mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość

Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 4 lis 2010, 17:52 
Cytuj  
Nie nie, nie jestem żadnym community managerem :-) Jestem zwykłym graczem, chcącym zainteresować innych, a myślę że szczególnie zainteresowani mogą być gracze, którzy z obrzydzeniem patrzą na kolejne nieudane klony WoWa czy inne azjatyckie produkcje.

Wracając jeszcze do grindu w kilku zdaniach, to nie jest on wcale taki hardcore'owy na jakiego mógłby wyglądać. Pierwsze 10 leveli w Initiation Zone przebiega bardzo szybko, wykonując szereg dość ciekawych questów (jeden z moich ulubionych z tego etapu to wyprawa na Crystal Island dostępna w realmie Alsius - quest jest podzielony na kilka etapów, wymuszających wędrówkę wgłąb zapomnianej wyspy - celem jest odnalezienie zaginionego poszukiwacza przygód). Gdy dotrzemy do stolicy naszego królestwa i wybierzemy naszą specjalizację, czeka na nas jeszcze więcej ciekawych questów - te z głównego wątku wprowadzają nas w historię całego świata oraz konfliktu między królestwami, opowiadając historie o legendarnych wojownikach i historycznych bitwach). Spotkamy też wiele questów polegających na rozmowie z mieszkańcami miast (a to gildia handlowa poprosi nas o dostarczenie listy asortymentu do pobliskich kupców, a to z kolei Oddie Fullglass poprosi nas o przyniesienie miecza z tawerny, który zostawiła tam poprzedniej nocy, czy też w drodze zbliżającej się elekcji generała będziemy musieli zebrać podpisy poparcia u mieszkańców miasta itd.). W okolicach 17-18 levelu przeniesiemy się do drugiego miasta - Birka (mowa o realmie Alsius, w pozostałych jest dość podobnie). Tam również czeka na nas szereg zadań do wykonania i co ważne - bardzo opłacalnych pod kątem punktów doświadczenia. Suma sumarum praktycznie w ciągu 2-4 dni jesteśmy w stanie osiągnąć level 22-25, w zależności jak sobie rozłożymy questing i grind. Ten drugi zaś nie jest taki hardcore'owy, o czym wspomniałem na wstępie, a teraz postaram się poprzeć to konkretnymi argumentami. W chwili obecnej jesteśmy praktycznie w stanie ubijać jednym ciągiem nawet do 20 mobów (będących dla nas Easy lub Normal), i to właściwie bez większego znaczenia jaką klasą gramy (postacią idealną do grindu jest conjuer, który łącząc healing + summoning jest w stanie bez przerwy łoić moby). Jeśli jednocześnie jesteśmy w posiadaniu bardzo dobrych itemków, jeden cykl grindu może być jeszcze dłuższy.

Prawdziwa zmora grindu, jeśli można to tak określić, zaczyna się dopiero po przekroczeniu 40 levelu - tutaj ilość questów jest mocno ograniczona i expa zdobywamy praktycznie wyłącznie poprzez grind. Ale nie ma tego złego - mniej więcej od 35 levelu nasza postać jest już wystarczająco dobrze zbudowana, aby zadawać znaczące obrażenia oraz w większości przypadków dysponujemy już całkiem niezłym sprzętem, podnoszącym nasze umiejętności. Na tym etapie również na 100% jesteśmy w jakiejś gildii lub nawet jeśli tego nie chcemy, mamy na pewno za sobą zapas znajomych, którzy w razie czego dołączą do nas i stworzymy wspólnie grind party.

