tabem. JEst tylko autotarget na cele bedacy w srodku ekranu.

Cytuj:
No tak, ale strzelajacy nie moze na to zareagowac. bo automatem leci w ciebie. Ergo, pod pszyciskiem masz wymijaczke. Rownie dobrze moglby to byc reactive spell shield, albo czasowa przenikalnosc etc.

Tylko ze, jak zaczniesz unikac do przodu albo do tylu do moze cie trafic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 5 maja 2011, 06:20 
Cytuj  
iniside napisał(a):
W GW2 nie ma celowania tabem. JEst tylko autotarget na cele bedacy w srodku ekranu.


Skad takie info wytrzasnales? Bo dla mnie to nowosc :o

*

Posty: 100
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 5 maja 2011, 06:28 
Cytuj  
http://gw2.variance.hu/2011/05/04/varia ... interview/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.