mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
**

Posty: 488
Dołączył(a): 28.03.2002
Offline
PostNapisane: 8 kwi 2003, 19:17 
Cytuj  
Jako ze kilku z nas powoli zbliza sie do 50 lvl postanowilem naskrobac cos na temat raidow. Nie chodzi tutaj o zadne szczegolowe informacje tylko o ogolny zarys - zebyscie nie wyszli na lamki.

Po pierwsze i najwazniejsze trzeba dobrze znac role jaka dana klasa ma pelnic na raidzie. Nie moze miec miejsca sytuacja w ktorej Mag pyta sie "Co to jest CoH cycle" a Clr "CH cycle?". To dotyczy kazdego. Trzeba wiedziec co oznacza ( i jak wyglada w praktyce) np. FD split lub RT tank itd...

Na kazdy raid wypada miec jako takie przygotowanie teoretyczne. TRZEBA wiedziec gdzie znajduje sie zone ktory zamierzamy raidowac i jak sie do niego dostac. Dobrze jest rowniez miec informacje na temat przeciwnika tzn. czy jest slowable, za ile bije, czy ma rampage itp. Czasami bardzo przydatny jest tzw resist gear. Okolo 100 - 120 resistow ( na all ) unbuffed to teoretyczne minimum ( sam go nie spelniam ale necro to tak bardzo nie dotyczy ).

Trzeba miec przygotowane 2 hot key`sy:

- /assist MA ( Main Assist )
- /assist SA ( Second Assist )

RT to Rampage Tank

Na kazdym raidzie jest wyznaczony MA ( glowny tank ) i SA ( drugi, zajmuje sie addami i przejmoje obowiazki pierwszego gdy ten zginie ). Sama walka wyglada tak ze MA stoj z jednej strony, natomiast wszystkie postacie melee ( w tym pety ) stoja ZA mobem i bija go z plecy. Z tylu mob ma mniejsze AC.

CH cycle - jest to sposob w jaki healuje sie MA w trakcie walk z mocno hittujacymi mobami. Np. CH 5 oznacza ze CH musi ladowac na MA co 5 sekund. Klerycy maja za zadanie ustawic i utrzymac dany cykl.

Jak mi cos do glowy przyjdzie do dopisze :smile:


_________________
Lich Nukh
Britannic Lore

****

Posty: 1090
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 9 kwi 2003, 09:18 
Cytuj  
Jedną z podstawowych zasad dla casterów jest aby grzecznie czekać aż melee zbuduje Aggro.

Przeważnie Casterzy stoją odsunięci od głównego miejsca walki i czekają grzecznie aż przeciwnik będzie w okolicy 50% HP, wtedy dają co mają.


_________________
Sage Kordian Taciturn
Coercer
on the Tarew Marr

*

Posty: 79
Dołączył(a): 28.03.2002
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2003, 18:06 
Cytuj  
tak tylko dla uscislenia:

Melee i pety powinny byc za mobem, nie dlatego bo ma nizsze ac, lecz dlatego, bo tam wtedy stwor nie moze robic dodge/riposte/parry i takich tam.

A co do ustawienia, to melee musza sie ustawic rowno w okol stwora, by tamten sie nie przemieszczal w ktorakolwiek ze stron (chyba, ze na poczatku to jest porzadane, tzw. mob cornering - MT staje w rogu, twarza do stwora, ktory go swobodnie leje. Reszta melee moze spokojnie atakowac stworka od bokow i od tylu, bez narazeniu na riposty).

Tyle

***

Posty: 906
Dołączył(a): 21.10.2002
Offline
PostNapisane: 11 kwi 2003, 07:48 
Cytuj  
Lema to ty zyjesz? :>>>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.