Uczciwie muszę przyznać, że choć 50 level warlockiem osiągnąłem już dawno (oprócz niego posiadam jeszcze huntera na 43 levelu oraz barbariana na 32), to nieraz w chwili gdy na war zone nic specjalnego się nie dzieje, udaję się w moje ulubione miejsce do grindu i tam jeden za drugim eksterminuję kolejne mobki - nie w celu zebrania większej ilości expa, a z zamiarem wydropienia czegoś sensownego. Raz po raz udaje się wydropić całkiem ciekawe itemki i jeśli nawet nie są one przeznaczone dla mojej klasy postaci, obdarowuję nimi znajomych. Przy tej okazji warto wspomnieć, że w RO nie występuje praktycznie zjawisko, które moglibyśmy określić "wyścigiem szczurów". W sytuacji, w której dobrobyt naszych pobratymców stanowi o sile całego królestwa, ludzie chętnie wspomagają innych m.in. darowaniem itemów, z których sami nie skorzystają, a które będą bardzo przydatne innemu graczowi. Nie twierdzę, że jest to reguła do której każdy się stosuje, jednak na swojej drodze możecie spotkać wielu wielu uprzejmych ludzi, którzy w ten czy inny sposób pomogą Wam rozwijać postać. Sam gdy zaczynałem grać spotkałem szereg takich osób, w tym również i naszych rodaków, którzy to albo supportowali mnie w trakcie grindu, albo przekazywali nieużywane przez siebie itemy. Dziś niejako rekompensując się za tamtą bezcenną pomoc, sam pomagam innym - gdy tylko jakiś ciekawy item wpada w moje ręce, a nie jest przeznaczony dla warlocka/maga, oddaję go innym - i wiele już takich przedmiotów przekazałem w ręce innych graczy. Pośredni wpływ na to zjawisko może mieć fakt, iż średnia wieku w RO jest dość duża - trolling praktycznie nie występuje, a jeśli nawet już się trafi jakiś przypadek, to jest to zjawisko marginalne.


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 15 lis 2010, 17:02 
Cytuj  
Pozwolę sobie wrócić do tematu - według moich obliczeń, w przeciągu ostatnich 2 - 2.5 tygodnia co najmniej kilkoro osób mogło pokusić się o pobranie gry i spróbowanie własnych sił. Jeśli się nie mylę, pochwalcie się własnymi wrażeniami, napiszcie jaką klasę i realm wybraliście itd. :-)


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

******
Avatar użytkownika

Posty: 3944
Dołączył(a): 18.07.2006
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 00:10 
Cytuj  
Jak to wyliczyłeś? ;p


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 09:35 
Cytuj  
Już tłumaczę :-) Mniej więcej 2 - 2.5 tygodnie temu zapisałem sobie licznik wyświetleń tematu, wynosił on wówczas niewiele ponad 4300. Na dzień dzisiejszy liczba wyświetleń wynosi ponad 5100, zatem od tamtego momentu wątek został wyświetlony co najmniej 800 razy (oczywiście nie każde wyświetlenie przekłada się na unikalnego użytkownika, to jest jasne). Zakładając minimalne prawdopodobieństwo, mieszczące się na granicy błędu statystycznego, czyli 1% osób które mogły grę pobrać i zacząć grać, na dzień dzisiejszy powinniśmy mieć 8 nowych graczy. Ze względu na fakt, że liczba wyświetleń nie przekłada się bezpośrednio na użytkowników, obliczenia te są mocno przybliżone, choć wynik ich nie musi być wcale gorszy (jeśli w rzeczywistości procent zainteresowanych był większy). Zatem można przypuszczać, że ktoś pośród nas grać zaczął :-)


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

**

Posty: 363
Dołączył(a): 20.03.2008
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 19:03 
Cytuj  
Ja zaczalem, 30 level barbarian. Ludzie mowili ze od 30 mozna juz cos podzialac na WZ. Unfortunately, udalem sie tam raz i mnie typ ze spearem zonehitowal;d
Gram aktualnie Syrtis, takze jesli ktos potrzebowal by sprzetu dla maga/archera ~30 to powinno sie cos znalezc.
Do autora tego tematu: chetnie skorzystam z Twojego (wieloletniego ? ) doswiadczenia i zapytam o najkorzystniejszy rodzaj broni dla barbariana. Bedac na wz zauwazylem, ze wiekszosc kozakow biega z 2h axe, podczas gdy ja osobiscie preferuje 2h blunts z pewnych wzgledow. Jest to ukierunkowane czyms konkretnym ?
Sam chetnie rowniez skorzystam z wszelkich dotacji jesli chodzi o itemy ;d


