Coś takiego dostałem. Mam nadzieję, że nie rzuca słów na wiatr......
Drogi Użytkowniku gry Wiedźmin 2
Przede wszystkim chciałbym przeprosić za to, że gra, którą kupiłeś nie działa w 100% zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Dołożyliśmy wszelkich starań by uniknąć takiej sytuacji, lecz najwyraźniej to nie wystarczyło. To dla nas ważna nauczka i doskonale rozumiemy jak możesz się czuć kupiwszy grę, która nie działa w pełni. Możesz mieć jednak pewność, że następnym razem zorganizujemy wszystko inaczej, tak, aby zminimalizować skalę wszelkich możliwych problemów.
Na dzień dzisiejszy nie możemy odpowiedzieć na Twój e-mail od razu. Nasza ekipa wsparcia technicznego liczy niemal 20 osób, ale dostajemy zbyt wiele pytań by odpowiadać na nie tak szybko jak byśmy chcieli. Dlatego zdecydowaliśmy się odpowiedzieć Ci za pomocą tej ogólnej wiadomości i przekazać informacje, które być może okażą się pomocne.
W tej chwili naszym priorytetem jest niesienie pomocy graczom, którzy w ogóle nie mogą uruchomić gry. Wciąż dostajemy e-maile i widzimy komentarze osób, które mają ten właśnie problem.
Tu możesz znaleźć FAQ poświęcone najczęstszym problemom z aktywacją / instalacją.
http://www.pl.thewitcher.com/support/faq/Tu natomiast znajdziesz instrukcję w formacie .pdf wyjaśniającą krok po kroku jak zainstalować i uruchomić grę.
http://dl.dropbox.com/u/12872539/thewit ... ywacja.pdfhttp://dl.dropbox.com/u/12872539/thewit ... _i_DLC.pdfJeśli nadal masz problemy z uruchomieniem gry, napisz do naszej pomocy technicznej na adres:
[email protected]. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to będzie możliwe, by pomóc Ci uruchomić grę. Dysponujemy sprawdzonymi i rzetelnymi rozwiązaniami, które pomagają rozwiązać 90% problemów.
Jeżeli Twoje kłopoty z grą są innego rodzaju (wydajność systemu, kompatybilność, pobieranie DLC, rejestracja gry, itp.) bardzo prosimy byś okazał nam trochę cierpliwości. Pracujemy nad solidnymi rozwiązaniami większości z tych problemów. Rozwiązania te umieścimy w naszym patchu 1.1, którego możesz spodziewać się w przyszłym tygodniu. Poinformujemy Cię o konkretnej dacie wydania patcha za pomocą osobnego e-maila.
W międzyczasie możemy zaproponować trochę porad i podpowiedzi dotyczących najczęściej spotykanych problemów:
http://www.pl.thewitcher.com/community/entry/26/Jeszcze raz naprawdę przepraszamy za niedogodności, jakie przez nas poniosłeś. Zrobiliśmy co w naszej mocy by uniknąć problemów przy premierze. Niestety specyfika komputerów osobistych, z których niemal każdy ma unikatową konfigurację systemu i sprzętu sprawia, że to niezwykle trudne zadanie. W każdym razie bądź pewien, że w przyszłym tygodniu większość problemów zostanie rozwiązana.
Z wyrazami szacunku,
Adam Badowski
CDProjekt RED
Dyrektor Projektu
Wiedźmin 2