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 19:47 
Cytuj  
Pech, że wywiało Cię do Syrtis - realm ten jest trochę overpopulated, a o jego sile stanowi jedynie zerg (z pewnymi małymi wyjątkami, ale fakt jest faktem, że w większości przypadków gdy walczymy z Syrtami w grupach jednakowo licznych, zieloni spieprzają jak makiem zasiał :smile:).

Jeśli zaś chodzi o najlepszą broń dla barba, to uczciwie przyznam, że ekspertem w tej klasie postaci nie jestem, ale postaram się pomóc choć trochę. Z własnego doświadczenia wiem, że najlepsza broń i setup w okolicach 30-35 levelu (a i na wyższych się to sprawdza) opiera się właśnie na bluntach (w tej dyscyplinie masz pasywke na Strength oraz solidny dmg z samej broni). Blunt weapons mają jeszcze ten plus, że w przypadku broni o attack speed slow, możemy mówić o solidnym kompromisie między obrażeniami, a prędkością ataku. Bazując jednak na opiniach innych graczy (nominalnie grających barbami) można powiedzieć, że dobrą opcją są 2h spears - solidny dmg, zwiększony zasięg (2.4 m) - wielokrotnie słyszałem pochwały na temat tejże broni (szczególnie jeśli jest się szczęśliwym posiadaczem Thorkuls Spear). Sam natomiast kiedyś chwilę grałem 2h spear, nie porwało mnie to jakoś specjalnie (no ale jeśli krasnolud ma na imię Korgan Bloodaxe to siłą rzeczy ma pewne zobowiązania co do broni).
Generalnie jako główne kryterium potraktuj broń jaką posiadasz - jeśli wpadnie w Twoje ręce genialny topór, pójdź w kierunku Slashing, jeśli zaś młot - blunt itd. (setup można w każdej chwili zresetować komendą /reset_powers wpisaną w dowolnym okienku czatu).

Zwróć natomiast uwagę na sprawę pancerza - każdy armor ma wpisaną odporność na określony typ obrażeń (szczegółowo pisałem o tym kilka postów wcześniej). Pamiętam, że najlepszy grind moim barbem właśnie w okolicy 30 levelu miałem z armorem, którego odporność na blunt damage był Good (o 15% mniejsze obrażenia). W połączeniu ze skillem Frenzy, Caution i pasywką na blunt dmg resist (to chyba złapałem na 31 levelu) mogłem tłuc moba za mobem, otrzymując zaledwie 15-20dmg/hit. Możliwe to było of course w przypadku mobów, które zadawały blunt damage - na tym levelu jednak głównym źródłem expa było zabijanie trolli, których podstawowym typem zadawanych obrażeń jest właśnie blunt. Stąd też warto dostosować sobie pancerz do konkretnych mobów w czasie grindu - wydłuży to nasze "rajdy" oraz uprzyjemni czas masowej eksterminacji.

A po dotacje itemkowe zapraszam do Alsius :P Jeśli natomiast swoją przygodę wiążesz z Syrtis, poszukaj ludzi z gildii Polish Kingdom - jest to jeden z większych polskich klanów w RO, i o ile dobrze wiem to chętnie zapraszają w swoje szeregi każdego rodaka.


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online


Posty: 2
Dołączył(a): 22.10.2010
Offline
PostNapisane: 16 lis 2010, 20:14 
Cytuj  
Dzięki Wol, że wspomniałeś o naszym klanie :) Jeśli chodzi o ranking na stronie RO zajmujemy ładne miejsce - głównie pod względem doświadczenia graczy (exp). To odnośnie klanu, ale nie o tym chciałem...

Muszę przyznać, że z grą jestem już dość długo. Mam wszystkie postacie +30lvl (w tym 3x 50 :) ) pojęcie o każdym jako tako mam :)

Osobiście do expienia jestem fanem włóczni, nie pod względem skilli jakie znajduję się w tej kategorii - ale taktyką ataku. Tzn. robisz setup na max. dmg (+szybkość ataku jest mało potrzebna) Zadajesz jeden hit z odległości ~2,5m i potem szybko odbiegasz, następnie znów podbiegasz i zadajesz drugi hit - najczęściej już ostateczny. Trochę wprawy i tym sposobem da się nie tracić hp :)

Młoty (blunt dmg) - mają ładne czary w zakładce. Crushing wystarcza na 1lvlu a daje całkiem fajny efekt: -15const. Poza tym ulubieniec wielu barbów - Mind Squasher, na 5lvlu, 50% szansy, że usuniesz wszystkie buffy przeciwnika. Oczywiście, jest to czar całkowicie niepotrzebny do expienia.

Miecze - dla mnie nic szczególnego, ale czasami lubię pobawić się tym rodzajem broni. Szybki atak to ich główna zaleta. Świetny czar w zakładce - South Cross, zadaję mocny hit i co ważne casting time: instant.


Syrtis, miło, że wstąpiłeś akurat tam! Jeśli chodzi o itemy, to one nie są tylko w Alsius... Nasz klan posiada banki, trzymamy tam interesujące itemy +30lvl. Oczywiście stają się dostępne gdy dołączysz do naszej grupy :) A więc zapraszam. Więcej szczegółów na stronie klanu: http://kingdom.ubf.pl

Cytuj:
o ile dobrze wiem to chętnie zapraszają w swoje szeregi każdego rodaka.
Przyjmujemy od 15lvl. Rekrutacja jak najbardziej otwarta :)

Pozdrawiam,
Dami


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 11:22 
Cytuj  
Minęło trochę czasu od ostatniego wpisu na temat Regnum Online, a w międzyczasie zmieniło się wiele rzeczy na korzyść wspomnianego tytułu. Przed niespełna dwoma miesiącami wydany został nowy dodatek o nazwie Warmasters

Obrazek

Wprowadzonych zostało wiele zmian, w niniejszym opisie postaram się skoncentrować na tych najistotniejszych.
  • zwiększenie limitu poziomu do 60 lvl - wraz z premierą dodatku zmianie uległa górna granica poziomu naszych postaci i równa jest ona teraz levelowi 60. Dla graczy, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z RO jest to dobra wiadomość, gdyż znacznej redukcji uległy różnice punktów doświadczenia między kolejnymi levelami (do 50 lvl) - dziś aby osiągńąć level 50, wystarczy około 3.3 miliona punktów expa, gdy wcześniej potrzebowaliśmy ich prawie 6 mln. Ponieważ ilość punktów doświadczenia jakie otrzymujemy za wykonywanie questów nie zmieniła się, nasza postać rozwija się w początkowej fazie znacznie dynamiczniej niż poprzednio. Schody zaczynają się dopiero od poziomu 50 - wbicie kolejnych 10 wymaga uzbierania prawie 7 mln dodatkowych punktów doświadczenia.
    W momencie wprowadzenia dodatku poziom doświadczenia wszystkich postaci został proporcjonalnie zredukowany, zaś ilość punktów doświadczenia wszystkich 50-cio levelowych postaci został zredukowany do liczby wymaganej przy levelu 50 (~3.3 mln).
  • zmiany w mechanice gry - w samej mechanice gry wprowadzano kilka istotnych zmian. Od teraz za pokonanie gracza przeciwnego realmu otrzymujemy oprócz Regnum Points punkty doświadczenia, co jest ukłonem w stronę graczy, którzy osiągając poziom pozwalający skutecznie uczestniczyć w bataliach RvR wolą właśnie w ten sposób levelować swoją postać. Zmianie uległ również system inwazji, dzieląc opinie graczy. Z jednej strony od teraz łatwiej jest zaatakować przeciwny realm, z drugiej zaś strony atakowani mogą łatwiej daną inwazję przerwać. Z pewnością nowy system wymaga lepszego planowania ataku oraz gry drużynowej, co powinno większości się spodobać.
  • ulepszenia pancerza - nowością w stosunku do poprzedniej wersji są również ulepszenia naszego pancerza. Od tej pory każdy element naszego opancerzenia posiada miejsce/miejsca na specjalne "ulepszacze", które poprawiają odporność naszego armora na wybrany rodzaj otrzymywanych obrażeń. Ulepszacze te można ponoć wydropić z mobów, jak i również zakupić jako premium item.
  • nowe questy, itemy - tradycyjnie wraz z kolejnym większym update'm dodano kilka nowych questów, w tym kilka bardzo istotnych - nagradzanych itemami do tej pory dostępnymi tylko dla przeciwnych realmów. Również ze względu na zwiększenie górnej granicy poziomu postaci pojawiły się nowe itemy dla postaci między 50 a 60 levelem.
  • zostać Warmasterem! - dodatek wprowadza również możliwość zdobycia tytułu Warmastera, który otrzymuje dodatkowe drzewko umiejętności, zwiększających możliwości naszych pobratymców. Są to m.in. ofensywne/defensywne sztandary zwiększające na pewien czas maksymalną liczbę punktów HP naszych sprzymierzeńców, odporności na knock downy etc. Warmaster posiada również możliwość teleportowania do 10 graczy do wybranego fortu na warzone. Pozwala to na szybsze przemieszczanie się grup atakujących/broniących forty.
    Droga do zostania Warmasterem jest dość długa i wyboista. Aby to uczynić należy skompletować pełny zestaw Warmastera (pancerz + broń). Każdy element zestawu jest do kupienia (wyłącznie) u nowych NPC rezydujących w stolicach realmów. Itemy zaś kupujemy przy pomocy nowej waluty, jaką jest Master Coin - te otrzymujemy za wykonywanie questów RvR/PvP, które każdego dnia możemy brać ponownie (np. quest nagradzany 1000 master coin polega na pokonaniu 30 unikalnych graczy przeciwnego realmu).
  • kilka innych zmian/poprawek - na koniec kilka innych nowinek wartych wspomnienia:
    - wprowadzony został specjalny kanał Commerce do prezentowania itemów do sprzedaży
    - poprawiono mechanizm interakcji z NPC
    - dodano/poprawiono kilka lokacji (Crystal Fjords, Vulcanic Zone, Waterfalls)
    - dodano nowe mounty, zmieniono modele niektórych mobów

Niniejszy opis nie oddaje w pełni obrazu wprowadzonych zmian, dlatego gorąco zachęcam wszystkich do sprawdzenia RO w praktyce. :-)


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 12:17 
Cytuj  
Stary, szacun dla Ciebie ze tak wytrwale reklamujesz to gre ;)

Mi nie podeszła, ale tragicznie nie wygladała. Moze komus sie spodoba.

****

Posty: 1410
Dołączył(a): 14.05.2009
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 17:40 
Cytuj  
z ciekawosci - jak wyglada item shop w tej grze czy system mikroplatnosci? free2play czy moze pay2win?
i ile trzeba sciagac danych w sumie?


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 6 maja 2011, 22:12 
Cytuj  
@Kole0: RO jest zdecydowanie free2play mimo istnienia systemu mikropłatności. Aby nabyć premium content należy wcześniej zakupić specjalny surowiec (walutę?) - Ximmerin. Ten zaś nabywasz za pośrednictwem PayPala lub drogą SMSową.

Ogólnie z premium contentem jest tak, że nie tylko nie jest on niezbędny by móc cieszyć się grą, ale również nie wynosi graczy premium ponad jakieś nieosiągalne granice. Główna oś itemów premium kręci się wokół poprawiania komfortu graczom, jednak nie kosztem innych. Mamy zatem możliwość zakupienia mounta, dzięki któremu przemierzamy świat dużo szybciej, możliwość zwiększenia schowka postaci i całego konta, stworzenia miejsca na gem dla wybranej broni (o ile jeszcze takowego nie posiada), również wyciągnięcia włożonego gema do broni czy też skorzystanie z boosterów na expa. Inną grupą są wszelkiego rodzaju "kastomizatory" - specjalne kostiumy, fryzury, farby na pancerz etc. - wszystko po to, aby móc się wyróżniać.
Dostępne są również tzw. Lucky Boxy, z których to możemy otrzymać losowy przedmiot/gem. Sprawa z tym jest jednak taka, że korzystanie z nich jest totalnie nieopłacalne, o czym ludzie doskonale wiedzą - Platinum Lucky Box umożliwiający otrzymanie itemu magicznego lub epica kosztuje 7200 ximmerinu (~9 EUR), a ryzyko że otrzymamy w gruncie rzeczy dziadowski item jest dość duże jak na taką sumę. Zresztą najlepszym "Lucky Boxem" jesteś Ty oraz Twoi znajomi w grze - zrzeszając się w klany/gildie wspólnie dbamy o interes naszych pobratymców i wymieniamy się łupami. Sam swego czasu skompletowałem bardzo dobry set dla warlocka, bazując jedynie na tym co sam wydropiłem oraz tym co udało mi się na drodze przyjacielskiej wymiany otrzymać. I nie musiałem wydawać na to złamanego grosza :)

EDIT: Instalator gry waży około 700 MB, przy pierwszym połączeniu trzeba się również liczyć z pobraniem najnowszej łatki (około 30 MB) oraz kilkudziesięciu megabajtów danych (świat gry nie jest dzielony na lokacje, jest w pełni otwarty, jednak nie od razu wszystkie modele i tekstury są pobierane - dzieje się to jednorazowo w momencie zmiany otoczenia).

@tiomor: Dzięki za miłe słowa :-) Powodem dla którego pozwoliłem sobie przypomnieć o RO była nie tylko premiera Warmasters, ale również fakt, że ostatnio organizujemy całkiem fajną ekipę w realmie Alsius, w której każdy rodak będzie mile widziany. Nie jest żadnym odkryciem, że gry tego typu dają najwięcej satysfakcji w momencie, gdy nie trzeba biegać samemu i ma się dookoła choćby kilku znajomych. W RO jest to szczególnie odczuwalne, bo nie jest to gra nastawiona na PvE, w którym od biedy zająć się można samymi questami i poznawaniem świata. Tutaj wyruszasz z drużyną wojować w strefie konfliktu, czy to zdobywając fortyfikacje przeciwników, czy też urządzając sobie małe hunt party :-) Wówczas zgrana i dobrze komunikująca się drużyna to podstawa sukcesu.


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 21 maja 2011, 07:43 
Cytuj  
Nadchodząca aktualizacja: redesign fortów

Przed kilkoma miesiącami wspominałem o planach NGD związanych z redesignem fortów w strefie konfliktów i oto dzisiaj na oficjalnej stronie została opublikowana informacja o nadchodzących zmianach. W najbliższy czwartek 26 maja do dyspozycji graczy oddane zostaną nowe forty, które dziś możemy obejrzeć na poniższym video:

http://www.youtube.com/watch?v=WiQxC87_Moo

Według wcześniejszych zapowiedzi nowe forty będą nie tylko różnić się od strony graficznej, ale również wymuszać inną taktykę walki w zależności od miejsca konfliktu. Dziś sprawa wygląda w ten sposób, że każdy realm posiada dwa forty nieróżniące się praktycznie niczym od siebie.

Można być pewnym, że wraz z nowymi fortami zwiększy się aktywność bojowa w strefie warzone, co ucieszy niejednego gracza.

NGD przy tej okazji postanowiło również wprowadzić bonus +20% przy zakupie Ximmerinu. Jest to dobra okazja dla wszystkich tych, którzy zechcieliby zakupić sobie wierzchowca (kosztuje on 2400 ximmerinu, dokładnie tyle ile razem z bonusem otrzymamy za jednego SMSa).

Do zobaczenia na polu walki!


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

*

Posty: 149
Dołączył(a): 20.03.2005
Offline
PostNapisane: 31 maja 2011, 11:47 
Cytuj  
Musze przyznać że podchodziłem do tego sceptycznie i jakoś nie mogłem się przemóc. Ale pograłem i jestem miło zaskoczony. Lvle idą dość szybko, questów jest dość, nie ma samego grindu. Narazie jestem kolo 20 poziomu. Co do kwestii grindu, to jest nawet przyjemna, czemu ? Z tego co zauwazyłem nie jest to drop crapów pokroju częstotliwości wowa czy innych mmo. Jest to bardzo diablo like, gdzie leci tego dość dużo, z unikalnymi właściwościami i to tak na prawdę loteria co wypadnie. Zobaczymy co będzie jak dotre do pvp. Ogólne gra nawet bardzo nie straszy szatą graficzną i przyznam śmiało że poki co czekam na koniec pracy żeby się do niej ponownie dobrać :)


_________________
Obrazek


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 31 maja 2011, 16:18 
Cytuj  
@Lonek: po stronie którego realmu grasz? :)


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

*

Posty: 149
Dołączył(a): 20.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2011, 00:09 
Cytuj  
Dwarf Barbarian na Horusie :) Name : Gragha


_________________
Obrazek


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 cze 2011, 04:44 
Cytuj  
Kolejny brodaty krasnolud, miło to słyszeć :) BTW: przystępowałeś już do jakiejś gildii? Wspólnie ze znajomymi tworzymy małą polskojęzyczną gildię Urząd Skarbowy (złożoną notabene w większości z krasnoludów), więc jeśli byłbyś zainteresowany - feel free to join us.


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

*

Posty: 149
Dołączył(a): 20.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2011, 06:03 
Cytuj  
Postaram się do was odezwać tylko jak was znaleźć ingame ? : )


_________________
Obrazek


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 cze 2011, 06:31 
Cytuj  
Znajdziesz mnie na dwóch postaciach - Korgan Bloodaxe oraz Wolowit'z. W tym tygodniu mam mały zapieprz z pracą, więc będę pogrywał dość sporadycznie, niemniej dodam sobie Ciebie do listy kontaktów i odezwę się jak tylko będziesz online.

Dwa dni temu uruchomiliśmy forum gildii, dopiero się rozkręca, ale już zapraszam Ciebie i wszystkich zainteresowanych - http://urzad-skarbowy.regnum-online.pl/forum/


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

*

Posty: 149
Dołączył(a): 20.03.2005
Offline
PostNapisane: 1 cze 2011, 06:34 
Cytuj  
Też sobie Ciebie dodałem, daj znać jak będziesz ingame, przeważnie grywam z rana tak jak teraz i późno wieczorem po 23.


_________________
Obrazek


Posty: 21
Dołączył(a): 4.10.2010
Offline
PostNapisane: 1 cze 2011, 20:34 
Cytuj  
Trzeba się będzie jakoś zsynchronizować - ja z kolei jeśli jestem online to raczej w godzinach 18:00 - 21:00 :-) Damy radę


_________________
Obrazek
Oficjalna strona polskiej gildii Regnum Online

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.